-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожене
Завершена
481 455.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 407.28 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 407.28 UAH
Номер:
ef405ae5770b462ca19807588b109ff9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-04-02-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.04.2021 00:00
Період моніторингу:
02.04.2021 15:49 - 24.04.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
02.04.2021
№ 243
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій ДАВИДЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 02.04.2021 № 243.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
12. UA-2021-03-01-000218-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частин 3 та 6 статті 17, пунктів 2, 10, 17, 19 частини 2 статті 22, абзацу 1 частини 3 статті 22, частини 6 статті 33 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо припинення зобов’язання за договором від 08.04.2021 року № 17 відповідно до норм частини 2 статті 202 Господарського кодексу України, з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 квітня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Відділа освіти Новогуйвинської селищної ради Житомирського району Житомирської області (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація від 28.02.2021 року, тендерна пропозиція учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Юлтис» (далі - ТОВ «Юлтис»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 22.03.2021 року № 50, повідомлення про намір укласти договір від 23.03.2021 року, договір про закупівлю від 08.04.2021 року № 17, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 08.04.2021 року.
За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону установлено ряд порушень, а саме:
- на порушення вимог частини 3 статті 17 Закону Замовник в тендерній документації не зазначив спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктом 12 частини 1 та частиною 2 статті 17 Закону переможцем процедури закупівлі;
- на порушення вимог частини 6 статті 17 Закону, Замовник у тендерній документації (пункт 5 розділу ІІІ та пункт 2 Додатку № 2) зазначив умову щодо надання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, а не десяти днів;
- на порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація Замовника не містить підстав, встановлених статтею 17 Закону;
- на порушення пункту 10 частини 2 статті 22 Закону тендерна документація Замовника не містить питомої ваги критерію «ціна»;
- на порушення вимог пункту 17 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація Замовника не містить електронної адреси однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками;
- на порушення вимог пункту 19 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація Замовника не містить опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій;
- на порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону в пункті 4 Додатку № 2 тендерної документації вимагається дотримання учасниками норм законодавства України щодо застосування санкцій, зокрема, Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014 року № 1702-VII, при тому, що зазначений нормативний документ втратив чинність;
- на порушення вимог частини 6 статті 33 Закону, Замовником у пункті 2 розділу VI тендерної документації не вірно зазначено вимоги щодо строку укладання договору про закупівлю з переможцем.
За результатами моніторингу щодо розгляду тендерної пропозиції установлено, що учасник процедури закупівлі ТОВ «Юлтис» не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, а його тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації Замовника.
Так, відповідно до пункту 5 розділу ІІІ та підпункту 1.1 пункту 1 Додатку № 1 тендерної документації, на відповідність кваліфікаційному критерію - «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», від учасників у складі тендерної пропозиції імперативно вимагалось надання довідки у довільній формі, яка містить інформацію про наявність власного або залученого обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для поставки товару, який є предметом закупівлі, зокрема, холодильного обладнання.
При цьому, для підтвердження зазначеної у довідці інформації, учасник повинен надати копії документів, що підтверджують право власності та/або користування, зокрема, холодильним обладнанням.
На виконання вказаних вимог, учасником ТОВ «Юлтис» у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для поставки товару від 15.03.2021 року № 13, відповідно до якої учасник має власне холодильне обладнання, а саме: повітроохолоджувачі та холодильні агрегати в кількості 2 - ох одиниць кожен.
Однак, моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Юлтис» відсутні копії документів, що підтверджують право власності холодильним обладнанням, що не відповідає умовам пункту 5 розділу ІІІ та підпункту 1.1 пункту 1 Додатку № 1 тендерної документації, та чим, в свою чергу, не підтверджено учасником відповідність кваліфікаційному критерію статті 16 Закону – «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій».
Отже, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця ТОВ «Юлтис», як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону.
Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, Замовник відміняє торги.
Період усунення порушень:
14.04.2021 14:49 - 29.04.2021 00:00
Дата публікації висновку:
14.04.2021 14:49
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Забов"язання з ТОВ "Юлтис" №17 від 08.04.2021р. припинено.
Дата публікації звіту:
19.04.2021 14:14
Запити/Пояснення
Номер:
453c3054660b4f1fb83dfcd9e0069395
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
05.04.2021 10:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.04.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожене» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-01-000218-a) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення та документів до наступних питань.
Відповідно до п. 19 ч. 2 ст. 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із ч. 9. ст. 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «Юлтис» на відповідність тендерній документації Відділа освіти Новогуйвинської селищної ради Житомирського району Житомирської області з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення).
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.