-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Нафта і дистиляти ДК 021:2015 код 09130000-9 (бензин автомобільний А-92 (талони), скраплений газ ( талони), паливо дизельне ДП (талони)
Завершена
700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 500.00 UAH
Номер:
a3bb8266edf74c329d23692f3ac91541
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-06-18-000056
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.06.2021 00:00
Період моніторингу:
18.06.2021 15:23 - 14.07.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
18.06.2021 № 405
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника Західного
офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 18.06.2021 № 405
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
16 UA-2021-02-26-004341-b 26.02.2021 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Швець І.Ю.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання внесення змін до договору встановлено порушення пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, оприлюднення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує:
- щодо порушення вимог пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону - привести у відповідність до вимог Закону істотні умови договору та оприлюднити їх у встановлені законом строки;
- врахувати виявлені порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону щодо ненадання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, та вжити заходів щодо недопущення їх в подальшому,
та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 липня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання пояснень (інформації, документів) у випадках передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Департаменту освіти та науки Хмельницької міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 26.02.2021 № 224, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 16.03.2021, тендерну пропозицію ПП «ОККО КОНТРАКТ», протокол засідання тендерного комітету від 17.03.2021 № 236, повідомлення про намір укласти договір від 17.03.2021, договір від 05.04.2021 №11, додаткова угода від 11.05.2021 №1 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору від 11.05.2021, додаткова угода від 24.05.2021 №2 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору від 24.05.2021, пояснення Замовника, отримані через електронний кабінет від 30.06.2021 (далі – Пояснення).
За результатами аналізу питання дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю встановлено, що Замовником на порушення вимог пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону внесено зміни до істотних умов договору з підстав, які не відповідають вимогам Закону.
Моніторингом встановлено, що за результатами процедури відкритих торгів протоколом засідання тендерного комітету Замовника від 17.03.2021
№ 236 визначено переможцем ПП «ОККО КОНТРАКТ», тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому Замовник повідомив про намір укласти договір від 17.03.2021.
На дату укладання договору від 05.04.2021 №11 (далі – Договір), сторони узгодили істотні умови договору, в тому числі, ціну за одиницю товару, яка згідно Специфікації до Договору становила: бензин автомобільний А-92 (талони) 24,88 грн з ПДВ за 1 літр, дизельне паливо (талони) 25,08 з ПДВ за 1 літр, скраплений газ (талони) 15,73 з ПДВ за 1 літр та яка запропонована переможцем ПП «ОККО КОНТРАКТ».
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в частині внесення змін до істотних умов договору встановлено, що між Замовником та ПП «ОККО КОНТРАКТ» (далі – сторони) укладені додаткові угоди від 11.05.2021 № 1, від 24.05.2021 № 2 до Договору, якими внесено зміни до істотних умов Договору в частині збільшення ціни за одиницю товару на підставі пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону:
- додатковою угодою від 11.05.2021 № 1 збільшено ціну за одиницю товару, а саме: бензину автомобільного А-92 на 1,42%, дизельного палива на 1,55 %, скрапленого газу на 2,54% (далі – товар);
- додатковою угодою від 24.05.2021 № 2 збільшено ціну за одиницю товару, а саме: бензину автомобільного А-92 на 1,98%.
Відповідно до наданих Замовником копій документів та пояснень, внесення змін до істотних умов договору обґрунтовується висновками за результатами цінового моніторингу Волинської торгово-промислової палати від 16.03.2021 № В-356 та від 21.04.2021 № В-460 (до додаткової угоди № 1), від 05.05.2021 № В-493 та від 14.05.2021 № В-526 (до додаткової угоди № 2) (далі – ціновий висновок).
Моніторингом встановлено, що ціновий висновок від 16.03.2021 № В-356, на підставі якого укладено додаткову угоду від 11.05.2021 № 1, не підтверджує коливання ціни товару пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку в період між укладанням Договору та додаткової угоди № 1, оскільки містить лише інформацію щодо середньоринкової вартості товару, що склалася станом на окрему дату 16.03.2021 та передував даті укладення Договору (05.04.2021). При цьому, зазначений висновок не містить інформації про коливання ціни товару на ринку в проміжках між датами укладання Договору від 05.04.2021 та додаткової угоди від 11.05.2021 №1 до Договору.
Аналогічно ціновий висновок від 21.04.2021 № В-460 не підтверджує коливання ціни товару пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку в період між укладанням Договору та додаткової угоди № 1, оскільки містить лише інформацію щодо середньоринкової вартості товару, що склалася станом на окрему дату 24.04.2021.
Моніторингом встановлено, що цінові висновки від 05.05.2021 № В-493, від 14.05.2021 № В-526, на підставі яких укладено додаткову угоду від 24.05.2021 № 2 не містять інформацію про коливання ціни товару на ринку в період між укладанням додаткової угоди № 1 та № 2 до договору (з 11.05.2021 по 24.05.2021), відповідно вищезазначені висновки не можуть бути підставою для зміни істотних умов договору з підстав передбачених пунктом 2 частиною п’ятою статті 41 Закону.
Відповідно до пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадку збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії.
Згідно роз’яснення Мінекономіки від 24.11.2020 № 3304-04/69987-06 під пропорційністю розуміється збільшення ціни саме на такий відсоток, на який відбулося коливання на ринку, але не більше ніж на 10 відсотків. У разі збільшення ціни має зменшуватися кількість товару. Розрахунок відсотків зміни ціни і кількості здійснюється у додатковій угоді від ціни підписаного договору, а у наступних додаткових угодах за потреби - від останньої зміни ціни та кількості.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю встановлено, що в порушення пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону Замовником укладено додаткові угоди до Договору від 11.05.2021 № 1 та від 24.05.2021 № 2 на зміну ціни за одиницю товару без документального підтвердження коливання ціни такого товару на ринку.
Під час моніторингу постала потреба в отриманні пояснення від Замовника, про що опубліковано запит від 23.06.2021, проте в порушення частини п’ятої статті 8 Закону Замовник оприлюднив відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель 30.06.2021, чим недотримав терміну (три робочих дні з дня оприлюднення запиту).
Період усунення порушень:
06.07.2021 16:03 - 21.07.2021 00:00
Дата публікації висновку:
06.07.2021 16:03
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Департамент освіти та науки Хмельницької міської ради офіційно направив на адресу «Приватного підприємства «ОККО Контракт» лист від 15.07.2021 року №01-22/1614, в якому просив надати документи, які підтверджують коливання ціни товарів на ринку, які є предметом Договору саме на момент укладення Договору № 11 від 05.04.2021 року на суму 616 239,60 грн, додаткової угоди від 11.05.2021 № 1 та додаткової угоди від 24.05.2021 № 2 до Договору від 05.04.2021 року № 11. Але відповіді по даному зверненню Департамент освіти на науки Хмельницької міської ради на даний час не отримав. Тому засіданням тендерного комітету Департаменту освіти та науки Хмельницької міської ради (протокол №341 від 19 серпня 2021 року) було вирішено розірвати Договір № 11 від 05 квітня 2021 року між Департаментом освіти та науки Хмельницької міської ради та Приватним підприємством «ОККО Контракт» на поставку товару Нафта і дистиляти ДК 021:2015 код 09130000-9 (бензин автомобільний А-92 (талони), скраплений газ ( талони), паливо дизельне ДП (талони), у зв’язку з тим, що Приватним підприємством «Окко Контракт» не надано документів, які підтверджують коливання ціни товарів на ринку, які є предметом Договору саме на момент укладення Договору № 11 від 05.04.2021 року на суму 616 239,60 грн, додаткової угоди від 11.05.2021 № 1 та додаткової угоди від 24.05.2021 № 2 до Договору від 05.04.2021 року № 11 та у зв’язку з неможливістю усунення порушень встановлених за результатами проведення моніторингу Західним офісом Держаудитслужби у Хмельницькій області (Наказ №405 від 18.06.2021 року).
Дата публікації звіту:
20.08.2021 13:24
Запити/Пояснення
Номер:
b18f0596d6be49a995190e6443262777
Назва:
Про надання інформації (пояснень)
Дата опублікування:
23.06.2021 16:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.06.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2021-02-26-004341-b ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення.
Згідно з пунктом 2 частини п’ятої статті 41 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадку збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Водночас, внесення таких змін до договору про закупівлю має бути обґрунтованим та документально підтвердженим.
Для прийняття такого рішення у замовника повинні бути обґрунтовані та документально підтверджені підстави, зокрема надані постачальником підтвердження (довідка, експертний висновок тощо) компетентних органів (установ, організацій) щодо коливання цін на ринку відповідної продукції. Інформацію щодо коливання ціни товару на ринку можуть надавати уповноважені на те згідно з законодавством органи, установи, організації.
В зв’язку з вищевикладеним, для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення), а саме:
- які обґрунтування та документи були використані щодо коливання ціни товару при укладанні додаткової угоди від 11.05.2021 №1, до Договору від 05.04.2021 за № 11 та додаткової угоди від 24.05.2021 №2 до Договору від 05.04.2021 за № 11 ?
Пояснення та документальні підтвердження необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту відповідно до статті 8 Закону.
Номер:
5d2e36a21235416098fed83ab2a75907
Назва:
Відповідь на моніторинг
Дата опублікування:
30.06.2021 13:51
Опис:
В результаті проведеної процедури відкриті торги UA-2021-02-26-004341-b Департаментом освіти та науки Хмельницької міської ради укладено з ПП «ОККО КОНТРАКТ» договір на постачання палива по коду ДК 021:2015 09130000-9 (бензин автомобільний А-92 (талони), скраплений газ ( талони), паливо дизельне ДП (талони) від 05.04.2021 року № 11 на суму 616 239,60 грн (шістсот шістнадцять тисяч двісті тридцять дев’ять грн., 60 коп) в т. ч. ПДВ. Під час оцінки тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації закладом причин для відхилення даної пропозиції не було виявлено, про що було оприлюднено протокол розгляду тендерних пропозицій, згідно12 ст. 29 Закону. ПП «ОККО КОНТРАКТ» звернулося на адресу Департаменту освіти та науки Хмельницької міської ради з листами від 11.05.2021 № 2204 та від 24.05.2021 № 1805 з пропозицією перегляду ціни на паливо, надавши підтверджуючі документи щодо коливання ціни, а саме - експертні висновки Волинської Торгово-Промислової палати за результатами цінового моніторингу № В-356 від 16.03.2021 року, № В-460 від 21.04.2021 року, № В-529 від 14.05.2021 року, № В-493 від 05.05.2021 року.
Розглянувши вказані вище документи, з метою забезпечення безперебійного довезення дітей до закладів освіти Хмельницької міської територіальної громади, та керуючись п.2 ч.5 ст.41 Закону, тендерним комітетом Департаменту освіти та науки Хмельницької міської ради прийнято рішення про підняття ціни на товар паливо – нафта і дистиляти код ДК 021:2015 09130000-9 (бензин автомобільний А-92 (талони), скраплений газ ( талони), паливо дизельне ДП (талони), та, відповідно, було укладено додаткові угоди до договору № 11 від 05.04.2021р., а саме – додаткова угода № 1 від 11.05.2021 року, та додаткова угода № 2 від 24.05.2021 року. Збільшення ціни за одиницю товару відповідно до укладених додаткових угод не суперечить п.2 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», тобто не перевищує 10%.
Додатки:
1. Копія договору договір постачання палива - нафти і дистиляти ДК 021:2015 код 09130000-9 (бензин автомобільний А-92 (талони), скраплений газ ( талони), паливо дизельне ДП (талони) від 05.04.2021 року № 11 з додатками завантажено в електонний майданчик.
2. Копії листів з експертними висновками Волинської Торгово-Промислової палати за результатами цінового моніторингу додаються.
Номер:
ef989b5276d3467987ff7cca641f6c22
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-03-22-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.03.2021 00:00
Період моніторингу:
22.03.2021 16:22 - 13.04.2021 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
від 19.03.2021 №190
м. Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника управління –
начальник відділу контролю в галузі
оборони, в правоохоронних органах
та органах влади Управління Західного
офісу Держаудитслужби в Хмельницькій
області Валерій ДЗЮБЛЮК
Додаток до наказу від 19.03.2021 № 190
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12
UA-2021-02-26-004341-b 26.02.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шинкаренко Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошені про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 14 Наказу №1082 та порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує щодо порушення вимог пункту 14 Наказу №1082, вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону - вжити заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 квітня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Департаменту освіти та науки Хмельницької міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 26.02.2021 № 224, протокол розкриття тендерних пропозицій від 16.03.2021, тендерну пропозицію ПП "ОККО КОНТРАКТ", протокол засідання тендерного комітету від 17.03.2021 № 236, повідомлення про намір укласти договір від 17.03.2021.
Моніторингом встановлено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення не дотримано пункту 14 наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за №610/34893 (далі – Наказ №1082) щодо зазначення коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Слід зазначити, що національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749 містить слідуючу позицію щодо товару, який має намір придбати Замовник згідно інформації, розміщеної в пункті 3 річного плану закупівель, а саме:
09132000-3 Бензин;
09133000-0 Нафтовий газ скраплений;
09134200-9 Дизельне паливо.
Узгоджена позиція Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України щодо визначення предмета закупівлі та розміщення інформації в електронній системі закупівель оприлюднена у листі від 03.09.2020 №3304-04/53972-06.
Також встановлено, що в порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону Замовник в оприлюдненому оголошені про проведення відкритих торгів не зазначив інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції.
Відповідно до пункту 7 Наказу №1082 замовник/ЦЗО/учасник/постачальник може вносити зміни до інформації, яку вже оприлюднено на вебпорталі, у випадках, передбачених Законом. При цьому, Законом не передбачено внесення змін до оголошення про проведення процедур закупівлі, які передбачені частиною першою статті 13 Закону.
Відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Період усунення порушень:
02.04.2021 09:48 - 17.04.2021 00:00
Дата публікації висновку:
02.04.2021 09:48