-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
М’ясо (тушки курей сухої заморозки)
Завершена
210 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 106.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 106.00 UAH
Номер:
74171079379249cb97350757b6c43a70
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-09-03-000051
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.09.2021 00:00
Період моніторингу:
03.09.2021 14:20 - 25.09.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
03.09.2021
№ 509
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 03.09.2021 № 509.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
13. UA-2021-02-26-001455-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 19 частини 2 статті 22 та абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів по не допущенню їх в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 вересня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Обласний протитуберкульозний диспансер» Житомирської обласної ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, тендерна пропозиція переможця ФОП ШАПРАН ЮРІЙ ІВАНОВИЧ, протокол засідання тендерного комітету від 19.03.2021 № 68, повідомлення про намір укласти договір від 19.03.2021, договір про закупівлю від 02.04.2021 № 31 та додаткова угода до нього від 26.07.2021 № 1, пояснення Замовника з копіями документів, надане через електронну систему закупівель від 20.09.2021.
За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону установлено, що на порушення вимог пункту 19 частини 2 статті 22 та абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, визначений Замовником у пункті 2 розділу V тендерної документації перелік формальних помилок не відповідає «Переліку формальних помилок», затвердженому Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998, зокрема, Замовником до формальних помилок віднесено відсутність визначеної Замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції, тощо.
Період усунення порушень:
21.09.2021 17:55 - 06.10.2021 00:00
Дата публікації висновку:
21.09.2021 17:55
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Надана інформація щодо усунення порушень
Дата публікації звіту:
02.11.2021 10:00
Запити/Пояснення
Номер:
d1ab0a4742e44e4a8c34a742937b5260
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
16.09.2021 18:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.09.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «М’ясо» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-26-001455-c) відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон № 922), постала потреба в отриманні пояснення та копій документів.
Відповідно до п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону № 922, істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії.
Таким чином, однією з підстав внесення змін до істотних умов договору в частині збільшення ціни товару за одиницю не більше ніж на 10 відсотків є саме підтвердження сторонами договору коливання ціни товару в бік збільшення.
Слід також зазначити, що в роз’ясненні Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 27.10.2016 № 3302-06/34307-06 також зазначено, що внесення змін до договору про закупівлю повинно бути обґрунтованим та документально підтвердженим.
Аналізом встановлено, що відповідно до інформації розміщеної в електронній системі закупівель Комунальне некомерційне підприємство «Обласний протитуберкульозний диспансер» Житомирської обласної ради, додатковою угодою від 26.07.2021 № 2 до договору про закупівлю від 02.04.2021 № 31, укладеного з ФОП ШАПРАН ЮРІЙ ІВАНОВИЧ, збільшено ціну м’яса птиці з 56,90 грн/кг до 58,66 грн/кг.
Враховуючи вищевикладене, обґрунтуйте причини внесення змін до істотних умов вищевказаного договору, шляхом укладання додаткових угод № 1 на збільшення ціни товару за одиницю, з наданням документального підтвердження коливання ціни товару на ринку в сторону збільшення його ціни щодо такої угоди, на підставі якого укладена зазначена додаткова угода № 1.
Пояснення та документальне підтвердження до нього необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.