-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О101503 Карапиші - Владиславка км 0+000 - км 13+300, Київської області
Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями). Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: зазначено у п. 2 Розділу ІІІ тендерної документації.
Завершена
105 903 358.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 529 516.79 UAH
мін. крок: 0.5% або 529 516.79 UAH
Номер:
39aa380f7e2f4494979707ee19e65da0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-07-05-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.07.2021 00:00
Період моніторингу:
05.07.2021 11:31 - 27.07.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.07.2021 № 401
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
02.07.2021 № 401
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
14 UA-2021-02-26-005417-a 26.02.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення частини 11 статті 29, частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства розірвати договір з урахуванням вимог Цивільного та Господарського кодексів України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26.07.2021.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII),розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 24.03.2021№ 67 (зі змінами) (далі – ТД), протоколи розкриття тендерних пропозицій від 29.04.2021 № 202, від 29.04.2021 № 203, тендерні пропозиціїТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ–ВР», ТОВ «БІЛОЦЕРКІВСЬКЕ ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ»,ТОВ «ДЕКС СІТІ»,(далі – Переможець),договір від 14.05.2021№ 57-21, додаткову угоду від 02.06.2021 № 1.
Моніторингом установлено невідповідність тендерної пропозиціїПереможця вимогам законодавства та умовам, встановленим у тендерній документації.
Так, перевіркою тендерної пропозиції ТОВ «ДЕКС СІТІ» встановлено наступне.
Відповідно до підпункту 36 Локального кошторису № 2-1-1 (об’єктний кошторис № 2-1), вказаного у Технічному завданні (Додаток 2 до ТД), Замовником встановлено вимогу щодо розроблення ґрунту бульдозерами потужнiстю 121 кВт [165 к.с.] з перемiщенням ґрунту до 10 м, група ґрунтiв 1, однак Переможцем всупереч вказаної вимоги в локальному кошторисі № 2-1-1 зазначено, що роздроблення ґрунту буде здійснюватися бульдозерами потужнiстю 79 кВТ.
Відповідно до пунктів 47, 61, 81, 91, 105, 125 Локального кошторису № 3-1-1 (об’єктний кошторис № 3-1), вказаних у Технічному завданні (Додаток 2 до ТД), Замовником встановлено вимогу щодо розроблення ґрунту у вiдвал екскаваторами «драглайн»або «зворотна лопата» з ковшоммiсткiстю 0,5 [0,5-0,63] м3, група ґрунтів 1, однак Переможцем всупереч вказаної вимоги в локальному кошторисі №3-1-1, відповідно, зазначено, що розроблення ґрунту у вiдвал буде здійснюватися екскаватором з ковшоммiсткiстю 0,4 [0,3-0,45] м3.
Відповідно до пунктів 161, 170, 184,192, 201, 210, 219, 227 Локального кошторису № 4-1-1 (об’єктний кошторис № 4-1), пунктів 264, 273 Локального кошторису № 5-1-1 (об’єктний кошторис № 5-1)та пунктів 305, 314, 323 Локального кошторису № 6-1-1 (об’єктний кошторис № 6-1), вказаних у Технічному завданні (Додаток 2 до ТД) , Замовником встановлено вимогу щодо ущільнення асфальтобетонного шару котками гладковальцевими HAMM HD 130, масою 14,2 т за шістьпроходів котка по одному сліду [при виконанні робіт на одній половині проїзжої частини доріг, з рухом транспорту по другій половині з інтенсивністю більше 150 автомобілів за добу], однак Переможцем всупереч вказаної вимоги в локальному кошторисі № 2-1-1, № 3-1-1, № 4-1-1, № 5-1-1, № 6-1-1 зазначено, що ущільнення асфальтобетонного шару буде здійснюватися котком дорожнім самохідним вібраційним гладковальцевим масою 13 т за шість проходів котка по одному сліду.
Відповідно до пункту 241 Локального кошторису № 4-1-1 (об’єктний кошторис № 4-1), вказаних у Технічному завданні (Додаток 2 до ТД), Замовником встановлено вимогу щодо розроблення ґрунтубульдозерами потужнiстю 121 кВт [165 к.с.] з перемiщеннямґрунту до 10 м, група ґрунтів 1 однак Переможцем всупереч вказаної вимоги в локальному кошторисі № 2-1-1 зазначено, що розроблення ґрунту буде здійснюватися бульдозерами потужністю 59 кВт [80к.с.]
Відповідно до ч. 1 статті 31 Закону № 922-VIII замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
На порушення ч. 1 статті 31 Закону замовник не відхилив тендерну пропозицію Переможцяу зв’язку з тим, що тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а уклав з ним договір від 14.05.2021 № 57-21 на суму 101 240 000,00 грн.
Вищевказане призвело до порушення частини 11 статті 29 Закону № 922-VIII, відповідно до якої у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.
Період усунення порушень:
27.07.2021 08:22 - 11.08.2021 00:00
Дата публікації висновку:
27.07.2021 08:22
Оскарження висновку в суді
Опис:
На виконання вимог частини десятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо, що замовник Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації не погоджується з інформацією та встановленими порушеннями, викладеними у висновку про результати моніторингу закупівлі, розміщеного в електронній системі закупівель від 27.07.2021 по закупівлі: Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О101503 Карапиші - Владиславка км 0+000 - км 13+300, Київської області та 10.08.2021 року було подано позовну заяву про оскарження вищезазначеного висновку до Окружного адміністративного суду м. Києва.
Дата публікації:
11.08.2021 15:53
Дата відкриття провадження:
30.08.2021 00:00
Номер відкриття провадження:
№ 640/22579/21
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Аргументовані заперечення
Дата публікації звіту:
03.08.2021 16:05
Запити/Пояснення
Номер:
e02e1d9f0d13442a956c865e8d650adb
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
06.07.2021 08:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.07.2021 00:00
Опис:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи)необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
728b3dc355ae4fcd9b4569926db97d47
Назва:
Пояснення на запит щодо моніторингу
Дата опублікування:
09.07.2021 14:48
Опис:
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі робіт з Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О101503 Карапиші - Владиславка км 0+000 - км 13+300, Київської області відповідають проектній документації на даний об’єкт, яка згідно «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» (Постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560 із змінами), Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та Закону України "Про архітектурну діяльність", була перевірена експертною організацією з наданням позитивного експертного звіту ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Міжрегіональна будівельна експертиза» від 25.08.2020 № 1096-20Е. Очікувана вартість визначається відповідно до пункту 4 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 № 275.
Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: http://koda.gov.ua/wp-content/uploads/2021/03/Obgruntuvannya-Kapitalniy-remont-avtomobilnoi-dorogi-zagalnogo-koristuvannya-miscevogo-znachennya-O101503-Karapishi-Vladislavka-km.pdf
Номер:
34096b7d31bf4d35975ab9fe888840e1
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
15.07.2021 09:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.07.2021 00:00
Опис:
1. Прошу надати експертний звіт від 25.08.2020 № 1096-20Е , на підставі якого визначено очікувану вартість предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи)необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.