• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О101503 Карапиші - Владиславка км 0+000 - км 13+300, Київської області

Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями). Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: зазначено у п. 2 Розділу ІІІ тендерної документації.

Завершена

105 903 358.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 529 516.79 UAH
Номер: 39aa380f7e2f4494979707ee19e65da0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-07-05-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.07.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 05.07.2021 11:31 - 27.07.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 02.07.2021 № 401 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби 02.07.2021 № 401 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 14 UA-2021-02-26-005417-a 26.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 73) 103-26-58, vkomisaruk23@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення частини 11 статті 29, частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства розірвати договір з урахуванням вимог Цивільного та Господарського кодексів України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26.07.2021. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII),розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 24.03.2021№ 67 (зі змінами) (далі – ТД), протоколи розкриття тендерних пропозицій від 29.04.2021 № 202, від 29.04.2021 № 203, тендерні пропозиціїТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ–ВР», ТОВ «БІЛОЦЕРКІВСЬКЕ ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ»,ТОВ «ДЕКС СІТІ»,(далі – Переможець),договір від 14.05.2021№ 57-21, додаткову угоду від 02.06.2021 № 1. Моніторингом установлено невідповідність тендерної пропозиціїПереможця вимогам законодавства та умовам, встановленим у тендерній документації. Так, перевіркою тендерної пропозиції ТОВ «ДЕКС СІТІ» встановлено наступне. Відповідно до підпункту 36 Локального кошторису № 2-1-1 (об’єктний кошторис № 2-1), вказаного у Технічному завданні (Додаток 2 до ТД), Замовником встановлено вимогу щодо розроблення ґрунту бульдозерами потужнiстю 121 кВт [165 к.с.] з перемiщенням ґрунту до 10 м, група ґрунтiв 1, однак Переможцем всупереч вказаної вимоги в локальному кошторисі № 2-1-1 зазначено, що роздроблення ґрунту буде здійснюватися бульдозерами потужнiстю 79 кВТ. Відповідно до пунктів 47, 61, 81, 91, 105, 125 Локального кошторису № 3-1-1 (об’єктний кошторис № 3-1), вказаних у Технічному завданні (Додаток 2 до ТД), Замовником встановлено вимогу щодо розроблення ґрунту у вiдвал екскаваторами «драглайн»або «зворотна лопата» з ковшоммiсткiстю 0,5 [0,5-0,63] м3, група ґрунтів 1, однак Переможцем всупереч вказаної вимоги в локальному кошторисі №3-1-1, відповідно, зазначено, що розроблення ґрунту у вiдвал буде здійснюватися екскаватором з ковшоммiсткiстю 0,4 [0,3-0,45] м3. Відповідно до пунктів 161, 170, 184,192, 201, 210, 219, 227 Локального кошторису № 4-1-1 (об’єктний кошторис № 4-1), пунктів 264, 273 Локального кошторису № 5-1-1 (об’єктний кошторис № 5-1)та пунктів 305, 314, 323 Локального кошторису № 6-1-1 (об’єктний кошторис № 6-1), вказаних у Технічному завданні (Додаток 2 до ТД) , Замовником встановлено вимогу щодо ущільнення асфальтобетонного шару котками гладковальцевими HAMM HD 130, масою 14,2 т за шістьпроходів котка по одному сліду [при виконанні робіт на одній половині проїзжої частини доріг, з рухом транспорту по другій половині з інтенсивністю більше 150 автомобілів за добу], однак Переможцем всупереч вказаної вимоги в локальному кошторисі № 2-1-1, № 3-1-1, № 4-1-1, № 5-1-1, № 6-1-1 зазначено, що ущільнення асфальтобетонного шару буде здійснюватися котком дорожнім самохідним вібраційним гладковальцевим масою 13 т за шість проходів котка по одному сліду. Відповідно до пункту 241 Локального кошторису № 4-1-1 (об’єктний кошторис № 4-1), вказаних у Технічному завданні (Додаток 2 до ТД), Замовником встановлено вимогу щодо розроблення ґрунтубульдозерами потужнiстю 121 кВт [165 к.с.] з перемiщеннямґрунту до 10 м, група ґрунтів 1 однак Переможцем всупереч вказаної вимоги в локальному кошторисі № 2-1-1 зазначено, що розроблення ґрунту буде здійснюватися бульдозерами потужністю 59 кВт [80к.с.] Відповідно до ч. 1 статті 31 Закону № 922-VIII замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. На порушення ч. 1 статті 31 Закону замовник не відхилив тендерну пропозицію Переможцяу зв’язку з тим, що тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а уклав з ним договір від 14.05.2021 № 57-21 на суму 101 240 000,00 грн. Вищевказане призвело до порушення частини 11 статті 29 Закону № 922-VIII, відповідно до якої у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.
Період усунення порушень: 27.07.2021 08:22 - 11.08.2021 00:00
Дата публікації висновку: 27.07.2021 08:22

Оскарження висновку в суді

Опис: На виконання вимог частини десятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо, що замовник Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації не погоджується з інформацією та встановленими порушеннями, викладеними у висновку про результати моніторингу закупівлі, розміщеного в електронній системі закупівель від 27.07.2021 по закупівлі: Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О101503 Карапиші - Владиславка км 0+000 - км 13+300, Київської області та 10.08.2021 року було подано позовну заяву про оскарження вищезазначеного висновку до Окружного адміністративного суду м. Києва.
Дата публікації: 11.08.2021 15:53
Дата відкриття провадження: 30.08.2021 00:00
Номер відкриття провадження: № 640/22579/21

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Аргументовані заперечення
Дата публікації звіту: 03.08.2021 16:05

Запити/Пояснення