-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт дороги по вул. Головатого в м. Бориспіль Київської області
Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями). Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: зазначено у п. 2 Розділу ІІІ тендерної документації.
Завершена
28 014 319.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 140 071.60 UAH
мін. крок: 0.5% або 140 071.60 UAH
Номер:
5695c363929d4a0eba63e925a4e92d11
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-11-15-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.11.2022 00:00
Період моніторингу:
15.11.2022 15:27 - 07.12.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.11.2022 № 256
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 15.11.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 15.11.2022 № 256
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
16 UA-2021-02-26-004248-a 26.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності надання відповіді на запитання до процедури, своєчасності розгляду вимог про усунення порушення, розгляду тендерних пропозицій, правомірності відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства в частині внесення змін до договору, дотримання вимог Постанови № 710, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 грудня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання відповіді на запитання до процедури, своєчасності розгляду вимог про усунення порушення, розгляду тендерних пропозицій, правомірності відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства в частині внесення змін до договору, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 12.03.2021 року (зі змінами), запитання до процедури, вимоги про усунення порушення, скарги до процедури, Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 5795-р/пк-пз від 23.03.2021 року, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ДС ПРОМ ГРУП» та Приватного акціонерного товариства «Броварське шляхово-будівельне управління №50», протоколи засідання тендерного комітету від 05.04.2021 №98, від 06.04.2021 №101 та №102, повідомлення про намір укласти договір від 06.04.2021 року, договір будівельного підряду від 21.04.2021 № 82-21, додаткову угоду від 30.06.2021 №1, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 21.04.2021 року, відповіді Замовника на пояснення від 18.11.2022 року та від 28.11.2022 року.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
05.12.2022 14:08 - 09.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:
05.12.2022 14:08
Запити/Пояснення
Номер:
5577a3742afb4f0691890c42c17750e9
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
16.11.2022 09:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.11.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-02-26-004248-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба у перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також, надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
0048730ac3fe446a88118f861e7290a1
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
18.11.2022 14:33
Опис:
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі робіт з Капітального ремонту дороги по вул. Головатого в м. Бориспіль Київської області відповідають проєктній документації на даний об’єкт, яка згідно «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» (Постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560 із змінами), Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та Закону України "Про архітектурну діяльність" зі змінами, була перевірена експертною організацією з наданням позитивного експертного звіту ТОВ «ПРОЕКСП» №V-0457-19/ПРОЕКСП від 21.11.2019 року. Очікувана вартість визначається відповідно до пункту 4 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 №275.
Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:https://koda.gov.ua/gromadskosti/vidkryti-dani/publichni-zakupivli/povidomlennya-pro-publichni-zakupivli-oda/departament-regionalnogo-rozvytku/
Номер:
63a08561741942b4b7005b40a5422560
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
21.11.2022 16:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.11.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт дороги по вул. Головатого в м. Бориспіль Київської області» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-02-26-004248-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба у перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Прошу надати документальне підтвердження виконання переможцем вимог пункту 6 розділу VI тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
38ba285a4b6242d7ac374d5cfdaa5611
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
28.11.2022 10:13
Опис:
Надаємо інформацію та документи, що підтверджують виконання переможцем торгів ПрАТ «Броварське ШБУ №50» щодо закупівлі робіт з Капітального ремонту дороги по вул. Головатого в м. Бориспіль Київської області (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) пункту 6 розділу 6 тендерної документації у вигляді сканованої копії виписки.
Крім того, повідомляємо, у зв’язку з ракетними обстрілами РФ об’єктів критичної інфраструктури, у Замовника 23.11.2022-25.11.2022 було відсутнє електропостачання. Зважаючи на викладене вище, була відсутня можливість надати відповідь у встановлені чинним законодавством терміни.