• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Завершена

283 315.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 416.58 UAH
Номер: 2a7bf1f9bd2040d7a819e4fda08a473f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-07-07-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.07.2021 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 07.07.2021 13:33 - 29.07.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 07.07.2021 № 433 Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 07 липня 2021 року № 433 № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 6. UA-2021-02-26-001261-а від 26.02.2021 – Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області Катерина СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівецька, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.), +38 (0 37) 255-28-80, olena9407@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону, встановлено порушення вимог пунктів вісімнадцятого та дев'ятнадцятого частини другої статті 22 Закону. За результатами розгляду питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, встановлено порушення вимог абзацу третього пункту першого та абзацу третього пункту третього частини першої статті 31 Закону. За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо: недопущення в подальшому виявлених порушень вимог пунктів вісімнадцятого та дев'ятнадцятого частини другої статті 22 Закону, усунення порушень вимог абзацу третього пункту першого та абзацу третього пункту третього частини першої статті 31 Закону шляхом розірвання договору про закупівлю від 30.03.2021 № 50 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 липня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Комунальної установи «Чернівецький геріатричний пансіонат» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 26.02.2021 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію Фізичної особи підприємця «Чоботар Василь Іванович» (далі – ФОП «Чоботар В.І.»); протокол розкриття тендерних пропозицій від 16.03.2021; повідомлення про намір укласти договір від 16.03.2021; договір про закупівлю від 30.03.2021 № 50 (далі – Договір); пояснення Замовника від 16.07.2021. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, зазначених Замовником в пункті 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, не відповідає Переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998, чим не дотримано вимог пункту дев’ятнадцятого частини другої статті 22 Закону. Крім того, у пункті 7 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником встановлена вимога про надання учасником інформаційної довідки у випадку залучення/незалучення субпідрядних організацій (з дотриманням певних вимог щодо інформації, яку повинна містити така довідка), чим порушено пункт вісімнадцятий частини другої статті 22 Закону, відповідно до якого така вимога встановлюється у випадку закупівлі робіт чи послуг, в той час, коли предметом даної закупівлі є товар. За результатами аналізу питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації встановлено, що Замовник визнав переможцем торгів учасника ФОП «Чоботар В.І.», тендерна пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації, виходячи з наступного. Так, відповідно до пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником зазначено, що під час використання електронної системи закупівель, з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки, документи та дані створюються та подаються замовником та учасником з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» із накладанням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи учасника. Проте, за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця ФОП «Чоботар В.І.» встановлено, що тендерна пропозиція підписана з накладанням на пропозицію удосконаленого електронного підпису, який не відповідає вимогам тендерної документації щодо кваліфікованого підпису, виходячи з наступного. Частиною другою статті 18 Закону України від 05.10.2017 № 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги» визначено, що КЕП чи печатка вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо, серед іншого, під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису чи печатки отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу чи створювачу електронної печатки, зберігається в засобі КЕП чи печатки (тип носія «Захищений»). На відміну від КЕП, під час перевірки удосконаленого електронного підпису чи печатки за допомогою кваліфікованого сертифіката відкритого ключа надається підтвердження того, що особистий ключ не зберігається в засобі КЕП чи печатки (тип носія «Незахищений»), що передбачено пунктом 3 Вимог до удосконалених електронних підписів та печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, і до надання електронних довірчих послуг, пов’язаних з їх створенням, перевіркою, підтвердженням та зберіганням, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 №193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів». Так, під час перевірки електронного підпису учасника ФОП «Чоботар В.І.» на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify отримано такі дані щодо електронного підпису: тип носія особистого ключа – «Незахищений», тип підпису – «Удосконалений», сертифікат – «Кваліфікований», що не відповідає вимогам пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Крім того, Замовником у пункті 3.2. Додатку 3 тендерної документації на виконання норм статті 17 Закону встановлена вимога про надання переможцем торгів довідки в довільній формі, яка містить інформацію, що фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із Законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. Проте, учасник-переможець ФОП «Чоботар В.І.» зазначеної вище довідки не надав, чим не дотримав вимог пункту 3.2. Додатку 3 тендерної документації. Таким чином, Замовник на порушення вимог абзацу третього пункту першого та абзацу третього пункту третього частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП «Чоботар В.І.», а визнав його переможцем торгів та уклав із ним договір про закупівлю.
Період усунення порушень: 23.07.2021 13:44 - 07.08.2021 00:00
Дата публікації висновку: 23.07.2021 13:44

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: відповідь в листі №407
Дата публікації звіту: 30.07.2021 09:58

Запити/Пояснення