• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення Р-55 Одеса - Вознесенськ - Новий Буг на ділянці км 86+900 – км 90+000

Мова (мови),якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. У випадках, передбачених частиною четвертою статті 10 Закону, документи замовника щодо процедури закупівлі, передбачені Законом, викладаються українською та англійською мовами. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції (зокрема копії та дублікати наказів по підприємству учасника, договорів оренди, лізингу, надання послуг тощо) можуть бути складені українською або російською мовами. 7.3. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено пунктом 7.2. цього розділу мові, учасник надає переклад цього документу та переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гаранті (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантіяобов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі: її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Банківська гарантія має бути надана надана одним із системно важливих банків, перелік яких формує НБУ(14). Перелік цих банків є загальнодоступним та публікується на сайті НБУ. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає – 550 000,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантію. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання /надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника(Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба автомобільних доріг в Одеській області код ЄДРПОУ:25829550 IBAN: UA838201720355169004000008577 в ДКСУ, м. Київ

Завершена

110 132 342.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 101 323.42 UAH
Номер: afc0a95131c24b19b334ffc314ce0e38
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-06-10-000156
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.06.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 10.06.2021 22:05 - 06.07.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 10.06.2021 № 255 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г. від 10.06.2021 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 10.06.2021 № 255 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 72 UA-2021-02-25-002207-c 25.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КУРГАН
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 50) 722-88-89, helenochka0806@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу правильності та повноти розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу п’ятого пункту першого частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, відповідності укладеного договору умовам тендерної документації, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, звіт про результати проведення процедури закупівлі - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30.06.2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, відповідності укладеного договору умовам тендерної документації, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, звіт про результати проведення процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби автомобільних доріг в Одеській області (далі - Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 12.04.2021 р., рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 23.03.2021 №5775, тендерну пропозицію ТОВ «Березівкаагрошляхбуд» (далі - учасник-переможець), протокол розгляду тендерної пропозиції від 26.04.2021, повідомлення про намір укласти договір від 26.04.2021, договір від 13.05.2021 № 1Р, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 17 травня 2021 року. Моніторингом питання правильності та повноти розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено, що частиною 2 розділу 3 тендерної документації Замовником вимагається надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії. Однак, в оголошенні про проведення процедури закупівлі відсутня інформація про вид та умови надання банківської гарантії, чим порушено вимоги пункту 9 частини другої статті 21 Закону. Також, за результатом моніторингу питання розгляду тендерної пропозиції учасника- переможця встановлено, що відповідно до вимог абзацу 4 пункту два розділу 3 тендерної документації електронна банківська гарантія повинна бути складена відповідно до Форми забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Пунктом 7 якої зазначено, що гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Крім того, абзацом 3 пункту 2 розділу 3 тендерної документації встановлено, що електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Так, учасником-переможцем, у складі тендерної пропозиції надано zip папку GRI0153OD21.pdf в складі якої присутні два файли GRI0153OD21.pdf та GRI0153OD21_Validation_Report.pdf. Однак, в zip папці GRI0153OD21.pdf, в порушення вимог абзацу 3 пункту два розділу 3 тендерної документації, відсутня інформація чи файли за допомогою яких є можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта та електронну печатку за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. Крім того, в тендерній пропозиції учасника не надано лист про відсутність кваліфікованої електронної печатки в надавача гарантії. Вище зазначене є порушенням вимог абзацу 4 пункту два розділу 3 тендерної документації. Таким чином, відповідно до абзацу п’ятого пункту першого частини 1 статті 31 Закону замовник повинен відхилити учасника процедури закупівлі, якщо забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції. Однак, на порушення вимог абзацу п’ятого пункту першого частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив пропозицію учасника, визнав його переможцем та уклав з ним договір від 13.05.2021 №1Р.
Період усунення порушень: 30.06.2021 18:34 - 15.07.2021 00:00
Дата публікації висновку: 30.06.2021 18:34

Оскарження висновку в суді

Опис: позовна заява
Дата публікації: 15.07.2021 16:39
Дата відкриття провадження: 19.07.2021 00:00
Номер відкриття провадження: П/420/12110/21

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовник не погоджується та заперечує висновок ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), з огляду на наступне: 1. Відповідно до ст.9 ЗУ «Про публічні закупівлі» забезпечення функціонування веб-порталу здійснює Уповноважений орган. Нажаль, в системі Прозорро Уповноваженим органом на момент оголошення вказаної процедури закупівлі не було реалізоване поле для заповнення інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій, отже Замовник не мав технічної можливості внести відповідну інформацію саме до конкретного поля з конкретною назвою. Враховуючи невідповідність системи Прозорро діючому законодавству, відсутність можливості заповнення інформація про умови надання забезпечення тендерних пропозицій в певному полі не може вважатися помилкою Замовника. Проте щоб виконати вимоги Закону Замовник вніс інформацію про вид та умови надання банківської гарантії в поле «Примітки» під час оголошення процедури закупівлі. Тому ця інформація знаходить відображення в системі Прозорро в полі «Інформація про предмет закупівлі» (витяг з Прозорро додається). 2.Відповідно до вимог абзацу 4 пункту 2 розділу 3 тендерної документації, електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Так, учасником-переможцем, у складі тендерної пропозиції надано zip папку GRI0153OD21.pdf в складі якої присутні два файли GRI0153OD21.pdf та GRI0153OD21_Validation_Report.pdf, а також, у складі тендерної пропозиції надано окремий файл GRI0153OD21.pdf. При завантажені файлу GRI0153OD21.pdf за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України є можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта та електронну печатку. Тендерна пропозиція повністю відповідає умовам тендерної документації. Скріни про підтвердження наявності електронного підпису додаються
Дата публікації звіту: 06.07.2021 08:20