• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Лот №1: albendazol, Carboactivatus, Loperamide, Metoclopramide, Ondansetron, Pancreatin, Pyrantel, Omeprazole, Comb drug, Sennosides A & B, Warfarin, Heparin sodium, Clopidogrelм, Streptokinas, Enoxaparin, Alteplase, Phytomenadione, Carbetocin, Diclofenac, Ibuprofen, Paracetamol, Nefopanum, Atracurium, Suxamethonium, Epinephrine, Oxytocin, Hydrocortisone, Dexamethasone, Prednisolone, Methylprednisolone, Azitromycin, Amikacin, Amoxicillin potentiated by clavulanate, Ampicillin, Vancomycin, Chloramphenicol, Metronidazole, Moxifloxacin, Comb drug, Cefazolin, Cefepime, Cefotaxime, Ceftazidime, MEROPENEMUM, Ceftriaxone, Amitriptyline, Haloperidol, CARBAMAZEPINUM, Vlproic acid, Comb drug, Lamotrigine, Fluoxetine, Citicoline, Valproic acid/Sodium valproat, Lidocaine, BUPIVACAINUM, Propofol, Thiopental sodium, Naloxone, Metamizole sodium, Atropine, Drotaverine, Xylomethazoline, Ammonia, Theophylline, Sodium thiosulfate, Diphenhydramine, SIMVASTATINUM, Insulin (human), Chlorhexidine, Ethanol, Povidone-iodine, Dextrose, Thiamine (vit B1), Cyanocobalamin, Pyridoxine, Ozeltamivir. Лот №2: NATRII HYDROCARBONAS*, Mannitol, Sodium chloride,Dextran, Comb drug, Sodium bicarbonate, Glucose, Metamizole sodium, Acetylcysteine, Paracetamol, LEVOFLOXACINUM, Linezolid, Ciprofloxacin, Ofloxacin, Fluconazole, Tranexamic acid, HYDROXYETHYLAMYLUM. Лот №3: Amiodarone, Verapamil, Digoxin, Dopamine, Nifedipine, Phenylephrine, Calcium gluconate, Quercetin, Bisoprolol, Enalapril, Comb drug, Magnesium sulfate, Metoprolol, Furosemide. Лот №4: Rabies, inactivated, whole virus

під кінцевим строком подання пропозицій слід розуміти в т.ч. дату розкриття тендерних пропозицій

Завершена

7 462 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 50.00 UAH
Номер: fe38c9326cb149d393ff48677a0fc9fb
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-04-16-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.04.2021 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 16.04.2021 14:03 - 13.05.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 16.04.2021 №259 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області Геннадій БУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 16.04.2021 № 259 Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2021-02-25-003161-a 25.02.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківська, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Івано-Франківська обл.), +38 (0 34) 255-64-75, baranvov@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм частини шостої статті 33 Закону та частини четвертої статті 41 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.» та КП «Обласний аптечний склад» по лоту 2, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткових угод) – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів недопущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 11 травня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткових угод). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Косівська центральна районна лікарня» Косівської міської ради Косівського району Івано-Франківської області (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій по лоту 2, тендерні пропозиції ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.» та КП «Обласний аптечний склад» по лоту 2, кваліфікацію пропозиції учасника ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.» від 12.04.2021 по лоту 2, укладений договір про закупівлю товарів від 23.04.2021 №141 по лоту 2, додаткову угоду від 23.04.2021 №1 по лоту 2. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовником у пункті 6.3 Розділу 6 ТД вказано: «Основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору або щодо обставин, які склалися до укладення договору через оскарження процедури закупівлі, чи інші обставини, які не впливають на істотні умови договору». Також у пункті 5 частини третьої Додатку 1 до ТД Замовник визначив, що учасники процедури закупівлі повинні подати: «Проект договору про закупівлю згідно Додатку 4 (під час укладання договору його умови можуть бути уточнені за взаємною згодою сторін)». За нормою частини шостої статті 33 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Згідно з частиною четвертою статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі. Таким чином, встановлення у тендерній документації умови щодо можливості коригування та доповнення умов договору під час його укладання з переможцем торгів суперечить вимогам частини шостої статті 33 Закону та частини четвертої статті 41 Закону.
Період усунення порушень: 11.05.2021 14:17 - 26.05.2021 00:00
Дата публікації висновку: 11.05.2021 14:17

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатом ознайомлення з висновком моніторингу закупівлі тендерний комітет повідомляє наступне: Договір укладений за результатом проведеної закупівлі не відрізняється від проекту договору, відтак не порушено вимоги закону. В подальшому тендерний комітет зобов1язується при затвердженні вимог тендерної документації до закупівлі не допускати відповідних помилок.
Дата публікації звіту: 12.05.2021 18:45