• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з постачання програмного забезпечення для автоматизації контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів

Завершена

4 007 026.56 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 035.13 UAH
Номер: 615464ec693948b8afd30f0d0dd3b602
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-04-01-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.04.2021 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 09.04.2021 10:43 - 01.05.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 08.04.2021 № 161 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 08.04.2021 № 161 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 9 UA-2021-02-24-003514-b 24.02.2021 Інспекція з питань контролю за паркуванням Дніпровської міської ради (код ЄДРПОУ 42403446) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, novobranec1204@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором від 01.04.2021 №36 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 квітня 2021 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Інспекції з питань контролю за паркуванням Дніпровської міської ради (далі Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, протокол розгляду тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «ЮНІП ТЕХНОЛОДЖИ», повідомлення про намір укласти договір, договір від 01.04.2021 №36, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель. Відповідно до частини 1 «Інші документи, які учасник повинен надати у складі своєї пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Учасники процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинні надати копію Атестату відповідності комплексної системи захисту інформації на підтвердження відповідності вимогам статті 142 КУПаП (далі – Атестат відповідності). Моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЮНІП ТЕХНОЛОДЖИ» на момент кінцевого строку подання тендерних пропозицій – 12 березня 2021 не надано зазначений Атестат відповідності. При цьому, після визначення зазначеного учасника переможцем, 26.03.2021 ТОВ «ЮНІП ТЕХНОЛОДЖИ» надано Атестат відповідності, зареєстрований в Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України за №21028 від 28.12.2019 року, який належить ТОВ «Юніп Україна», яке не є учасником процедури закупівлі. Відповідно до частини 1 статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Натомість між Замовником та ТОВ «ЮНІП ТЕХНОЛОДЖИ» укладено договір від 01.04.2021 №36 на суму 4 007 010,00 гривень.
Період усунення порушень: 28.04.2021 16:56 - 18.05.2021 00:00
Дата публікації висновку: 28.04.2021 16:56

Оскарження висновку в суді

Опис: За результатами моніторингу встановлено порушення вимог частини 1 «Інші документи, які учасник повинен надати у складі своєї пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, а саме: учасник процедури закупівлі ТОВ «ЮНІП ТЕХНОЛОДЖИ» на момент кінцевого строку подання тендерних пропозицій – 12 березня 2021 року не надано Атестат відповідності. При цьому, після визначення зазначеного учасника переможцем, 26.03.2021 ТОВ «ЮНІП ТЕХНОЛОДЖИ» надано Атестат відповідності, зареєстрований в Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України за №21028 від 28.12.2019 року, який належить ТОВ «Юніп Україна», яке не є учасником процедури закупівлі. Замовник вважає протиправним висновок про результати моніторингу закупівель, посилаючись на таке. Дійсно, в тендерній документації містилася вимога надання такого документу: «копію Атестату відповідності комплексної системи захисту інформації на підтвердження відповідності вимогам статті 142 КУПаП «Відповідальність за адміністративні правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксовані в автоматичному режимі, та за порушення правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів, зафіксовані в режимі фотозйомки (відеозапису)» згідно зі змінами у відповідності до Закону України від 21.12.2017 № 2262-VIII «Про внесення змін до законодавчих актів Україні щодо реформування сфери паркування транспортних засобів». Проте, також в тендерній документації, а саме в Додатку № 4 до тендерної документації «ДОКУМЕНТИ, ЯКІ НАДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ- ПЕРЕМОЖЦЕМ» зазначено таку вимогу: «Не пізніше кінцевої дати укладання договору, переможець торгів повинен надати замовнику в письмовому та/або електронному вигляді такі документи: копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом». Відповідно до пункту 1 Розділу І Наказу Адміністрації Державної Служби Спеціального Зв’язку та Захисту Інформації «Про затвердження Положення про державну експертизу в сфері технічного захисту інформації» №93 від 16.05.2007 (надалі за текстом – Наказ): «Державна експертиза у сфері технічного захисту інформації (далі - експертиза) проводиться з метою дослідження, перевірки, аналізу та оцінки об'єктів експертизи щодо їх відповідності вимогам нормативних документів із технічного захисту інформації та можливості їх використання для забезпечення технічного захисту інформації (далі - ТЗІ)». За результатами проведення зазначеної державної експертизи, суб’єкти, визначені у Наказі, отримують Атестат, який і вимагався до надання в складі тендерної пропозиції. Зважаючи на предмет закупівлі, такий документ є обов’язковим. Використання Замовником програмного забезпечення, що закуповуються без нього є неможливим. Фактично, даний документ є документом дозвільного характеру на використання розпорядником державними коштами зазначеної системи. Звертаємо увагу, що документи дозвільного характеру надаються не пізніше останнього дня укладення Договору за результатами закупівлі. На виконання даної вимоги ТОВ «ЮНІП ТЕХНОЛОДЖИ» надано даний документ у встановлений тендерною документацією строк. Зважаючи на вищенаведене є цілком незрозумілий висновок Відповідача про наявність порушення в цій частині. Щодо твердження Відповідача про те, що завантажений на електронний майданчик сертифікат виданий не ТОВ «ЮНІП ТЕХНОЛОДЖИ», а іншому суб’єкту господарювання, варто зазначити таке. В тендерній документації не містилася вимога, щоб зазначений Атестат був виданий безпосередньо учаснику закупівлі. Зазначення такої норми є дискримінацією потенційних учасників закупівлі в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». А отже ТОВ «ЮНІП ТЕХНОЛОДЖИ» не повинен був надавати Атестат, який виданий безпосередньо ТОВ «ЮНІП ТЕХНОЛОДЖИ» як учаснику закупівлі. Враховуючи, вищезазначене нами готується позовна заява.
Дата публікації: 07.05.2021 15:32

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання висновку Східного офісу Держаудитслужби від 28.04.2021 № 146 про результати моніторингу закупівлі UA-2021-02-24-003514-b, повідомляємо про припинення зобов'язань за договором від 01.04.2021 № 36, відповідно до положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Дата публікації звіту: 27.03.2023 10:51

Запити/Пояснення