• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт з впровадженням енергозберігаючих технологій в михалківському ліцею Сокирянського району Чернівецької області ( 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи )

Завершена

5 072 091.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 360.46 UAH
Номер: 51d1fe6001c948ce8654dda4e5977c0f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-11-10-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.11.2021 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 10.11.2021 16:50 - 02.12.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 09.11.2021 644 (в редакції наказу від 10.11.2021 № 649) Чернігів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області Ірина БІЛАЗЕРСЬКА Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 09.11.2021 № 644 (в редакції наказу від 10.11.2021 № 649) Перелік процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3. UA-2021-02-23-002860-c 23.02.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Чернігівська, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби (Чернігівська обл.), +38 (0 46) 267-72-67, tender_25_04@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі встановлено порушення вимог пункту 4-1 постанови № 710. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення пунктів 1 та 3 частини першої статті 5 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 грудня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, правомірності допущення учасників до аукціону, своєчасності укладання договору про закупівлю та правомірності внесення змін до нього, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Сокирянської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 15.03.2021 № 33), далі – тендерна документація, протокол розгляду тендерних пропозицій від 08.04.2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «УНІВЕРСАЛ БУД-2020» (далі – ТОВ «УНІВЕРСАЛ БУД-2020»), Товариства з обмеженою відповідальністю «ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ» (далі – ТОВ «ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ») та ФОП Готишан Микола Костянтинович, протокол засідання тендерного комітету від 15.04.2021 № 37, вимога про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «УНІВЕРСАЛ БУД-2020» до 02.04.2021 15:03, договір від 26.04.2021 №118, укладений Замовником з ТОВ «УНІВЕРСАЛ БУД-2020» (далі – Договір), додаткові угоди від 30.08.2021 № 1 та від 27.09.2021 № 2, повідомлення про внесення змін до договору, звіт про результати проведення процедури закупівлі, відповіді Замовника на запитання щодо роз’яснення до тендерної документації, пояснення Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднене в електронній системі закупівель 26.11.2021. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови № 710 головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів зобов’язано забезпечити: - обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; - оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на веб-порталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/ua/unifie-register-search?&tax_ code=04412018) та Open Budget - Державний веб-портал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/43932985/info) Замовник є розпорядником бюджетних коштів. На запит Управління від 25.11.2021, Замовником 26.11.2021 повідомлено, що вся інформація, що стосується вищевказаної закупівлі, розміщена на «Прозоро». Таким чином, Замовник, не оприлюднивши обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів), порушив вимоги пункту 4-1 постанови № 710. В ході моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено, що відповідно до вимог Додатку 1 тендерної документації «Інші документи», Замовником передбачено надання у складі тендерної пропозиції акту огляду та/або обстеження об’єкту на якому планується проведення робіт за підписом представника Замовника та Учасника, чим порушено принципи здійснення публічних закупівель, визначені пунктами 1 та 3 частини першої статті 5 Закону, зокрема принцип добросовісної конкуренції та принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. В ході моніторингу питання правомірності допущення учасників до аукціону встановлено, що тендерні пропозиції ТОВ «УНІВЕРСАЛ БУД-2020», ТОВ «ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ» не відповідали вимогам тендерної документації Замовника з огляду на наступне. Відповідно до вимог пункту 3.1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовником передбачено, що пропозиція повинна бути підписана з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», тобто шляхом накладання на неї кваліфікованого електронного підпису (КЕП), крім учасників нерезидентів. За результатами перевірки електронних підписів уповноважених осіб учасників ТОВ «УНІВЕРСАЛ БУД-2020» та ТОВ «ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ», накладених на тендерні пропозиції, на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) сервісом створення та проведення перевірки надано результат, відповідно до якого «тип носія особистого ключа: незахищений», «тип підпису: удосконалений», а отже тендерна пропозиція підписана удосконаленим електронним підписом. Відтак, враховуючи, що Замовником у тендерній документації визначена вимога про накладення учасником на тендерну пропозицію КЕП, то при його перевірці має відображатися інформація: «тип підпису: кваліфікований», «тип носія особистого ключа: захищений». Відповідно до роз’яснення Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 № 1/06-3-1587, якщо за результатом перевірки електронного підпису засіб електронного підпису чи печатки надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», то такий підпис не може вважатися кваліфікованим. Враховуючи викладене, тендерні пропозиції ТОВ «УНІВЕРСАЛ БУД-2020» та ТОВ «ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ» не відповідали вимогам тендерної документації Замовника та підлягали відхиленню, проте були допущені Замовником до аукціону, чим порушено вимоги абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону. Відповідно до пункту другого частини другої статті 32 Закону тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій.
Період усунення порушень: 02.12.2021 15:34 - 17.12.2021 00:00
Дата публікації висновку: 02.12.2021 15:34

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація про причини неможливості усунення виявленого порушення
Дата публікації звіту: 03.12.2021 11:54

Запити/Пояснення