-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Нафта і дистиляти (дизельне паливо, бензин А-92, бензин А-95)
Нафта і дистиляти (дизельне паливо, бензин А-92, бензин А-95)
Завершена
8 050 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 80 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 80 500.00 UAH
Номер:
7add11596f59465789d1310f111dd37e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-07-15-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.07.2021 00:00
Період моніторингу:
15.07.2021 11:50 - 06.08.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.07.2021 №418
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 та на виконання доручення Держаудитслужби від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Сергій МЕЛЬНИК
Додаток
до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
від 15.07.2021 № 418
Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-02-23-003457-a, 23.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення частини першої статті 32 та пункту 3 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону; укладення договору про закупівлю та внесення змін до нього – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема шляхом ініціювання перед контрагентом розірвання договору, а у разі незгоди контрагента розірвати договір – звернутися до останнього з позовом до суду відповідно до положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, надалі не допускати виявлені порушення, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; укладення договору про закупівлю та внесення змін до нього.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Комунального унітарного підприємства «ЕкоВін» (далі – Замовник); оголошення про проведення процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою; тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 23.02.2021 № 39-тк (далі – тендерна документація); тендерні пропозиції приватного підприємства «ОККО-КОНТРАКТ», товариства з обмеженою відповідальністю «Нафтогруппа-2005» (далі – ТОВ «Нафтогруппа-2005), товариства з обмеженою відповідальністю «АВЕСТА КОМПАНІ»; протокол розгляду тендерних пропозицій, оприлюднений в електронній системі закупівель 31.03.2021, реєстр пропозицій; повідомлення про намір укласти договір; документи, надані переможцем торгів ТОВ «Нафтогруппа-2005» відповідно до частини шостої статті 17 Закону та вимог тендерної документації; договір від 19.04.2021 № 19/04-21; звіт про результати проведення закупівлі; додаткові угоди до договору від 21.04.2021 № 1, від 06.05.2021 № 2, від 06.05.2021 № 3; повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, оприлюднені в електронній системі закупівель 21 квітня та 07 травня 2021 року; пояснення, отримані від Замовника 19 та 20 липня 2021 року в електронній системі закупівель.
Аналізом питання розгляду тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій встановлено, що файл «Ц.пр.ЕкоВін налив.pdf» тендерної пропозиції ТОВ «Нафтогруппа-2005», який містить ціну пропозиції, розкрився у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до частини першої статті 28 Закону у разі, якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції. Тендерна документація не передбачала можливості відхилення тендерної пропозиції учасника торгів у разі доступу до ціни тендерної пропозиції до проведення оцінки тендерних пропозицій. Розкриття тендерної пропозиції учасника торгів у частині інформації про ціну на етапі, коли розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції, є порушенням законодавства з питань публічних закупівель. Вказані обставини призвели до порушення, яке неможливо усунути. Відповідно до частини першої статті 32 Закону замовник відміняє торги, зокрема в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. На порушення частини першої статті 32 Закону Замовник не відмінив торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Аналізом питання розгляду тендерних пропозицій після їх оцінки встановлено, що 08.04.2021 оприлюднене повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «Нафтогруппа-2005». 09 квітня поточного року ТОВ «Нафтогруппа-2005» оприлюднило документи, визначені частиною шостою статті 17 Закону, з яких довідка, видана Департаментом інформатизації МВС України щодо непритягнення до кримінальної відповідальності, відсутності судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України (далі – Довідка), не відповідає вимогам, встановленим тендерною документацією. Зокрема, згідно з пунктом 5.5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації довідка, видана Департаментом інформатизації МВС України, повинна містити інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель, згідно з додатком 4 до тендерної документації така довідка має бути чинною на дату подання.
ТОВ «Нафтогруппа-2005» 09.04.2021 надало Довідку щодо Бричука О.А. станом на 16.03.2021, тобто раніше, ніж оприлюднене повідомлення про намір укласти договір (08.04.2021).
Відповідно до пункту 19 розділу V Порядку доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, затвердженого наказом Міністерства внутрішніх справ України від 29.11.2016 № 1256 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10 січня 2017 р. за № 22/29890 (далі – Порядок № 1256), Довідка видається станом на дату здійснення перевірки фізичної особи за персонально-довідковим обліком. Порядок № 1256 не визначає строку дії виданої Довідки або строку, протягом якого вона є чинною. Тендерною документацією не передбачено інших вимог до Довідки, крім тих, що визначені у додатку 4 до тендерної документації та у пункті 5.5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Отже, Довідка, надана ТОВ «Нафтогруппа-2005» 09.04.2021, є чинною на дату подання, що відповідає вимогам додатку 4 до тендерної документації, але видана раніше, ніж оприлюднене повідомлення про намір укласти договір, що не відповідає вимогам пункту 5.5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Тобто переможцем процедури закупівлі ТОВ «Нафтогруппа-2005» надано документ, визначений у частині шостій статті 17 Закону, який не відповідає вимогам тендерної документації. На порушення пункту 3 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ «Нафтогруппа-2005» із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо він не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. Відповідна позиція Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України щодо відхилення тендерної пропозиції міститься в листі Міністерства від 03.06.2020 № 3304-04/34835-04 «Щодо застосування статті 17 Закону».
Період усунення порушень:
26.07.2021 16:40 - 10.08.2021 00:00
Дата публікації висновку:
26.07.2021 16:40
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про причини неможливості усунення виявлених порушень
Дата публікації звіту:
30.07.2021 12:03
Запити/Пояснення
Номер:
f99c8831758847388edc9963603c584f
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
15.07.2021 13:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.07.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі дизельного палива, бензину А-92, бензину А-95, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-02-23-003457-а, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- чому тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі ТОВ «Нафтогрупа-2005» допущена до аукціону, якщо файл «Ц.пр.ЕкоВін налив.pdf» його тендерної пропозиції, що містить ціну пропозиції, розкрився у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій;
- чому тендерна пропозиція переможця торгів ТОВ «Нафтогрупа-2005» не відхилена, якщо він не виконав умови пункту 5 розділу 3 тендерної документації щодо подання переможцем процедури закупівлі документів шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель (у вигляді сканованих документів), що підтверджують відсутність підстави, визначеної частиною другою статті 17 Закону, а саме щодо оприлюднення довідки, складеної учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 ч. 2 ст. 17 Закону, або інформації у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника згідно абзацу 2 ч. 2 ст. 17 Закону;
- чому тендерна пропозиція переможця торгів ТОВ «Нафтогрупа-2005» не відхилена, якщо він не виконав умови пункту 5 розділу 3 тендерної документації щодо подання переможцем процедури закупівлі документів шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель (у вигляді сканованих документів), що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, а саме: довідки, виданої Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель. Переможець торгів ТОВ «Нафтогрупа-2005» надав довідку Департаменту інформатизації МВС України станом на 16.03.2021, тоді як повідомлення про намір укласти договір оприлюднене 08.04.2021.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
ac4276b090d74a2bb0f042c73dc71b3b
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
19.07.2021 11:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.07.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі дизельного палива, бензину А-92, бензину А-95, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-02-23-003457-а, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- в який спосіб визначено відсоток, на який збільшено ціни товару додатковою угодою від 21.04.2021 № 1 у порівнянні із цінами договору від 19.014.2021 № 19/04-21;
- просимо надати документи, які підтверджують коливання ціни товару на ринку в сторону збільшення в період з 19.04.2021 по 21.04.2021 та з 21.04.2021 по 06.05.2021, та лист ТОВ «Нафтогрупа-2005» щодо необхідності підвищення ціни за одиницю товару, який став підставою для укладення додаткової угоди від 21.04.2021 № 1;
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.