-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 34110000-1 - Легкові автомобілі (Легковий пасажирський автомобіль)
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Завершена
1 173 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 865.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 865.00 UAH
Номер:
19a43a881a8046deb53facdc2caec67e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-04-02-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.04.2021 00:00
Період моніторингу:
02.04.2021 14:59 - 24.04.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.04.2021 148
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 02.04.2021 року.
В.о начальника Владислав КАЛІННІКОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 02.04.2021№148
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 UA-2021-02-23-013201-b 23.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Північно-східного офісу Павло КОСТЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, наявності підстав для відхилення тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів не допущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, чинній після 19.04.2020 (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, наявності підстав для відхилення тендерних пропозицій, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Пісочинської селищної ради протокол від 23.02.2021№231, тендерну пропозицію Дочірнього Підприємства «АВТОТРЕЙДІНГ – СХІД» (далі – ДП «АВТОТРЕЙДІНГ – СХІД» або учасник-переможець), протокол розгляду тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір 19 березня 2021, договір від 30.03.2021 №160, додаткову угоду від 31.03.2021 №1.
Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що учасник-переможець ДП «АВТОТРЕЙДІНГ – СХІД» не відповідає вимогам тендерної документації.
Так, у підпункті 1.1 пункту 1 розділу 3 до тендерної документації зазначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації з накладанням кваліфікованого електронного підпису (далі - КЕП) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та "Про електронні довірчі послуги» та завантаження файлів у форматі PDF з дотриманням вимог частини 3 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги» № 2155 кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Удосконалений електронний підпис - електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис.
Учасник-переможець ДП «АВТОТРЕЙДІНГ – СХІД» подав свою тендерну пропозицію з накладенням електронного цифрового підпису. При цьому, під час перевірки зазначеного електронного цифрового підпису на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) установлено, що тип носія особистого ключа «незахищений/удосконалений», що свідчить про накладення на тендерну пропозицію ДП «АВТОТРЕЙДІНГ – СХІД» електронного підпису, який не може вважатися кваліфікованим та, що не відповідає вимогам підпункті 1.1 пункту 1 розділу 3 тендерної документації.
Згідно із абзацом 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає частині третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Однак, на порушення абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив пропозицію учасника ДП «АВТОТРЕЙДІНГ – СХІД» та визначив його переможцем процедури закупівлі та уклав договір від 30.03.2021 №160.
Період усунення порушень:
19.04.2021 17:24 - 06.05.2021 00:00
Дата публікації висновку:
19.04.2021 17:24
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
1. За результатами моніторингу встановлено порушення Закону України «Про електронні довірчі послуги». За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
На зауваження Держаудитслужби України пояснюємо наступне.
Відповідно до листа Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 року №1/06-3-1587 до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель зазначено, що до 31.12.2021 року можливо використовувати удосконалені електронні підписи та печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, з дотриманням вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів».
Відповідно до абз. 2 п. 1 Постанови № 193 від 3 березня 2020 р до 31 грудня 2021 року приватний бізнес має право використовувати в своїй діяльності Удосконалені електронні підписи на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів.
Враховуючи вищенаведене, тендерний комітет Пісочинської селищної ради при розгляді тендерної пропозиції визнав переможцем ДП «АВТОТРЕЙДІНГ – СХІД».
Додатково повідомляємо, що Пісочинська селищна рада та тендерний комітет Пісочинської селищної ради вдячні за надані зауваження та при розгляді інших тендерних пропозицій будуть враховувати надані вами зауваження.
Дата публікації звіту:
26.04.2021 12:37
Запити/Пояснення
Номер:
e713b6b97ca94f0a8df375bd1199462b
Назва:
Пояснення (Заперечення)
Дата опублікування:
26.04.2021 12:35
Опис:
1. За результатами моніторингу встановлено порушення Закону України «Про електронні довірчі послуги». За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
На зауваження Держаудитслужби України пояснюємо наступне.
Відповідно до листа Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 року №1/06-3-1587 до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель зазначено, що до 31.12.2021 року можливо використовувати удосконалені електронні підписи та печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, з дотриманням вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів».
Відповідно до абз. 2 п. 1 Постанови № 193 від 3 березня 2020 р до 31 грудня 2021 року приватний бізнес має право використовувати в своїй діяльності Удосконалені електронні підписи на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів.
Враховуючи вищенаведене, тендерний комітет Пісочинської селищної ради при розгляді тендерної пропозиції визнав переможцем ДП «АВТОТРЕЙДІНГ – СХІД».
Додатково повідомляємо, що Пісочинська селищна рада та тендерний комітет Пісочинської селищної ради вдячні за надані зауваження та при розгляді інших тендерних пропозицій будуть враховувати надані вами зауваження.