-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Реконструкція незавершеного будівництва загальноосвітньої школи по вул. Івана Франка в м. Ізмаїлі під спортивну школу
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Завершена
22 557 611.91
UAH з ПДВ
Номер:
c3a2d5da22494e5eb793ee2c000b0877
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-06-10-000187
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.06.2021 00:00
Період моніторингу:
10.06.2021 22:20 - 06.07.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.06.2021 № 255
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г. від 10.06.2021 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 10.06.2021 № 255
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
7 UA-2021-02-23-002505-c 23.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КУРГАН
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 червня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Управління капітального будівництва Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області (далі – Замовник) на 2021 рік, обґрунтування застосування переговорної процедури, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури від 23.02.2021, договір про закупівлю робіт за державні кошти від 09.03.2021 № 3 (далі - Договір), пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, надане через електронну систему закупівель 30.06.2021.
На письмовий запит Держаудитслужби від 24.06.2021 про надання пояснень (інформації та документів), які підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 5 частини другої статті 40 Закону, Замовник 30.06.2021 надав пояснення та відповідні підтверджуючі документи.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник на порушення вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) не оприлюднив інформацію про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, яка розміщується на сторінці власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) .
Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на веб-порталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/ua/kaznachejstvo-informuye/yedinij-reyestr-rozporyadnikiv-ta-oderzhuvachiv-byudzhetnih-koshtiv), та Open Budget - Державний веб-портал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/25424787/info) Замовник є головним розпорядником бюджетних коштів місцевого бюджету.
На запит Держаудитслужби від 24.06.2021 про надання пояснень, Замовник надав посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Період усунення порушень:
30.06.2021 18:24 - 06.07.2021 00:00
Дата публікації висновку:
30.06.2021 18:24
Запити/Пояснення
Номер:
2a4dafded1a840cea180c6b85f5a4bb9
Назва:
запит про надання пояснень
Дата опублікування:
24.06.2021 17:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.07.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Реконструкція незавершеного будівництва загальноосвітньої школи по вул. Івана Франка в м. Ізмаїлі під спортивну школу» (код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-02-23-002505-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Надати обґрунтування причин обрання переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 5 частини другої статті 40 Закону, з обов’язковим посиланням на відповідні нормативні та експертні висновки.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
30551c712d754b90af9c5b6ae4a0a823
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
30.06.2021 09:34
Опис:
Пояснення 30.06.2021.Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Так, на виконання ч. 5 ст. 8 Закону у визначений законодавством термін надаємо пояснення щодо розрахунку та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (запит 24.06.2021, пояснення 30.06.2021 – 3 робочих дні). Предметом даної закупівлі є роботи – «ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція незавершеного будівництва загальноосвітньої школи по вул. Івана Франка в м. Ізмаїлі під спортивну школу». З урахуванням роз’яснення Мінекономрозвитку України 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 та Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі – Примірна методика) Управлінням капітального будівництва Ізмаїльської міської ради (далі – Замовник) проведено такий аналіз. Отже, Замовником спочатку визначено потребу в роботах, що є предметом даної закупівлі. Далі формується опис предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик, як то передбачено Примірною методикою, та враховуючи вид предмета закупівлі. Також Замовником було проведено аналіз електронної системи закупівель "Prozorro" та інших щодо закупівель аналогічних за предметом закупівель робіт. Відповідно до частини 4 розділу 3 Примірної методики очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Так, враховуючи, що предметом закупівлі є роботи, Замовником Управління капітального будівництва Ізмаїльської міської ради було розроблено та затверджено проектно-кошторисну документацію наказом №5 від 08.02.2021р., проведено експертизу від 04.02.2021 р. № 04/95-02/21/А. Враховуючи вищезазначене, очікувана вартість за предметом закупівлі робіт «ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція (Реконструкція незавершеного будівництва загальноосвітньої школи по вул. Івана Франка в м. Ізмаїлі під спортивну школу)» (оголошення UA-2021-02-23-002505-c) визначалась Замовником, в першу чергу, з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації наказом №5 від 08.02.2021р. та експертизи від 04.02.2021 р. № 04/95-02/21/А. Так, вказаною проектно-кошторисною документацією передбачено, що вартість робіт, які є предметом даної закупівлі, визначено у сумі 166 060 082,86 грн. Враховуючи те, при виконанні робіт по реконструкції незавершеного будівництва загальноосвітньої школи по вул. Івана Франка в м. Ізмаїлі під спортивну школу виникла необхідність виконання додаткових, аналогічних об'ємів робіт і витрат матеріалів, порівняно з наданою проектно-кошторисною документацією. У зв’язку з виникненням додаткових робіт, без яких неможливо завершення робіт по об’єкту, виникла потреба у проведені переговорної процедури та укладанні додаткового договору. Переговорна процедура застосовується згідно п.5 ч. 2 ст. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі» якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. Дотримуючись принципів здійснення закупівель, передбачених ч. 1 ст. 5 Закону, в тому числі, максимальна економія, ефективність та пропорційність, враховуючи Примірну методику, листи Мінекономрозвитку України, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", розроблену та затверджену проектно-кошторисну документацію, експертний звіт від 04.02.2021 р. № 04/95-02/21/А. Замовником розраховано та визначено очікувану вартість у сумі 22 557 611,91 грн та на підставі п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону проведено переговорну процедуру закупівлі. Сторінка офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів - https://www.izmail-rada.gov.ua/2021-02-04-10-31-21/318-2021-06-29-12-16-21. Отже, Управління капітального будівництва Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області при розрахунку та визначені очікуваної вартості, а також при проведенні переговорної процедури закупівлі дотримано всі вимоги чинного законодавства у сфері закупівель. Додаток: 1. Лист пояснення від 30.06.2021
2. Експерний звіт від 04.02.2021 р. № 04/95-02/21/А.
3. Рішення №87 від 04.02.2021р.
4. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва.