• Переговорна процедура (скорочена)
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Теплопостачання для ОКНЗ Лозуватської ЗОШ ім. Т.Г.Шевченка, Лозуватського ДНЗ "Берізка", будівлі управління освіти, культури, молоді та спорту Лозуватської сільської ради

Завершена

2 135 181.20 UAH з ПДВ
Номер: a10d453ac41644379ee1da62a56f8d7e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-06-07-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.07.2021 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 13.07.2021 21:06 - 04.08.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 13.07.2021 № 358 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 13.07.2021 № 358 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 16 UA-2021-02-23-005856-b 23.02.2021 Управління освіти, культури, молоді та спорту Лозуватської сільської ради (ЄДРПОУ 43946489) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, olga.kolecnik@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено порушення вимог частини сьомої статті 40 Закону. За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення договору про закупівлю відповідно до Закону - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо припинення зобов'язань за договором від 04.03.2021 №85 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 липня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти, культури, молоді та спорту Лозуватської сільської ради (далі Замовник) ID: UA-P-2021-02-23-004796-b на 2021 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури), оприлюднені 23.02.2021, договір від 04.03.2021 №85, пояснення замовника, отримані 22.07.2021 через електронну систему закупівель. Частиною сьомою статті 40 Закону визначено, що Замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Моніторингом установлено, що відповідно до інформації, викладеної в системі електронних закупівель, згідно з Повідомленням про намір укласти договір та пунктом 1.2 договору від 04.03.2021 №84 конкретна назва предмета закупівлі «Теплопостачання для ОКНЗ Лозуватської ЗОШ ім. Т.Г.Шевченка, Лозуватського ДНЗ "Берізка", будівлі управління освіти, культури, молоді та спорту Лозуватської сільської ради (місцевий бюджет)» за кодом ДК 021:2015: 09320000-8 – Пара, гаряча вода та пов’язана продукція), отже, замовником не підтверджено закупівлю централізованого постачання теплової енергії або послуг з централізованого опалення, що у свою чергу вплинуло на строки укладання договору. Також надана в ході моніторингу відповідь замовника на пояснення не підтверджує закупівлю централізованого постачання теплової енергії або послуг з централізованого опалення. Отже, договір на постачання теплової енергії укладено з порушенням термінів, передбачених частиною сьомою статті 40 Закону, а саме: на 9-й день після оприлюднення Повідомлення про намір укласти договір (Замовник має право укласти договір не раніше ніж через 10 днів з дня оприлюднення Повідомлення про намір укласти договір). Водночас пунктом 4 частини першої статті 43 Закону визначено, що договір про закупівлю, укладений з порушенням строків визначених частиною сьомою статті 40 Закону, є нікчемним. Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на веб-порталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/ua/kaznachejstvo-informuye/yedinij-reyestr-rozporyadnikiv-ta-oderzhuvachiv-byudzhetnih-koshtiv), та Open Budget - Державний веб-портал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/43946489/info) Замовник є розпорядником коштів місцевого бюджету. На запит Східного офісу Держаудитслужби від 19.07.2021 про надання пояснень, зокрема, щодо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовник посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено запитувану інформацію, не надав, чим порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень: 28.07.2021 09:00 - 12.08.2021 00:00
Дата публікації висновку: 28.07.2021 09:00

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: В зв’язку з неможливістю усунення виявлених порушень Закону у сфері публічних закупівель які було допущено під час застосування переговорної процедури (скороченої) закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення щодо закупівлі: «Теплопостачання для ОКНЗ Лозуватської ЗОШ ім. Т.Г.Шевченка, Лозуватського ДНЗ "Берізка", будівлі управління освіти, культури, молоді та спорту Лозуватської сільської ради» , за ідентифікатором закупівель UA-2021-02-23-005856-b, а саме: - частиною сьомою статті 40 Закону визначено, що Замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Моніторингом установлено, що відповідно до інформації, викладеної в системі електронних закупівель, згідно з Повідомленням про намір укласти договір та пунктом 1.2 договору від 04.03.2021 № 85 конкретна назва предмета закупівлі «Теплопостачання для ОКНЗ Лозуватської ЗОШ ім. Т.Г.Шевченка, Лозуватського ДНЗ "Берізка", будівлі управління освіти, культури, молоді та спорту Лозуватської сільської ради» (місцевий бюджет)» за кодом ДК 021:2015 :09320000-8 – Пара, гаряча вода та пов’язана продукція), отже, замовником не підтверджено закупівлю централізованого постачання теплової енергії або послуг з централізованого опалення, що у свою чергу вплинуло на строки укладання договору. Оскільки, управлінням було здійснено закупівлю «Теплопостачання для ОКНЗ Лозуватської ЗОШ ім. Т.Г.Шевченка, Лозуватського ДНЗ "Берізка", будівлі управління освіти, культури, молоді та спорту Лозуватської сільської ради», а не централізованого постачання теплової енергії або послуг з централізованого опалення, договір на постачання теплової енергії укладено з порушенням термінів, передбачених частиною сьомою статті 40 Закону, а саме: на 9-й день після оприлюднення Повідомлення про намір укласти договір (Замовник має право укласти договір не раніше ніж через 10 днів з дня оприлюднення Повідомлення про намір укласти договір). Водночас пунктом 4 частини першої статті 43 Закону визначено, що договір про закупівлю, укладений з порушенням строків визначених частиною сьомою статті 40 Закону, є нікчемним. Тому, на виконання висновку Східного офісу Держаудитслужби з метою усунення порушень вимог законодавства сфері державних закупівель, згідно із абзацом 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», та норми частини першої ст..ст. 188, 206 Господарського кодексу України, прийнято рішення в межах законодавства вжити заходів щодо припинення зобов'язань за договором від 04.03.2021 року № 85 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Дата публікації звіту: 02.08.2021 12:36

Запити/Пояснення