• Переговорна процедура (скорочена)
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Теплопостачання для Червоношахтарської ЗОШ, Вільненського ДНЗ "Білочка", Вільненської філії ПСМНЗ "Криворізька музична школа", Вільненського СБК, Вільнянської сільської бібліотеки - філії №5

Завершена

1 740 632.85 UAH з ПДВ
Номер: dbd913efb186492697b5190c494343ef
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-06-07-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.07.2021 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 13.07.2021 21:05 - 04.08.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 13.07.2021 № 358 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 13.07.2021 № 358 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 15 UA-2021-02-23-005242-b 23.02.2021 Управління освіти, культури, молоді та спорту Лозуватської сільської ради (ЄДРПОУ 43946489) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, olga.kolecnik@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено порушення вимог частини сьомої статті 40 Закону. За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення договору про закупівлю відповідно до Закону - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо припинення зобов'язань за договором від 04.03.2021 №84 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 липня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти, культури, молоді та спорту Лозуватської сільської ради (далі Замовник) ID: UA-P-2021-02-23-004312-b на 2021 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури), оприлюднені 23.02.2021, договір від 04.03.2021 №84, пояснення замовника, отримані 22.07.2021 через електронну систему закупівель. Частиною сьомою статті 40 Закону визначено, що Замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Моніторингом установлено, що відповідно до інформації, викладеної в системі електронних закупівель, згідно з Повідомленням про намір укласти договір та пунктом 1.2 договору від 04.03.2021 №84 конкретна назва предмета закупівлі «Теплопостачання для Червоношахтарської ЗОШ, Вільненського ДНЗ "Білочка", Вільненської філії ПСМНЗ "Криворізька музична школа", Вільненського СБК, Вільнянської сільської бібліотеки - філії №5 (місцевий бюджет)» за кодом ДК 021:2015: 09320000-8 – Пара, гаряча вода та пов’язана продукція), отже, замовником не підтверджено закупівлю централізованого постачання теплової енергії або послуг з централізованого опалення, що у свою чергу вплинуло на строки укладання договору. Також надана в ході моніторингу відповідь замовника на пояснення не підтверджує закупівлю централізованого постачання теплової енергії або послуг з централізованого опалення. Отже, договір на постачання теплової енергії укладено з порушенням термінів, передбачених частиною сьомою статті 40 Закону, а саме: на 9-й день після оприлюднення Повідомлення про намір укласти договір (Замовник має право укласти договір не раніше ніж через 10 днів з дня оприлюднення Повідомлення про намір укласти договір). Водночас пунктом 4 частини першої статті 43 Закону визначено, що договір про закупівлю, укладений з порушенням строків визначених частиною сьомою статті 40 Закону, є нікчемним. Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на веб-порталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/ua/kaznachejstvo-informuye/yedinij-reyestr-rozporyadnikiv-ta-oderzhuvachiv-byudzhetnih-koshtiv), та Open Budget - Державний веб-портал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/43946489/info) Замовник є розпорядником коштів місцевого бюджету. На запит Східного офісу Держаудитслужби від 19.07.2021 про надання пояснень, зокрема, щодо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовник посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено запитувану інформацію, не надав, чим порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень: 28.07.2021 08:53 - 12.08.2021 00:00
Дата публікації висновку: 28.07.2021 08:53

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: В зв’язку з неможливістю усунення виявлених порушень Закону у сфері публічних закупівель які було допущено під час застосування переговорної процедури (скороченої) закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення щодо закупівлі: «Теплопостачання для Червоношахтарської ЗОШ, Вільненського ДНЗ "Білочка", Вільненської філії ПСМНЗ "Криворізька музична школа", Вільненського СБК, Вільнянської сільської бібліотеки - філії №5» , за ідентифікатором закупівель UA-2021-02-23-005242-b, а саме: - частиною сьомою статті 40 Закону визначено, що Замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Моніторингом установлено, що відповідно до інформації, викладеної в системі електронних закупівель, згідно з Повідомленням про намір укласти договір та пунктом 1.2 договору від 04.03.2021 № 84 конкретна назва предмета закупівлі «Теплопостачання для Червоношахтарської ЗОШ, Вільненського ДНЗ "Білочка", Вільненської філії ПСМНЗ "Криворізька музична школа", Вільненського СБК, Вільнянської сільської бібліотеки - філії №5» (місцевий бюджет)» за кодом ДК 021:2015 :09320000-8 – Пара, гаряча вода та пов’язана продукція), отже, замовником не підтверджено закупівлю централізованого постачання теплової енергії або послуг з централізованого опалення, що у свою чергу вплинуло на строки укладання договору. Оскільки, управлінням було здійснено закупівлю «Теплопостачання для Червоношахтарської ЗОШ, Вільненського ДНЗ "Білочка", Вільненської філії ПСМНЗ "Криворізька музична школа", Вільненського СБК, Вільнянської сільської бібліотеки - філії №5», а не централізованого постачання теплової енергії або послуг з централізованого опалення, договір на постачання теплової енергії укладено з порушенням термінів, передбачених частиною сьомою статті 40 Закону, а саме: на 9-й день після оприлюднення Повідомлення про намір укласти договір (Замовник має право укласти договір не раніше ніж через 10 днів з дня оприлюднення Повідомлення про намір укласти договір). Водночас пунктом 4 частини першої статті 43 Закону визначено, що договір про закупівлю, укладений з порушенням строків визначених частиною сьомою статті 40 Закону, є нікчемним. Тому, на виконання висновку Східного офісу Держаудитслужби з метою усунення порушень вимог законодавства сфері державних закупівель, згідно із абзацом 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», та норми частини першої ст..ст. 188, 206 Господарського кодексу України, прийнято рішення в межах законодавства вжити заходів щодо припинення зобов'язань за договором від 04.03.2021 року № 84 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Дата публікації звіту: 02.08.2021 13:08

Запити/Пояснення