-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Стрілки та хрестовини колійні
Придбання запасних частин та матеріалів для виконання поточного ремонту окремих ділянок трамвайних колій.
Завершена
3 600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 18 000.00 UAH
Номер:
4725c695f7a44cb2a1afcfe7207b94f9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-09-10-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.09.2021 00:00
Період моніторингу:
10.09.2021 10:07 - 02.10.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
09.09.2021 № 477
Дніпро
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 09.09.2021 № 477
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2021-02-22-002626-c 22.02.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 вересня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Швидкісний трамвай» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи тендерного комітету від 22.02.2021 № 124, тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «МС ТРЕЙД УКРАЇНА» (далі – ТОВ «МС ТРЕЙД УКРАЇНА»), товариства з обмеженою відповідальністю «ОВМ ФІНАНС», протокол розгляду тендерних пропозицій від 14.04.2021 № 186, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 14.04.2021, договір про закупівлю товару від 26.04.2021 № 6514, укладений між Замовником та ТОВ «МС ТРЕЙД УКРАЇНА», пояснення надане Замовником через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
21.09.2021 16:51 - 25.09.2021 00:00
Дата публікації висновку:
21.09.2021 16:51
Запити/Пояснення
Номер:
dcde52f5fd7143e48b1f36c874ccbfb3
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
20.09.2021 13:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.09.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару «Стрілки та хрестовини колійні» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-22-002626-с) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
7a1d7732b93342d79c67831fded534a9
Назва:
Надання пояснень замовником до моніторингу процедури закупівлі за номером ID: UA-2021-02-22-002626-c, UA-M-2021-09-10-000006 ● 4725c695f7a44cb2a1afcfe7207b94f9 (згідно наказу від 09.09.2021 № 477 Про початок моніторингу процедур закупівель)
Дата опублікування:
21.09.2021 11:56
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Начальнику управління
Ларисі ЦАНДЕКОВІЙ
На Ваш запит щодо надання пояснень замовником до моніторингу процедури закупівлі за номером ID: UA-2021-02-22-002626-c, UA-M-2021-09-10-000006 ● 4725c695f7a44cb2a1afcfe7207b94f9 (згідно наказу від 09.09.2021 № 477 Про початок моніторингу процедур закупівель), повідомляємо наступне:
Замовником - Комунальним підприємством “Швидкісний трамвай” (далі скорочено — КП “Швидкісний трамвай”) визначено обґрунтування розміру бюджетного призначення (розміру витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено очікувану вартість процедури закупівлі — відкриті торги з публікацією англійською мовою “Стрілки та хрестовини колійні (Track arrows and crosspieces)”, ID: UA-2021-02-22-002626-c на підставі наступного.
Планові призначення (заплановані витрати) на придбання стрілок та хрестовин для виконання поточного ремонту трамвайних колій включено до пункту 2.77. “Забезпечення надання послуг з перевезення пасажирів електротранспортом” - «Програми розвитку підприємств міського електротранспорту на 2016 - 2023 роки»” (затверджено рішенням Криворізької міської ради від 24.12.2015 №66, зі змінами) (додається). Відповідно до “Уточненого помісячного плану використання бюджетних коштів на 2021 рік” КП “Швидкісний трамвай” (витяг додається), за кодом економічної класифікації видатків бюджету 2610 “Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)”, КПКВК 1917421 “Утримання та розвиток наземного електротранспорту”, одним з показників (інші видатки) є “Придбання запасних частин та матеріалів для виконання поточного ремонту окремих ділянок трамвайних колій”, що включає в себе придбання зокрема стрілок та хрестовин для трамвайних колій. Планові призначення (заплановані витрати) погоджено з головним розпорядником бюджетних коштів.
Встановлені Замовником номенклатурні позиції предмету закупівлі, з відповідними технічними та якісними характеристиками, обумовлено виробничою необхідністю високої якості матеріалів, відповідності нормативним вимогам та сумісності з іншими спеціальними складовими частинами та вузлами, що необхідно під час виконання робіт з поточного ремонту окремих ділянок трамвайних колій. За технічними та експлуатаційними властивостями, наведеними спеціалістами з технічної частини замовника (служба колії), матеріали мають експлуатаційну та нормативну відповідність встановленим вимогам, та задовольняють потреби Замовника. Службою колії КП “Швидкісний трамвай” для проведення процедури закупівлі було надано Технічну специфікацію (Додаток 4 до тендерної документації), погоджену заступником директора з виробництва, з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі (додається). Також було надано креслення до номенклатурних позицій предмету закупівлі, для забезпечення більшої інформативності учасникам щодо необхідних замовнику матеріалів. Усі вказані документи та інформація оприлюднені через електронну систему закупівель у складі тендерної документації під час оголошення процедури закупівлі ID: UA-2021-02-22-002626-c.
Очікувану вартість предмета закупівлі (3 600 000,00 грн. з ПДВ) визначено з урахуванням вимог Наказу Мінекономіки від 12.02.2020 р. за № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі", в межах бюджетних призначень згідно плану використання бюджетних коштів підприємства на 2021 рік, за результатами аналізу ринку та проведеного моніторингу (додається) відповідних товарів станом на дату оприлюднення процедури закупівлі, та отриманих комерційних (тендерних) пропозицій (додаються), в тому числі з урахуванням інформації, що міститься в системі Прозорро, а також відповідно до отриманої службової записки 08.02.2021 р. від начальника служби колії, погодженої заступником директора з виробництва, на проведення процедури закупівлі “Стрілки та хрестовини колійні”, з орієнтовною очікуваною вартістю 3 890 520,00 грн. з ПДВ (додається).
Стосовно посилання на веб-сторінку з обґрунтуванням, повідомляємо, що оскільки замовник КП “Швидкісний трамвай” не має власного офіційного веб-сайту, тому згідно із пунктом 41 Постанови КМУ від 16 грудня 2020 р. № 1266 “Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710”, замовник надає посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів (офіційний вебпортал міста Кривого Рогу “Криворізький ресурсний центр” Виконавчого комітету Криворізької міської ради), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://krmisto.gov.ua/ua/tenders/manage/foundation/view/id/164.html
У свою чергу, вважаємо, що процедуру закупівлі, що є предметом моніторингу, “Стрілки та хрестовини колійні (Track arrows and crosspieces)”, ID: UA-2021-02-22-002626-c, здійснено у відповідності до чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель.
Додатки - скановані копії документів/інформації, що додаються замовником до цього пояснення:
1. Комерційна пропозиція ТОВ МС Трейд Україна 2021.
2. Комерційна пропозиція АТ ДнСЗ 2021.
3. Комерційна пропозиція ТОВ ОВМ Фінанс 2021.
4. Пропозиція (специфікація договору) ТОВ МС Трейд Україна 2020.
5. Тендерна пропозиція ТОВ Альфакомпані 2020.
6. Службова записка від 08.02.2021 р.
7. Ціновий моніторинг від 19.02.2021 р.;
8. Додаток 4 до ТД - Тех.специфікація стрілки та хрестовини;
9. «Програма розвитку підприємств міського електротранспорту на 2016 - 2023 роки» (витяг);
10. Уточнений План використання бюджетних коштів на 2021 рік КП “Швидкісний трамвай” (витяг);
11. Копія наказу № 210 від 01.06.2020 р.
З повагою, уповноважена особа КП «Швидкісний трамвай», начальник відділу з публічних закупівель Дмитро Круценко.