• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 – 091300000-9 – Нафта та дистиляти (Бензин А-92, дизельне пальне)

Завершена

536 460.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 682.30 UAH
Номер: 3453d3d305b34bdfb4eb5d5a814398a3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-07-05-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.07.2021 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 05.07.2021 15:05 - 27.07.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 02.07.2021 № 338 Дніпро Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника управління Вікторія КОРОЛЬ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 02.07.2021 № 338 Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-02-22-013794 b 22.02.2021 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель В.о. начальника Вікторія КОРОЛЬ
Адреса: Ukraine, Кіровоградська, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби (Кіровоградська обл.), +38 (0 66) 706-24-52, nata012533@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатом аналізу питання внесення змін до істотних умов договору (укладання додаткових угод) установлено порушення вимог пункту 2 частини 5 статті 41 Закону. За результатом аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель 16.07.2021, відповідно до додаткової угоди від 16.07.2021 № 3 до Договору, Замовником розірвано Договір.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 липня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік «Знам’янської міської лікарні ім. А.В. Лисенка» Знам’янської міської ради (далі - Замовник), тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 22.02.2021 № 15/2021, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЛІТ» (далі – ТОВ «ЛІТ»), протокол засідання тендерного комітету від 15.03.2021 № 22/2021, повідомлення про намір укласти договір, договір поставки від 10.10.2019 № 58, укладений між Замовником та ТОВ «ЛІТ» (далі – Договір), лист ТОВ «ЛІТ» від 02.04.2021 № 210402/01 на адресу Замовника, додаткові угоди від 05.04.2021 № 1, від 16.07.2021 № 2, від 16.07.2021 № 3 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, звіт про виконання договору про закупівлю, пояснення Замовника, надані в електронній системі закупівель 13.07.2021 та 16.07.2021. За результатом аналізу питання внесення змін до істотних умов договору (укладання додаткових угод) установлено, що на порушення вимог пункту 2 частини 5 статті 41 Закону змінено істотні умови Договору після його підписання до виконання зобов'язань в повному обсязі в частині збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків при відсутності коливання ціни товару на ринку. Так, за результатом проведення вищезазначених торгів укладено Договір на суму 492 240,00 грн (у т.ч. ПДВ). Згідно із специфікацією, яка є додатком № 1 до Договору, предметом Договору є бензин А-92 в кількості 18 000 л за ціною 23,44 грн (у т.ч. ПДВ) за 1 літр та дизельне паливо в кількості 3 000 л за ціною 23,44 грн (у т.ч. ПДВ) за 1 літр. Відповідно до додаткової угоди від 05.04.2021 № 1 до Договору (далі – Додаткова угода) внесено зміни до Договору в частині збільшення ціни за одиницю товару та зменшення загального обсягу товару. Умовами пункту 1 Додаткової угоди внесено зміни до специфікації (Додаток № 1) до Договору в частині збільшення ціни за 1 літр бензину А-92 до 25,75 грн (з ПДВ) (на 9,85%) та 1 літр дизельного палива до 25,65 грн (з ПДВ) (на 9,42%), керуючись частиною 2 пункту 5 статті 41 Закону. Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання та діє упродовж строку дії Договору. Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель та пояснення, наданого Замовником в електронній системі закупівель 13.07.2021, підставою для внесення змін до істотних умов Договору згідно з Додатковою угодою, є лист ТОВ «ЛІТ» від 02.04.2021 № 210402/01 на адресу Замовника з яким надано копію висновку Кіровоградської регіональної торгово - промислової палати № В-224 від 02.04.2021 (далі – Висновок № В-224). Вищезазначений висновок свідчить про наявність коливання ціни на товар на ринку: на бензин А-92 в розмірі 10,405%, на дизельне паливо – в розмірі 9,538 % за період з 01.02.2021 по 01.04.2021. Таким чином, Висновок № В-224 не підтверджує коливання ціни на бензин А-92 та дизельне паливо в бік збільшення в період між укладанням Договору (29.03.2021) та укладанням Додаткової угоди (05.04.2021). З урахуванням вищезазначеного, Замовником безпідставно внесено зміни до істотних умов Договору, в частині збільшення ціни за 1 літр бензину А-92 та дизельного палива згідно з умовами Додаткової угоди (без документального підтвердження коливання цін на ринку), чим порушено вимоги пункту 2 частини 5 статті 41 Закону. Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель 16.07.2021, відповідно до додаткової угоди від 16.07.2021 № 3 до Договору, Замовником розірвано Договір.
Період усунення порушень: 16.07.2021 15:24 - 31.07.2021 00:00
Дата публікації висновку: 16.07.2021 15:24

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення усунено шляхом розірвання Договору №22 від 29.03.2021 року згідно з умовами Додаткової угоди №2 від 16.07.2021 року та Додаткової угоди №3 від 16.07.2021 року до договору №22 від 29.03.2021 року.
Дата публікації звіту: 19.07.2021 11:53

Запити/Пояснення