-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Реставрація будівлі на вул.Саксаганського, 93-б у м.Києві з пристосуванням під експозицію музею «Іван Франко і Київ»
Завершена
6 349 621.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 31 748.11 UAH
мін. крок: 0.5% або 31 748.11 UAH
Номер:
3c45d9a71d3d435291a67e0df0a9d452
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-04-20-000053
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.04.2021 00:00
Період моніторингу:
20.04.2021 10:19 - 15.05.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
16.04.2021 № 103
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
48 UA-2021-02-22-011038-b 22.02.2021 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі встановлено порушення частини 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані(додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання відповіді на звернення, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 травня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання відповіді на звернення, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Музею видатних діячів української культури Лесі Українки, Миколи Лисенка, Панаса Саксаганського, Михайла Старицького (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «БАДЖЕР» (далі – ТОВ «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «БАДЖЕР»), приватного підприємства «Будремкомплект» (далі – ПП «Будремкомплект»), товариства з обмеженою відповідальністю «ТД «РАД» (далі – ТОВ «ТД «РАД»), товариства з обмеженою відповідальністю «РЕСТАВРАЦІЙНА КОМПАНІЯ УЮТНИЙ ДІМ» (далі – ТОВ «РЕСТАВРАЦІЙНА КОМПАНІЯ УЮТНИЙ ДІМ») протокол розгляду тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір, договір від 05.04.2021 № 25, (далі – Договір), пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 28.04.2021.
На запит Держаудитслужби від 27.04.2021 про надання пояснень, зокрема, щодо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник 28.04.2021 оприлюднив пояснення з посиланням про обґрунтування закупівлі на портал «КИЇВАУДИТ» https://kyivaudit.gov.ua (далі- Портал).
При дослідженні Порталу, виявлено що повідомлення Замовника про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відсутнє.
З огляду на викладене та враховуючи відсутність на порталі публікації про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовник порушив вимоги частини 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
За результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі автоматичний індикатор ризику RISK-2-4-1 не підтверджено.
Період усунення порушень:
14.05.2021 13:18 - 29.05.2021 00:00
Дата публікації висновку:
14.05.2021 13:18
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі опубліковано на власному сайті Музею видатних діячів української культури https://mvduk.kiev.ua/?page_id=1006
Дата публікації звіту:
18.05.2021 12:15
Запити/Пояснення
Номер:
152504de16914841a1bb77d8f80ecb0e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
27.04.2021 16:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.05.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реставрації будівлі на вул.Саксаганського, 93-б у м.Києві з пристосуванням під експозицію музею «Іван Франко і Київ» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-22-011038-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
d72fbdc1a9934639919ca689fdc2ca1e
Назва:
Обгрунтування закупівлі
Дата опублікування:
28.04.2021 15:37
Опис:
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до проєктної документації, розробленої ТОВ «КТК-БУД» та затвердженої Експертним звітом ДП «Київоблбудінвест» № 01-0674-20/ЦБ від 24.12.2020р.
2. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до розрахунку до проєкту кошторису на 2021 рік. Заплановано в бюджетному запиті – 1 робота.
3. Очікувана вартість предмета закупівлі: 6349621,00 грн з ПДВ.
4. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:Визначено відповідно до Кошторисного розрахунку проєктної організації ТОВ «КТК-БУД» в межах бюджетних призначень на 2021 рік в програмному комплексі АВК-5.
Обгрунтування закупівлі розміщено на Порталі «КИЇВАУДИТ» https://kyivaudit.gov.ua. (сканкопія додається).