-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт дитячого садочка у селі Павлопілля Нікопольського району Дніпропетровської області (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Категорія Замовника: орган державної влади, визначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція, а також вся кореспонденція, пов’язана з тендерною пропозицією, складається українською мовою. Детальна інформція зазначена в пункті 7 Розділу 1 тендерної документації Вид забезпечення - оригінал електронної банківської гарантії, умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені у п.2 Розділу 3 тендерної документації. Обсяг виконання робіт: детальний перелік та обсяг робіт зазначено у технічній специфікації (Додаток 7) документації.
Завершена
28 186 185.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 141 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 141 000.00 UAH
Номер:
5e707ad15e544a36a58cafac96f7933e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-08-16-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.08.2021 00:00
Період моніторингу:
16.08.2021 11:01 - 09.09.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.08.2021 №353
Харків
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, доручення Держаудитслужби від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північно-
східного офісу Держаудитслужби
в Сумській області Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 13.08.2021 №353
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2021-02-22-002077-b 22.02.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону при розгляді тендерної пропозиції «БМПБ «НОВИЙ ДІМ». Крім того, установлено порушення частини третьої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення в подальшому виявлених порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про такі заходи.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 серпня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 22.02.2021 (протокол № 1), звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 23.02.2021, роз’яснення Замовника від 23.02.2021, вимоги учасників щодо усунення порушення від 17.03.2021, від 22.03.2021, рішення Замовника на вимогу учасника щодо усунення порушення від 17.03.2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 11.03.2021, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНСЬКА АЛЬТЕРНАТИВА», приватного підприємства «СПЕЦБУД-ЗАХІД», товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ ПРОЕКТНЕ БЮРО «НОВИЙ ДІМ» (далі – ТОВ «БМПБ «НОВИЙ ДІМ»), вимоги про усунення невідповідностей до 31.03.2021, 17.03.2021, протоколи засідань тендерного комітету Замовника від 15.03.2021 №2, 17.03.2021 № 3 та №4, повідомлення про намір укласти договір від 17.03.2021, договір від 29.03.2021 № 43/03-21, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 19.08.2021 року.
Моніторингом установлено, що пунктом 1 розділу 3 тендерної документації Замовника встановлено вимогу, що створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а також Закону України «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладення на неї кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
Відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Удосконалений електронний підпис - електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис.
Слід зазначити, що в листі Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 за № 1/06-3-1587 щодо роз’яснення законодавства у сфері електронних довірчих послуг, зазначено, що «якщо за результатом перевірки електронного підпису засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», то такий електронний підпис не може вважатися кваліфікованим».
Однак, моніторингом установлено, що тендерна пропозиція ТОВ «БМПБ «НОВИЙ ДІМ» містить накладений електронний підпис Грушецького Сергія Сергійовича (директор), за результатами перевірки якого на сайті центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) засіб кваліфікованого електронного підпису надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», тип носія особистого ключа «незахищений», тобто накладений електронний підпис Грушецького Сергія Сергійовича не може вважатися кваліфікованим, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу 3 тендерної документації Замовника.
Отже, на порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «БМПБ «НОВИЙ ДІМ» як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, та уклав з ним договір від 29.03.2021 № 43/03-21 на суму 26 779 000,00 гривень.
Крім того, установлено, що 22.03.2021 учасник торгів ПП «СПЕЦБУД-ЗАХІД» звернувся до Замовника через електронну систему закупівель з вимогою щодо уточнення інформації стосовно відхилення його тендерної пропозиції.
Однак, Замовник не надав відповідь учаснику торгів, чим порушив вимоги частини третьої статті 31 Закону.
Період усунення порушень:
25.08.2021 13:19 - 09.09.2021 00:00
Дата публікації висновку:
25.08.2021 13:19
Оскарження висновку в суді
Опис:
Замовник не згоден з висновком про результати моніторингу по вказаній закупівлі, та з твердженнями, викладеному у ньому. Вважаємо, що твердження, що викладені у висновку є помилковими, не відповідають приписам чинного законодавства і фактичним обставинам, у зв’язку з чим, повідомляємо, що вказаний висновок, у встановлений Законом строк, буде оскаржено до суду.
Дата публікації:
31.08.2021 15:53
Дата відкриття провадження:
18.10.2021 00:00
Номер відкриття провадження:
До суду оскаржено: Провадження у справі № 160/15466/21 відкрито відповідно до ухвали суду від 18.10.2021 (яка надійшла на адресу позивача (Департаменту) 29.10.2021).
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
6b1e34950b2b4e18b88782a4e5c96e8d
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
16.08.2021 15:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.08.2021 00:00
Опис:
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт дитячого садочка у селі Павлопілля Нікопольського району Дніпропетровської області (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-22-002077-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або веб-сайту головного розпорядника коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
270e6b9cc80d4cb8a9e5d71c9573869d
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
19.08.2021 11:03
Опис:
Відповідно по отриманих питань за предметом закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт дитячого садочка у селі Павлопілля Нікопольського району Дніпропетровської області (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) повідомляємо наступне: Видатки бюджетних коштів здійснюються за відповідним кодом економічної класифікації видатків (КЕКВ) бюджету, при цьому за відповідним КЕКВ передбачено видатки тільки на придбання обладнання, що підлягає встановленню, а саме: готові до встановлення будівельні конструкції і деталі, до них належать: металеві, залізобетонні і дерев'яні конструкції, збірні елементи, обладнання для опалювальної, вентиляційної, санітарно-технічної систем, обладнання та меблі, що потребують монтажу і передбачаються до встановлення (тобто те, що існує тільки вмонтованим, убудованим). Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, Замовник під час формування пакету тендерної документації готує детальний перелік та обсяг робіт, зазначений у технічній специфікації (Додаток 7). Відповідний перелік робіт, технічні та якісні характеристики відповідають рішенням проекту, кошторисну вартість якого підтверджено експертним звітом. Учасник під час формування тендерної пропозиції може детально ознайомитись з проектом, звернувшись за адресою замовника: м.Дніпро, вул. Старокозацька, 34. При цьому, якщо у технічній специфікації до тендерної документації є посилання на конкретні торговельні марки чи фірми, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то такі посилання слід читати з виразом «або еквівалент». Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації на підставі вартісних даних зведеного кошторисного розрахунку за весь комплекс будівельно-монтажних робіт з ПДВ за конкретним предметом закупівлі, на який є бюджетні призначення. А саме за предметом закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт дитячого садочка у селі Павлопілля Нікопольського району Дніпропетровської області (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) загальна очікувані вартість з ПДВ визначена з урахуванням вартості будівельних робіт, частини вартості устаткування (саме вмонтованого), кошторисного прибутку та коштів на покриття адміністративних витрат. Оголошення про закупівлю розміщено на фіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, а саме https://adm.dp.gov.ua.