• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 15110000-2 М’ясо

Завершена

376 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 880.00 UAH
Номер: 6aac9123803f4ee28c1063b948496693
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-04-05-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.04.2021 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 05.04.2021 13:30 - 27.04.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 05.04.2021 № 227 Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 05 квітня 2021 року № 227 № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 5. UA-2021-02-21-000564-b від 21.02.2021 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області Катерина СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівецька, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.), +38 (0 37) 255-28-80, innamoshuk@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питання відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено порушення норм пункту 18 частини другої статті 22 Закону. За результатами розгляду питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації установлено порушення вимог абзаців другого і третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо: недопущення в подальшому виявлених порушень норм пункту 18 частини другої статті 22 Закону; усунення порушення вимог абзаців другого і третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону шляхом розірвання договору від 12.04.2021 №36 з дотримання положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 квітня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Сучевенської сільської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 19.02.2021 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції Фізичної особи-підприємця Галушка О.П., Фізичної особи-підприємця Ройхман Д.Г., Фізичної особи-підприємця Попеску В.П. (далі – ФОП Попеску В.П.); рішення уповноваженої особи від 11.03.2021 (протокол №2), від 01.04.2021 (протокол №3); повідомлення про намір укласти договір від 01.04.2021; договір від 12.04.2021 №36. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено, що Замовник у пункті 7 розділу «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» тендерної документації зазначив, що учасник повинен надати інформаційну довідку у випадку залучення/незалучення субпідрядних організацій із наданням копій документів субпідрядника, чим порушив норми пункту 18 частини другої статті 22 Закону, оскільки предметом закупівлі є товар. За результатами аналізу питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації установлено, що Замовник визнав переможцем торгів учасника ФОП Попеску В.П., пропозиція якого не відповідала кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону та умовам тендерної документації. Так, відповідно до Додатку 1 до тендерної документації поставка товару повинна здійснюватися постачальником своїм транспортом. Додатком 2 до тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати інформаційну довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, які будуть використовуватись під час виконання умов договору та обов’язкові для забезпечення їх виконання. При цьому, учасник повинен надати документальне підтвердження (копії документів на право власності та/або користування). Так, ФОП Попеску В.П. надав інформаційну довідку про наявність у нього двох транспортних засобів, які орендовані, копії договорів оренди транспортних засобів від 04.01.2021 №1 та №2, укладених ФОП Попеску В.П. з громадянином Плешка Р.К. При цьому, відповідно до частини другої статті 799 Цивільного кодексу України (далі – Кодекс) договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню. Згідно з частиною першою статті 220 Кодексу, у разі недодержання сторонами вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору такий договір є нікчемним. Договори оренди транспортних засобів від 04.01.2021 №1 та №2, надані ФОП Попеску В.П. у складі своєї тендерної пропозиції, нотаріально не посвідчені. Отже, учасник документально не підтвердив наявність транспортних засобів, якими повинна здійснюватися поставка товару, чим не дотримав вимог Додатку 2 до тендерної документації. Крім цього, пропозиція ФОП Попеску В.П. не відповідала умовам тендерної документації в частині ненадання останнім наступних документів: - листа-довідки у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, щодо дотримання Учасником норм Закону України «Про санкції», зокрема в частині заборони здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно Закону України «Про санкції», чим не дотримано вимоги підпункту 2.2 пункту 2 розділу «Оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації; - листа про те, що учасник самостійно несе всі витрати, пов’язані з підготовкою та поданням його тендерної пропозиції. Замовник у будь-якому випадку не є відповідальним за зміст тендерної пропозиції учасника та за витрати учасника на підготовку пропозиції незалежно від результату торгів (в тому числі і у разі відміни торгів чи визнання торгів такими, що не відбулися), чим не дотримано вимоги підпункту 2.3 пункту 2 розділу «Оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації. З огляду на зазначене, Замовник на порушення вимог абзаців другого і третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив пропозицію ФОП Попеску В.П., як таку, що не відповідала кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, та встановленим тендерною документацією вимогам до учасника.
Період усунення порушень: 13.04.2021 14:09 - 28.04.2021 00:00
Дата публікації висновку: 13.04.2021 14:09