-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги по вирощуванню сільськогосподарських культур (згідно технічного завдання)
Завершена
4 470 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 350.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 22 350.00 UAH
Номер:
9b7d7c9c289348e4806ebc22c8b5e6ca
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-08-12-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.08.2021 00:00
Період моніторингу:
12.08.2021 15:48 - 07.09.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.08.2021 №464
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 12.08.2021 №464
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14.UA-2021-02-19-014615-b 19.02.2021 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог п.1 та п.2 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, відповідності вимогам Закону повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору з дотриманням вимог Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 серпня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», із змінами (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, відповідності вимогам Закону повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Науково-дослідного господарства «Агрономічне» Вінницького національного аграрного університету (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 19 лютого 2021 року №23), тендерну пропозицію СТОВ «Подільська Зоря», протокол засідання тендерного комітету від 12 березня 2021 року №37, повідомлення про намір укласти договір, звіт про результати проведення процедури закупівлі, вимогу про усунення невідповідностей, договір про закупівлю від 25 березня 2021 року №31 та пояснення від 17, 19 та 20 серпня 2021 року, отримані від Замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу установлено, що тендерна пропозиція учасника СТОВ «Подільська Зоря», якого визначено переможцем торгів, не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Зокрема, відповідно до пп. 1.1 п. 1 та пп.6.1 п.6 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник встановив вимогу про надання учасниками процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції інформації та документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим у Додатку №3 та за формою зазначеною у таблиці Додатку №3 тендерної документації.
Відповідно до таблиці Додатку №3 «Технічні вимоги (завдання)» до предмету закупівлі Замовником визначено технічні вимоги до технологічної операції по вирощуванню соняшника на площі 395 га.
Однак, у складі тендерної пропозиції учасника СТОВ «Подільська Зоря» надано Додаток №3 «Технічні вимоги (завдання)», в таблиці якого зазначено технологічні вимоги до операції по вирощуванню ярої пшениці на площі 360 га, що не відповідає вимогам встановленим у таблиці Додатку №3 тендерної документації.
Крім того, Замовником після розкриття тендерної пропозиції учасника СТОВ «Подільська Зоря» виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані ним у складі тендерної пропозиції, в частині відсутності документа, що підтверджує повноваження посадової особи щодо підпису документів тендерної пропозиції та розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення.
Проте, учасником СТОВ «Подільська Зоря» не виправлено виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до п.1 та п.2 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а також, у разі якщо учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Однак, на порушення вимог п.1 та п.2 частини першої статті 31Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника СТОВ «Подільська Зоря», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а уклав з ним договір про закупівлю від 25 березня 2021 року №31.
Період усунення порушень:
27.08.2021 11:23 - 11.09.2021 00:00
Дата публікації висновку:
27.08.2021 11:23
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання вимог Висновку про результати моніторингу закупівлі, який проводився відповідно до Наказу Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Вінницькій області від 12.08.2021 року №464, та яким Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язав здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору з дотриманням вимог Господарського кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, повідомляємо, що Договір про надання послуг №31 від 25.03.2021р. розірвано Додатковою угодою №1 від 30.08.2021р.
Дата публікації звіту:
01.09.2021 14:09
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Порушення усунуто, шляхом розірвання договору.
Дата публікації:
01.09.2021 15:11
Запити/Пояснення
Номер:
6abc046401394634af9b71fa2cf329a2
Назва:
запит про надання пояснення
Дата опублікування:
13.08.2021 11:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.08.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг по вирощуванню сільськогосподарських культур (згідно технічного завдання) (ДК 021:2015: 77110000-4 - Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-02-19-014615-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
b67ac45a7dd845b59751cb0589431211
Назва:
Надання пояснень на запит від 13.08.2021р.
Дата опублікування:
17.08.2021 16:45
Опис:
Об’єм робіт, їх технологічні вимоги, якісні та кількісні характеристики витратних матеріалів визначались згідно технологічної карти по вирощуванню соняшника, яка розроблена та затверджене НДГ «Агрономічне» ВНАУ.
Після визначення фактичної потреби та об’єму послуг було проведення аналіз ринку, порівняння цін постачальників та визначено очікувану вартість предмета закупівлі.
Оскільки відсутнє державне регулювання цін на послуги по вирощуванню с/г культур, господарством було проведено аналіз коливання вартості комплексу послуг по вирощуванню соняшника із розрахунку на 1 га площі :
- приблизна вартість по даним НДГ «Агрономічне» ВНАУ (враховуючи досвід минулих років) становить 9000,00 грн. з ПДВ
- ринкові пропозиції компаній (не менше 3-ох), які надають комплекс послуг по вирощуванню соняшника становить 15000,00-20000,00 грн. з ПДВ
Враховуюче вищевикладене тендерним комітетом було визначено очікувану вартість предмета закупівлі на рівні 4470000,00 грн. з ПДВ, за результатом аукціону договір був підписаний на суму 4023000.00 грн. з ПДВ, із розрахунку 10184,10 грн. на 1га.
Посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://vsau.org/assets/images/content/dokPDF/fin-dok/obgryntyv_sonyashnuk.pdf
Номер:
a513574906494fde8c8c52391f32d831
Назва:
запит про надання пояснення
Дата опублікування:
16.08.2021 15:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.08.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг по вирощуванню сільськогосподарських культур (згідно технічного завдання) (ДК 021:2015: 77110000-4 - Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-02-19-014615-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином учасник СТОВ «ПОДІЛЬСЬКА ЗОРЯ» якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання тендерного комітету від 12.03.2021 №37), обрано переможцем торгів, виконав вимоги тендерної документації, в частині надання:
- інформації та документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Додатку №3 тендерної документації, зокрема, щодо переліку послуг по вирощуванню соняшника?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
900662b3a94449269e9e655524dbd406
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснення від 16.08.2021р.
Дата опублікування:
19.08.2021 14:16
Опис:
Замовником в тендерній документації в пункті 1 розділу 3 тендерної документації встановлено вимогу про завантаження документу з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені у Додаток №3 та у формі зазначеній у Додатку №3. Учасник завантажив вищезазначений документ (довідка №56 від 01.03.2021р.) в складі тендерної пропозиції, , чим надав погодження на виконання технічних, якісних та кількісних характеристик які зазначались в технічному завданні до тендерної пропозиції. Електронна скан-копія довідки присутня в системі закупівель ПРОЗОРО в складі тендерної пропозиції СТОВ «ПОДІЛЬСКА ЗОРЯ» під назвою «12_техн_чн_ вимоги (Додаток 3)».
Номер:
16e6723c40fe481b8e20075d3c1f2a13
Назва:
запит про надання пояснення
Дата опублікування:
17.08.2021 08:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.08.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг по вирощуванню сільськогосподарських культур (згідно технічного завдання) (ДК 021:2015: 77110000-4 - Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-02-19-014615-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яких чином учасником СТОВ «ПОДІЛЬСЬКА ЗОРЯ» виконано вимогу пп.1.5 пункту 1 розділу ІІІ. тендерної документації, а також повідомлення про усунення невідповідностей, в частині підтвердження повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції головним бухгалтером СТОВ «ПОДІЛЬСЬКА ЗОРЯ».
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
e9d924dfec4242cca4c50f883e5ecc02
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснення від 17.08.2021р.
Дата опублікування:
20.08.2021 16:49
Опис:
На вимогу пп.1.5 пункту 1 розділу ІІІ. тендерної документації, а саме для підтвердження повноважень щодо підпису документів тендерної пропозиції СТОВ «ПОДІЛЬСЬКА ЗОРЯ» надали перелік документів:
- Копію статуту
- Довідку про повноваження директора про підписання документів тендерної пропозиції № 47 від 01.03.2021р.,
- Копія наказу про прийняття директора №ПРЗ-000017 від 01.07.2020р.
- Копію протоколу зборів засновників №5 від 01.07.2021р.
- Копію паспорта директора.
При розгляді тендерних пропозицій було виявлено невідповідність в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, а саме:
- на тендерну пропозицію учасника СТОВ «Подільська Зоря» накладено кваліфікований електронний підпис головного бухгалтера Василевької Павліни Павлівни, хоча в «довідці про повноваження директора» вказано, що право підпису тендерної пропозиції директор залишив за собою.
На виконання част. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, зокрема:
- в тендерній документації міститься вимога про накладання електронного підпису (електронного кваліфікованого підпису) учасника / уповноваженої особи учасника. У відповідь учасником СТОВ «ПОДІЛЬСЬКА ЗОРЯ» було надано довідку №70 від 11.03.2021р. з поясненням про повноваження накладення електронного цифрового підпису на тендерну пропозицію.