• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

«Інші завершальні будівельні роботи за ДК 021:2015 45450000-6 Поточний ремонт Маріупольського коледжу ДонНУЕТ, що знаходиться за адресою: Донецька обл., м. Маріуполь, вул. О. Матросова, 7

Завершена

14 686 500.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 73 432.50 UAH
Номер: bb47aa8afca549b4b193d9825b5dfae5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-06-10-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.06.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 10.06.2021 21:34 - 06.07.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: НАКАЗ 10.06.2021 № 255 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г. від 10.06.2021 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 10.06.2021 № 255 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 45 UA-2021-02-19-010155-b 19.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КУРГАН
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 99) 349-14-22, natazagayko@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За наслідками моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій та відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено порушення вимог до абзацу 2 пункту першого частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, внесення змін до договору,– порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23.06.2021. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» редакція від 19.04.2020 (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця, правомірність відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Донецького національного університету економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського (далі - Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 19.02.2021 №12 (нова редакція), тендерні пропозиції ТОВ ПАМПАД та АСОЦІАЦІЯ ПІДПРИЄМСТВ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ «КОМПЛЕКТ» (далі – учасник-переможець), протоколи засідання тендерного комітету від 14.04.2021 року №39 та №40, повідомлення про намір укласти договір від 15.04.2021, договір від 30.04.2021 року №403, додаткова угода від 28.05.2021 року №1. За результатами моніторингу відповідності тендерної пропозиції учасника-переможця АСОЦІАЦІЯ ПІДПРИЄМСТВ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ «КОМПЛЕКТ» умовам тендерної документації встановлено, що учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку згідно форми Таблиці №А розділу 1 Додатку №2 до тендерної документації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Для підтвердження інформації зазначеної в Таблиці «А» учасник повинен надати: - у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (для нерухомого майна), оборотно - сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування. Так, у складі тендерної пропозиції учасника-переможця АСОЦІАЦІЯ ПІДПРИЄМСТВ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ «КОМПЛЕКТ» надана довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 19.03.2021 року №3 в якій зазначено, що у власності наявні обладнання та устаткування, необхідні для якісного та вчасного виконання робіт за предметом закупівлі, а саме: візок ГТВ 1250,перфоратор електричний MAKITA Rotari Hammer HB2480, пістолет для монтажної піни MTX MASTER 886699, електротрамбовка ИЕ-4502, прилад вимірювальний ДТ 9205А,прилад вимірювальний для електричної YT-73080, правило 150х9 мм трапеція з ребром жорсткості MONT, плоскошліфмашина ЗЕНІТ 3ВШ-350, 350Вт, 11000 об/хв, світильник переноснийIP-20 Expert ligyt ELI-YJD, рулетка вимірювальна лазерна, молоток 100г слюсарний, дерев’яна ручка EXPERT, молоток-цвяхосмик 450 г, фебіргласова ручка Monter, молоток-цвяхосмик 675 г, фебіргласова ручка, Monter, степлер тип 53,6-14 мм MASTER MTX 40902, трамбовочная машина глибиа ІВ11. Однак, моніторингом інформації оприлюдненої на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що учасник-переможець АСОЦІАЦІЯ ПІДПРИЄМСТВ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ «КОМПЛЕКТ» надано обліково-сальдову відомість за 1 квартал 2021 року, яка не містить даних візок ГТВ 1250,перфоратор електричний MAKITA Rotari Hammer HB2480, пістолет для монтажної піни MTX MASTER 886699, електротрамбовка ИЕ-4502, прилад вимірювальний ДТ 9205А,прилад вимірювальний для електричної YT-73080, правило 150х9 мм трапеція з ребром жорсткості MONT, плоскошліфмашина ЗЕНІТ 3ВШ-350, 350Вт, 11000 об/хв, світильник переноснийIP-20 Expert ligyt ELI-YJD, рулетка вимірювальна лазерна, молоток 100г слюсарний, дерев’яна ручка EXPERT, молоток-цвяхосмик 450 г, фебіргласова ручка Monter, молоток-цвяхосмик 675 г, фебіргласова ручка, Monter, степлер тип 53,6-14 мм MASTER MTX 40902, трамбовочная машина глибиа ІВ11. Таким чином, відповідно до абзацу 2 пункту першого частини 1 статті 31 Закону замовник повинен відхилити учасника процедури закупівлі, якщо він не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. Крім того слід зазначити відповідно до пункту 2 частини 2 статті 32 тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій у процедурі відкритих торгів, у разі якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону.
Період усунення порушень: 23.06.2021 17:33 - 09.07.2021 00:00
Дата публікації висновку: 23.06.2021 17:33

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 20/031/2125/2121/пр, 20/031/2126/пр, 20/0131/2127/2021/пр, 20/031/2128/2021/пр./

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У відповідь на результати проведення моніторингу UA-M-2021-06-10-000038 ● bb47aa8afca549b4b193d9825b5dfae5 повідомляємо наступне: Нами, Донецьким національним університетом економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського, було проаналізовано висновок проведення моніторингу закупівлі за предметом: «Інші завершальні будівельні роботи за ДК 021:2015 45450000-6 Поточний ремонт Маріупольського коледжу ДонНУЕТ, що знаходиться за адресою: Донецька обл., м. Маріуполь, вул. О. Матросова, 7” (ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2021-02-19-010155-b ). У резолютивній частині висновку про проведення моніторингу вказано наступне: “З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень”. Щодо встановленого за наслідками моніторингу порушення вимог абзацу 2 пункту першого частини 1 статті 31 Закону повідомляємо, що відповідно до Тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції подано довідку згідно з формою Таблиці №А розділу 1 Додатку №2 до Тендерної документації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у якій крім обладнання та матеріально-технічної бази учасником також були зазначені інструменти, прилади та інвентар - механічні та немеханічні знаряддя праці загального значення, предмети виробничого значення, які слугують для полегшення виробничих операцій під час роботи, предмети господарського облаштування, а саме: візок ГТВ 1250, перфоратор електричний MAKITA Rotari Hammer HB2480, пістолет для монтажної піни MTX MASTER 886699, електротрамбовка ИЕ-4502, прилад вимірювальний ДТ 9205А, прилад вимірювальний для електричної YT-73080, правило 150х9 мм трапеція з ребром жорсткості MONT, плоскошліфмашина ЗЕНІТ 3ВШ-350, 350Вт, 11000 об/хв, світильник переносний IP-20 Expert ligyt ELI-YJD, рулетка вимірювальна лазерна, молоток 100г слюсарний, дерев’яна ручка EXPERT, молоток-цвяхосмик 450 г, фебіргласова ручка Monter, молоток-цвяхосмик 675 г, фебіргласова ручка, Monter, степлер тип 53,6-14 мм MASTER MTX 40902, трамбовочна машина глибина ІВ11. Відповідно до ст.138 Податкового кодексу України, наказу Міністерства фінансів України “Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 7 “Основні засоби” N 92 від 27.04.2000 року зазначені вище інструменти, прилади та інвентар не відносяться до машин та обладнання. Повідомляємо, що тендерна документація не містила вимог на надання підтверджуючої інформації щодо наявності інструментів, приладів та інвентаря, що відносяться до малоцінних та швидкозношуваних предметів. Для підтвердження інформації щодо наявності власного обладнання, зазначеного в довідці, учасником надано оборотно - сальдову відомість за рахунком 104 “Машини та обладнання”. У разі того, якщо ми б вважали за необхідне отримати підтверджуючі документи на інструменти, прилади та інвентар, що зазначені у відповідній довідці, - це було б обов’язково зазначено в межах Тендерної документації. Оскільки такої вимоги Тендерна документації не містила, відхилення учасника на такій підставі було б неправомірним. Інформація, що міститься у складі тендерної пропозиції учасника “Асоціація підприємств матеріально-технічного забезпечення "КОМПЛЕКТ” є цілком достатньою та повною, що свідчить про повну відповідність вимогам Тендерної документації, зокрема і критерію – наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Додатково повідомляємо, що у зв’язку з тим, що виконання договору розпочалося з 30.04.2021 року, роботи по даному договору вже виконуються, дані зауваження взяті до уваги, тендерним комітетом було проведено засідання, у межах якого дані питання висвітлювались та відповідно було прийнято рішення щодо врахування в майбутньому вищенаведених обставин.
Дата публікації звіту: 29.06.2021 13:47