-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
За CPV за ДК 021:2015: (77310000-6) Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень на території Залізничного району м. Львова та приєднаних територій відповідно до ухвал Львівської міської ради від 29 грудня 2020 року №6 та №7) – 3 лоти: Лот 1- послуги з покосів газонів на території Залізничного району м. Львова та приєднаних територій відповідно до ухвал Львівської міської ради від 29 грудня 2020 року №6 та №7; Лот 2- послуги з покосів газонів в мікрорайоні Левандівка Залізничного району м. Львова; Лот 3 - послуги з покосів газонів скверів на території Залізничного району м. Львова);
Залізнична районна адміністрація Львівської міської ради; Україна, область Львівська, м. Львів, вул. І .Виговського,34, 79022; ЄДРПОУ 04056084; Категорія Замовника - Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади - Орган місцевого самоврядування Джерело фінансування закупівлі: кошти міського бюджету м.Львова. Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції - вказано у тендерній документації
Завершена
3 899 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 2 426.50 UAH
мін. крок: 0.1% або 2 426.50 UAH
Номер:
b64b48b64a514da6a6abc37015864cd6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-07-05-000065
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.07.2021 00:00
Період моніторингу:
06.07.2021 09:07 - 28.07.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.07.2021 № 404
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
В. о начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 05.07.2021 № 404
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2021-02-19-009083-b19.02.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу:21 липня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 15.02.2021 року № 15\1 зі змінами (далі – ТД), протокол розгляду тендерних пропозицій від 02.04.2021 № 15\4, повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції, тендерна пропозиція ФОП Пуцило Мар'яна Зіновіївна (далі – Переможець лот 1), ПП ЛЕВ-3(далі – Переможець лот 2) ТОВ «ДЕРЕВІЙ» (далі – Переможець лот 3) повідомлення про намір укласти договір від 02.04.2021, договір від 14.04.2021 № 81, договір від 14.04.2021 № 82 , договір від 29.04.2021 № 103, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 23.04.2021 року № 8960-р/пк-пз, відповідь Замовника на питання від 06.07.2021.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень:
22.07.2021 16:13 - 28.07.2021 00:00
Дата публікації висновку:
22.07.2021 16:13
Запити/Пояснення
Номер:
376eb954c9dc4127989fe26f71a48841
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
06.07.2021 14:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.07.2021 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Залізничною районною адміністрацією Львівської міської ради здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
1d7c309ea4604d679c929c94dba9c7b2
Назва:
Обгрунтування розміщено 19.02.2021 на офіційному сайті Львівської міської ради: https://city-adm.lviv.ua/public-information/district-adm/zaliznychna-raiadministratsiia
Дата опублікування:
08.07.2021 13:13
Опис:
Обгрунтування Залізничної районної адміністрації Львівської міської ради для опублікування на веб-сайті Львівської міської ради відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1266 про предмет закупівлі: CPV за ДК 021:2015: (77310000-6) Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень на території Залізничного району м. Львова та приєднаних територій відповідно до ухвал Львівської міської ради від 29 грудня 2020 року №6 та №7) – 3 лоти:
Лот 1- послуги з покосів газонів на території Залізничного району м. Львова та приєднаних територій відповідно до ухвал Львівської міської ради від 29 грудня 2020 року №6 та №7;
Лот 2- послуги з покосів газонів в мікрорайоні Левандівка Залізничного району м. Львова;
Лот 3 - послуги з покосів газонів скверів на території Залізничного району м. Львова); (№ UA-2021-02-19-009083-b) , 19.02.2021 розміщено на офіційному сайті Львівської міської ради: https://city-adm.lviv.ua/public-information/district-adm/zaliznychna-raiadministratsiia