• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

За CPV за ДК 021:2015: (77310000-6) Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень на території Залізничного району м. Львова та приєднаних територій відповідно до ухвал Львівської міської ради від 29 грудня 2020 року №6 та №7) – 3 лоти: Лот 1- послуги з покосів газонів на території Залізничного району м. Львова та приєднаних територій відповідно до ухвал Львівської міської ради від 29 грудня 2020 року №6 та №7; Лот 2- послуги з покосів газонів в мікрорайоні Левандівка Залізничного району м. Львова; Лот 3 - послуги з покосів газонів скверів на території Залізничного району м. Львова);

Залізнична районна адміністрація Львівської міської ради; Україна, область Львівська, м. Львів, вул. І .Виговського,34, 79022; ЄДРПОУ 04056084; Категорія Замовника - Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади - Орган місцевого самоврядування Джерело фінансування закупівлі: кошти міського бюджету м.Львова. Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції - вказано у тендерній документації

Завершена

3 899 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 2 426.50 UAH
Номер: b64b48b64a514da6a6abc37015864cd6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-07-05-000065
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.07.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 06.07.2021 09:07 - 28.07.2021 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 05.07.2021 № 404 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. В. о начальника Віталій ЗУБЧЕНКО ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 05.07.2021 № 404 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2021-02-19-009083-b19.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 548-46-23, dkfc1817@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу:21 липня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 15.02.2021 року № 15\1 зі змінами (далі – ТД), протокол розгляду тендерних пропозицій від 02.04.2021 № 15\4, повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції, тендерна пропозиція ФОП Пуцило Мар'яна Зіновіївна (далі – Переможець лот 1), ПП ЛЕВ-3(далі – Переможець лот 2) ТОВ «ДЕРЕВІЙ» (далі – Переможець лот 3) повідомлення про намір укласти договір від 02.04.2021, договір від 14.04.2021 № 81, договір від 14.04.2021 № 82 , договір від 29.04.2021 № 103, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 23.04.2021 року № 8960-р/пк-пз, відповідь Замовника на питання від 06.07.2021. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень: 22.07.2021 16:13 - 28.07.2021 00:00
Дата публікації висновку: 22.07.2021 16:13

Запити/Пояснення