-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-04 Чернівці – Герца – контрольно-пропускний пункт “Дяківці” на ділянці км 31+140 – км 35+997, Чернівецька область (ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Завершена
79 435 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 397 175.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 397 175.00 UAH
Номер:
dddd3a89bb2c49cf95a5b9a4b6906e69
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-10-28-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.10.2021 00:00
Період моніторингу:
28.10.2021 14:39 - 18.11.2021 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
28.10.2021
№ 668
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 та на виконання доручення Держаудитслужби від 07.06.2021 №003100-18/7042-2021
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Геннадій БУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 28.10.2021 №668
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2021-02-19-008622-b 19.02.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм пункту 19 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі встановлено порушення вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання рішень колегії АМКУ, розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ШБУ-77», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору – порушень, із врахуванням пояснень Замовника від 11.11.2021 року, не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо недопущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи про вжиті заходи щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 18 листопада 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (в редакції від 23.01.2021 року) (далі – Закон) та внесення змін до неї, виконання рішень колегії АМКУ, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби автомобільних доріг у Чернівецькій області (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (зі змінами) (далі – ТД), рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.03.2021 № 5345-р/пк-пз, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ШБУ-77», протокол засідання тендерного комітету щодо визначення переможця від 19.04.2021 №182, повідомлення про намір укласти договір від 19.04.2021 року, укладений договір про закупівлю від 07.05.2021 №17, повідомлення про внесення змін до договору від 25.06.2021, додаткову угоду від 25.06.2021 №1, повідомлення про внесення змін до договору від 29.06.2021 року, додаткову угоду від 29.06.2021 №2, повідомлення про внесення змін до договору від 10.08.2021 року, додаткову угоду від 10.08.2021 №3, повідомлення про внесення змін до договору від 16.08.2021 року, додаткову угоду від 16.08.2021 №4, повідомлення про внесення змін до договору від 27.08.2021 року, додаткову угоду від 28.08.2021 №5, пояснення Замовника від 05.11.2021 року та від 11.11.2021 року.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що ТД Замовника містить опис формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, перелік яких затверджено Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710.
Однак, на порушення пункту 19 частини другої статті 22 Закону ТД Замовника не містить прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області про надання пояснень від 02.11.2021 року, зокрема щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), Замовник 05.11.2021 року оприлюднив пояснення про розміщення вищевказаних обгрунтувань закупівлі на веб-сайті Служби автомобільних доріг у Чернівецькій області:https://cv.ukravtodor.gov.ua/diialnist/5726/sad_u_chernivetskii_oblasti_oholosyla_vidkryti_torhy_na_kapitalnyi_remont_dilianky_dorohy_t-26-04.html .
Однак, дане посилання не містить публікації про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, а тільки містить оголошення про відкриті торги на капітальний ремонт ділянки дороги Т-26-04.
З огляду на викладене та враховуючи відсутність на веб-сайті Замовника публікації про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовник порушив вимоги пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Період усунення порушень:
18.11.2021 16:09 - 03.12.2021 00:00
Дата публікації висновку:
18.11.2021 16:09
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області розглянула недоліки, виявлені при проведенні моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-04 Чернівці – Герца – контрольно-пропускний пункт “Дяківці” на ділянці км 31+140 – км 35+997, Чернівецька область (ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)» стосовно порушення вимоги пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) та на своєму веб-сайті, у розділі "державні закупівлі", опублікувала обґрунтування технічних та якісних характеристик по даній закупівлі.
Посилання: https://cv.ukravtodor.gov.ua/diialnist/5726/kapitalnyi_remont_avtomobilnoi_dorohy_zahalnoho_korystuvannia_derzhavnoho_znachennia_t-26-04_chernivtsi_hertsa___kpp__diakivtsi__na_diliantsi_km_31_140___km_35_997__obgruntuvannia_tekhnichnykh_i_yakisnykh_kharakterystyk.html
Щодо опису прикладів формальних помилок, Службою автомобільних доріг у Чернівецькій області буде враховано виявлений недолік у подальшій роботі.
Дата публікації звіту:
25.11.2021 17:03
Запити/Пояснення
Номер:
520b31a43c7c4dc7986f7f2e972e6559
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
02.11.2021 15:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.11.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-04 Чернівці – Герца – контрольно-пропускний пункт “Дяківці” на ділянці км 31+140 – км 35+997, Чернівецька область (ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-02-19-008622-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
59314e983cc849b5aa60979e3d796401
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
05.11.2021 15:26
Опис:
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікувану вартість визначено на основі проектно-кошторисної документації, виготовленої Львівською філією інституту «Західдіпрошлях» та проведеною експертизою (експертний звіт № 858/е/20 від 03.06.2010 р., наданий інститутом «НДІПроектреконструкція»), яким затверджено Зведений кошторисний розрахунок об’єкта складає 82 564,024 тис. грн. З урахуванням зменшення витрат, що не стосуються виконання робіт учасником торгів, визначена очікувана вартість зазначеного об’єкта ремонту складає 79 435,000 тис. грн. Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»(зі змінами) розміщується на веб-сайті Служби автомобільних доріг у Чернівецькій області: https://cv.ukravtodor.gov.ua/diialnist/5726/sad_u_chernivetskii_oblasti_oholosyla_vidkryti_torhy_na_kapitalnyi_remont_dilianky_dorohy_t-26-04.html.
Додатки у файлах: Експертний звіт.pdf, Наказ № 84.pdf, Зведений кошторисний розрахунок.pdf.
Номер:
51b001587e724a89969dc0b137bb3ca6
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
09.11.2021 14:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.11.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-04 Чернівці – Герца – контрольно-пропускний пункт “Дяківці” на ділянці км 31+140 – км 35+997, Чернівецька область (ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-02-19-008622-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Чи враховано Замовником при укладенні договору про закупівлю робіт те, що Переможцем процедури закупівлі ТзОВ «ШБУ-77» у строк, що не перевищує п’яти робочих днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надано Аналіз ринку цін на основні матеріали з документальними обґрунтуваннями їх вартості (прайси, рахунки тощо) (Додаток 5 тендерної документації) шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, як вимагалось у пункті 3.4.1 частини 3 Розділу VI тендерної документації та Додатку 5 ТД ?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
cfa513d46b354a48984ba08206c5d0b2
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
11.11.2021 15:43
Опис:
Відповідно до примітки п. 3.4 ч. 3 Розділу 6 Тендерної документації договірна ціна з усіма розрахунками, які є її складовими та підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни згідно з нормами і правилами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами) та СОУ 42.1-37641918-050:2018 надаються тільки Переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує п’яти робочих днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель.
Згідно з абз. 10 п. 3.2. ч. 3 Розділу 6 Тендерної документації замовник до моменту укладення договору про закупівлю, визначеного Законом, розглядає надану Учасником-Переможцем договірну ціну (кошторис), здійснює її аналіз на відповідність вимогам тендерної документації, проектної документації, нормам та стандартам та, у разі відсутності зауважень, погоджує її.
Таким чином, тендерною документацією дійсно передбачено обов’язок учасника-переможця протягом п’яти робочих днів завантажити в електронній системі закупівель договірну ціну, однак, завантажена договірна ціна в подальшому перевіряється замовником та у випадку відсутності зауважень погоджується ним. У випадку наявності зауважень, то такі надаються учаснику переможцю, який повинен усунути їх до моменту підписання договору (не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі). Переможцем закупівлі ТОВ «ШБУ-77» було усунуто виявлений недолік та надано Аналіз ринку цін на основні матеріали з документальними обґрунтуваннями їх вартості (прайси, рахунки тощо).
Отже, замовником був виявлений та врахований недолік у завантаженій договірній ціні учасника-переможця, який усунуто переможцем впродовж періоду погодження договірної ціни, у термін до 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір. Таким чином, учасником-переможцем ТОВ «ШБУ-77» не було порушено вимог Тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі», а договірна ціна сторонами погоджена у відповідності до вимог чинного законодавства.
Аналіз ринку цін додається у файлі «Аналіз ринку цін КР Т-26-04.pdf».