• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-04 Чернівці – Герца – контрольно-пропускний пункт “Дяківці” на ділянці км 31+140 – км 35+997, Чернівецька область (ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)

Завершена

79 435 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 397 175.00 UAH
Номер: dddd3a89bb2c49cf95a5b9a4b6906e69
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-10-28-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.10.2021 00:00
Автор: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 28.10.2021 14:39 - 18.11.2021 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 28.10.2021 № 668 Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 та на виконання доручення Держаудитслужби від 07.06.2021 №003100-18/7042-2021 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області Геннадій БУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 28.10.2021 №668 Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2021-02-19-008622-b 19.02.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківська, Івано-Франківськ
Контактна особа: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області (Івано-Франківська обл.), +38 (0 34) 255-64-75, gamulyakig@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм пункту 19 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі встановлено порушення вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання рішень колегії АМКУ, розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ШБУ-77», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору – порушень, із врахуванням пояснень Замовника від 11.11.2021 року, не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо недопущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи про вжиті заходи щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 18 листопада 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (в редакції від 23.01.2021 року) (далі – Закон) та внесення змін до неї, виконання рішень колегії АМКУ, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби автомобільних доріг у Чернівецькій області (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (зі змінами) (далі – ТД), рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.03.2021 № 5345-р/пк-пз, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ШБУ-77», протокол засідання тендерного комітету щодо визначення переможця від 19.04.2021 №182, повідомлення про намір укласти договір від 19.04.2021 року, укладений договір про закупівлю від 07.05.2021 №17, повідомлення про внесення змін до договору від 25.06.2021, додаткову угоду від 25.06.2021 №1, повідомлення про внесення змін до договору від 29.06.2021 року, додаткову угоду від 29.06.2021 №2, повідомлення про внесення змін до договору від 10.08.2021 року, додаткову угоду від 10.08.2021 №3, повідомлення про внесення змін до договору від 16.08.2021 року, додаткову угоду від 16.08.2021 №4, повідомлення про внесення змін до договору від 27.08.2021 року, додаткову угоду від 28.08.2021 №5, пояснення Замовника від 05.11.2021 року та від 11.11.2021 року. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що ТД Замовника містить опис формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, перелік яких затверджено Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710. Однак, на порушення пункту 19 частини другої статті 22 Закону ТД Замовника не містить прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області про надання пояснень від 02.11.2021 року, зокрема щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), Замовник 05.11.2021 року оприлюднив пояснення про розміщення вищевказаних обгрунтувань закупівлі на веб-сайті Служби автомобільних доріг у Чернівецькій області:https://cv.ukravtodor.gov.ua/diialnist/5726/sad_u_chernivetskii_oblasti_oholosyla_vidkryti_torhy_na_kapitalnyi_remont_dilianky_dorohy_t-26-04.html . Однак, дане посилання не містить публікації про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, а тільки містить оголошення про відкриті торги на капітальний ремонт ділянки дороги Т-26-04. З огляду на викладене та враховуючи відсутність на веб-сайті Замовника публікації про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовник порушив вимоги пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Період усунення порушень: 18.11.2021 16:09 - 03.12.2021 00:00
Дата публікації висновку: 18.11.2021 16:09

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області розглянула недоліки, виявлені при проведенні моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-04 Чернівці – Герца – контрольно-пропускний пункт “Дяківці” на ділянці км 31+140 – км 35+997, Чернівецька область (ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)» стосовно порушення вимоги пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) та на своєму веб-сайті, у розділі "державні закупівлі", опублікувала обґрунтування технічних та якісних характеристик по даній закупівлі. Посилання: https://cv.ukravtodor.gov.ua/diialnist/5726/kapitalnyi_remont_avtomobilnoi_dorohy_zahalnoho_korystuvannia_derzhavnoho_znachennia_t-26-04_chernivtsi_hertsa___kpp__diakivtsi__na_diliantsi_km_31_140___km_35_997__obgruntuvannia_tekhnichnykh_i_yakisnykh_kharakterystyk.html Щодо опису прикладів формальних помилок, Службою автомобільних доріг у Чернівецькій області буде враховано виявлений недолік у подальшій роботі.
Дата публікації звіту: 25.11.2021 17:03

Запити/Пояснення