-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Сметана, йогурт; 15550000-8 – Молочні продукти різні за ДК 021:2015
Завершена
1 992 960.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 21.57 UAH
мін. крок: 0% або 21.57 UAH
Номер:
d8bc403ee1b0450d92cdd140a7a311e4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-07-23-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.07.2021 00:00
Період моніторингу:
23.07.2021 14:37 - 14.08.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
Одеса
23.07.2021 № 412
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2021-02-19-001087-b.
2. Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду та оцінки тендерної пропозиції ТОВ «Дом Юг Сервис» встановлено порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; відповідності тендерної документації вимогам Закону; своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті; своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законом порядку шляхом розірвання договорів про закупівлю з ТОВ «Дом Юг Сервис» від 07.04.2021: №972 (лот 1); №973 (лот 4); №974 (лот 6); №975 (лот 7); №976 (лот 8); №977 (лот 9); №978 (лот 10); №979 (лот 13); №980 (лот 14); № 981 (лот 17); №982 (лот 19); №983 (лот 21); №984 (лот 22); №985 (лот 23); №986 (лот 25); №987 (лот 26); №988 (лот 27); №989 (лот 28); №990 (лот 29); №1090 (лот 30); №992 (лот 32); №993 (лот 40); №994 (лот 41); №995 (лот 44); №996 (лот 45); №997 (лот 51); №998 (лот 54); №999 (лот 55); №1000 (лот 56); №1001 (лот 57); №1002 (лот 58); №1003 (лот 59); №1004 (лот 60); №1005 (лот 61); № 1006 (лот 62) з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10.08.2021.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон); своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті; розгляду тендерних пропозицій та їх оцінки; своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Управління освіти Херсонської міської ради (Замовника), затверджену головою тендерного комітету від б/д, б/н; веб-сайт Замовника; пропозиції ТОВ «Дом Юг Сервис» та ПП «Никольтрейд»; протоколи про розкриття тендерних пропозицій; повідомлення про намір укласти договір під час застосування відкритих торгів; договори про закупівлю з ТОВ «Дом Юг Сервис» від 07.04.2021: №972 (лот 1); №973 (лот 4); №974 (лот 6); №975 (лот 7); №976 (лот 8); №977 (лот 9); №978 (лот 10); №979 (лот 13); №980 (лот 14); № 981 (лот 17); №982 (лот 19); №983 (лот 21); №984 (лот 22); №985 (лот 23); №986 (лот 25); №987 (лот 26); №988 (лот 27); №989 (лот 28); №990 (лот 29); №1090 (лот 30); №992 (лот 32); №993 (лот 40); №994 (лот 41); №995 (лот 44); №996 (лот 45); №997 (лот 51); №998 (лот 54); №999 (лот 55); №1000 (лот 56); №1001 (лот 57); №1002 (лот 58); №1003 (лот 59); №1004 (лот 60); №1005 (лот 61); № 1006 (лот 62); договори про закупівлю з ПП «Никольтрейд» від 07.04.2021 №1007 (лот 2); №1008 (лот 3); №1009 (лот 5); №1010 (лот 11); №1011 (лот 12); №1012 (лот 15); №1013 (лот 16); №1014 (лот 18); №1015 (лот 20); №1016 (лот 24); №1017 (лот 31); №1018 (лот 33); №1019 (лот 34); №1020 (лот 35); №1021 (лот 36); № 1022 (лот 37); №1023 (лот 38); №1024 (лот 39); №1025 (лот 42); №1026 (лот 43); №1027 (лот 46); №1028 (лот 47); №1029 (лот 48); №1030 (лот 49); №1031 (лот 50); №1032 (лот 52); №1033 (лот 53).
За результатом проведеного моніторингу відповідності пропозиції переможця торгів, ТОВ «Дом Юг Сервис», умовам тендерної документації встановлено наступне.
Підпунктом 6.3 пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації Замовник зобов’язав учасників надати: копію експлуатаційного дозволу на холодильний склад (незалежний, автономний) зі зберігання харчових продуктів тваринного походження, виданого Управлінням Держпродспоживслужби на потужності учасника та копію експлуатаційного дозволу на потужність з повторного первинного пакування та перепакування (незалежна, автономна), виданого Управлінням Держпродспоживслужби на потужності учасника.
Проте, в тендерній пропозиції ТОВ «Дом Юг Сервис», яка подана по лотам 1, 4, 6, 7, 8, 9, 10, 13, 14, 17, 19, 21, 22, 23, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 32, 40, 41, 44, 45, 51, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, відсутні копії вищевказаних документів.
Таким чином, не відхиливши пропозицію ТОВ «Дом Юг Сервис», як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, Замовником порушено вимоги абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
Період усунення порушень:
10.08.2021 16:42 - 27.08.2021 00:00
Дата публікації висновку:
10.08.2021 16:42
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відкриті торги щодо закупівлі «Сметана, йогурт» здійснювалися за 62 лотами, по кожному дошкільному навчальному закладу окремо.
ТОВ «Дом Юг Сервис» в електронній системі PROZORRO розмістили файл «лист про реєстрацію потужностей.pdf», який свідчить про внесення потужностей в реєстр на офіційному веб-сайті Держпродспоживслужби України, інформацію щодо експлуатаційного дозволу було перевірено (скан додається), в якому в графі 7 «Вид господарської діяльності з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження , що провадиться з використанням потужності (із зазначенням номеру секції та назви категорії потужності)» вказується, що потужність загального призначення – холодильний склад (незалежний, автономний), потужність з повторного первинного пакування та перепакування (незалежна, автономна) (O-CS,RW), інші харчові продукти тваринного походження - потужність зі зберігання, потужність з реалізації (XVI-SP,PS) отже ТОВ «Дом Юг Сервис» було видано експлуатаційний дозвіл Держпродспоживслужбою.
У зв’язку з тим що фактично зазначені у висновку порушення вже не можливо усунути та які не впливають на права та обов’язки постачальників продуктів харчування, які сумлінно виконуються. Не зачіпає бюджетні інтереси, не змінює предмет закупівлі та не може спричинити жодних збитків матеріального чи іншого характеру, але може призвести до безпідставного порушення майнових прав господарюючих суб’єктів – сторін договорів про закупівлю. При цьому внаслідок розірвання договорів на закупівлю сметани та йогурта в дошкільних навчальних закладах міста, укладених за результатами тендеру, виникне необхідність у проведенні нового тендеру, на який необхідно буде витратити додатковий час, і протягом вказаного періоду діти які відвідують дошкільні навчальні заклади не будуть забезпечені належним харчуванням.
Таким чином, тендерний комітет та керівник управління освіти, яким були підписані договори, вважає усунення порушення шляхом розірвання договорів є недоцільним що призведе до негативних наслідків щодо харчування дітей в дошкільних навчальних закладах.
Управлінням освіти висновок про результати моніторингу процедури закупівлі опрацьовано, взято до уваги та повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені.
Дата публікації звіту:
13.08.2021 15:07