-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів Деснянського району м. Києва)
КОНТРОЛЬ ЯКОСТІ: Лабораторне випробування асфальтобетонного покриття відбору кернів рекомендується проводити за рахунок загальновиробничих витрат.
Завершена
71 895 756.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 359 478.78 UAH
мін. крок: 0.5% або 359 478.78 UAH
Номер:
e61f0b38c71d4247bf9b898b87bfb9b5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-04-20-000069
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.04.2021 00:00
Період моніторингу:
20.04.2021 12:12 - 15.05.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
16.04.2021 № 103
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
29 UA-2021-02-18-006610-a 18.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Будівельна компанія «МЕГА СТАЙЛ» порушено вимоги абзацу другого
пункту 1 та абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушення шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 травня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель управління житлово-комунального господарства Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 27.02.2021 № 02 (зі змінами), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «МЕГА СТАЙЛ» (далі – ТОВ «Будівельна компанія «МЕГА СТАЙЛ»), повідомлення про намір укласти договір від 15.03.2021, договір підряду від 30.03.2021 № 017354-b, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 30.04.2021.
За результатами моніторингу встановлено, що відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання документів що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або договору за результатами проведення процедури закупівлі підтверджується: протоколом (випискою з протоколу) засновників (або учасників) або копією наказу про призначення, або довіреністю або дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової (посадових) особи (осіб) учасника на підписання документів пропозиції та/або договору.
У складі своєї тендерної пропозиції учасник ТОВ «Будівельна компанія «МЕГА СТАЙЛ» надав статут ТОВ «Будівельна компанія «МЕГА СТАЙЛ», підпунктом 17 пункту 11.3 статті 11 якого передбачено, що до виключної компетенції Загальних зборів учасників товариства належить надання згоди на вчинення значних правочинiв та правочинiв, щодо яких є заінтересованість, які визначені законодавством України та пунктами l1.4 та 11.5 цього Статуту.
При цьому пунктом 11.4. статуту ТОВ «Будівельна компанія «МЕГА СТАЙЛ» передбачено, що значним правочином є будь-яка угода, договiр, зобов'язання (або низка пов'язаних мiж собою угод, договорiв, зобов'язань), який передбачає або може обґрунтовано передбачати зобов'язання Товариства вiдчужити майно або здiйснити оплату на суму, що сукупно перевищує 50 вiдсоткiв вapтocтi чистих активiв товариства станом на кiнець попереднього кварталу.
Пункт 11.5. Статуту передбачає, що правочином, щодо якого е заiнтересованiсть, є такий правочин, що укладається Товариством з будь-яким iз таких осiб: 1) посадовою особою Товариства або iї афiлiйованою особою; 2) власником Товариства або його афiлiйованою особою 3) юридичною особою, в якiй будь-яка з осiб, передбачених пунктами 1 і 2 вище, є членом органу Товариства.
Крім того у складі своєї тендерної пропозиції учасник ТОВ «Будівельна компанія «МЕГА СТАЙЛ» надав протокол загальних зборів учасників товариства від 02.01.2020 № 1 щодо надання згоди директору Козярiвському Андрiю Вiкторовичу на вчинення значних правочинів протягом не більше як одного року з дати прийняття такого рішення Загальними зборами учасників товариства, тобто до 02.01.2021.
При цьому інших документів щодо надання згоди директору Козярiвському Андрiю Вiкторовичу на вчинення значних правочинів учасник ТОВ «Будівельна компанія «МЕГА СТАЙЛ» у складі своєї тендерної пропозиції не надав, чим не дотримано вимог пункту 1 розділу 3 тендерної документації.
Крім того відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації та додатку 1 до тендерної документації Замовник установив вимогу учасникам торгів для підтвердження кваліфікаційного критерію як наявність матеріально - технічної бази, надання довідки, яка подається за формою зазначеною у Додатку 7 до цієї тендерної документації, від якої Учасник не повинен відступати.
Водночас учасник ТОВ «Будівельна компанія «МЕГА СТАЙЛ» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку від 05.03.2021 № 05032021/5 про наявність обладнання, в якій відсутня інформація щодо технічного стану (терміну експлуатації) обладнання, машин, механізмів, чим не дотримано пункту 1 розділу 3 тендерної документації та додатку 1, 7 до тендерної документації.
Однак на порушення абзацу другого пункту 1 та абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Будівельна компанія «МЕГА СТАЙЛ», як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, визнав його переможцем та уклав з ним договір підряду від 30.03.2021 № 017354-b.
Період усунення порушень:
18.05.2021 18:34 - 02.06.2021 00:00
Дата публікації висновку:
18.05.2021 18:34
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Стосовно моніторингу закупівлі ID: UA-M-2021-04-20-000069 - період моніторингу: З 20-04-2021 по 14-05-2021; Дата публікації висновку про результати проведення моніторингу: 18-05-2021.
Повідомляємо наступне (протокол 14 від 20.05.2020):
1). Відповідно до розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, замовником встановлено вимоги, щодо визначення повноваження Учасника, а саме:
Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або договору за результатами проведення процедури закупівлі підтверджується: протоколом (випискою з протоколу) засновників (або учасників) або копією наказу про призначення, або довіреністю або дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової (посадових) особи (осіб) учасника на підписання документів пропозиції та/або договору.
Товариством з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Мега Стайл» на підтвердження повноваження підписанта в своїй тендерній пропозиції надає:
- довідку № 05032021/01 від 05.03.2021 Відомості про керівника (особу), якій надано право щодо підпису документів пропозиції закупівлі та право на укладання договору підряду за результатами процедури закупівлі. В якій зазначено, що відповідно до розділу 12 Статуту Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Мега Стайл» право щодо підпису документів пропозиції закупівлі та право на укладання договору підряду за результатами процедури закупівлі, а також актів виконаних робіт надано директору.
- наказ №2 від 21 вересня 2017 року про призначення на посаду Директора ТОВ «Будівельна компанія «Мега Стайл» Козярівського Андрія Володимировича. Наказ здійснений на основі протоколу Загальних Зборів Учасників №2 від 20 вересня 2017 року.
- протокол №2 Загальних Зборів Учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Мега Стайл» від 20 вересня 2017р. про призначення на посаду Директора Козярівського Андрія Вікторовича від 21.09.2017 року з обсягом повноважень відповідно до статуту Товариства.
- Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 27.10.2020 в якому Козярівський Андрій Вікторович значиться як – керівник юридичної особи, який може вчиняти дії від імені юридичної особи, у тому числі підписувати договори, тощо.
Замовник самостійно перевірив інформацію про уповноважену особу у відкритих джерелах, в яких було зазначено, що єдиною уповноваженою особою ТОВ «Будівельна компанія «Мега Стайл» є директор і кінцевий бенефіціарний власник Козярівський Андрій Вікторович в розмірі прямого бенефіціарного володіння, частки – 100%.
Також відповідно до закону України Про публічні закупівлі Розділ VIII ДОГОВІР ПРО ЗАКУПІВЛЮ Стаття 41. Переможець процедури закупівлі під час укладання договору про закупівлю надав відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. В тому числі ПРОТОКОЛ №1 загальних зборів Учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Мега Стайл» від 04 січня 2021 року. Про надання Учаснику Товариства згоди на вчинення значних правочинів директором Товариства – Козярівським Андрієм Вікторовичем, що можуть вчинятися не більше як одного року з дати прийняття такого рішення Загальними зборами Учасників.
Звертаємо увагу на те, що в оголошені про закупівлю для підтвердження повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі та/або договору за результатами проведення процедури закупівлі підтверджується: протоколом (випискою з протоколу) засновників (або учасників) або копією наказу про призначення, або довіреністю або дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової (посадових) особи (осіб) учасника на підписання документів пропозиції та/або договору, замовником не вимагалось протоколу про значні правочини.
2). На підтвердження інформації технічного стану (терміну експлуатації) обладнання машин, механізмів Учасник ТОВ «Будівельна компанія «Мега Стайл» в своїй тендерній пропозиції надає видаткові накладні на придбані інструменти в яких зазначена дата придбання, тим самим Учасник виконав вимогу замовника про надання інформацію стосовно терміну експлуатації інструментів та технічного стану, а саме:
1. Перфоратор в кількості 4шт, видаткова накладна №410 від 12 вересня 2018р. (2 роки, і 9 місяців)
2. Штраборіз в кількості 1шт, видаткова накладна №24 від 19 січня 2018р. (3 роки і 4 місяці)
3. Електрична ланцюгова пила в кількості 1шт, видаткова накладна №24 від 19 січня 2018р. (3 роки і 4 місяці)
4. Лобзик в кількості 1шт, видаткова накладна №24 від 19 січня 2018р. (3 роки і 4 місяці)
5. Дриль ударна в кількості 1шт, видаткова накладна №26 від 19 січня 2018р. (3 роки і 4 місяці)
6. Кутова шліфмашина в кількості 1шт, видаткова накладна №26 від 19 січня 2018р. (3 роки і 4 місяці)
7. Торцева плита з пряжкою в кількості 2шт, видаткова накладна №26 від 19 січня 2018р. (3 роки і 4 місяці)
8. Фрезер в кількості 1шт, видаткова накладна №26 від 19 січня 2018р. (3 роки і 4 місяці)
9. Ручна дискова пила в кількості 1шт, видаткова накладна №26 від 19 січня 2018р. (3 роки і 4 місяці)
10. Пила торцева в кількості 15шт, видаткова накладна №25 від 19 січня 2018р. (3 роки і 4 місяці)
11. Шліфмашина для стін в кількості 3шт, видаткова накладна №25 від 19 січня 2018р. (3 роки і 4 місяці)
12. Газовий пальник (у комплекті) в кількості 8шт, видаткова накладна №403 від 23 квітня 2018р. (3 роки і 1 місяць)
13. Газовий балое в кількості 3 шт, видаткова накладна №403 від 23 квітня 2018р. (3 роки і 1 мвсяць)
На підтвердження наявності автомобілів та спецтехніки Учасником був наданий договір про надання послуг будівельної техніки №2 від 15 січня 2021р. між ТОВ «Юнідорбуд» та ТОВ «Будівельна компанія «Мега Стайл» в якому прописані умови та обов’язки сторін:
п.4.1.2 Надавати послуги будівельної техніки у технічно-справному стані та забезпечене належним обслуговуючим персоналом.
Та надані техпаспорти на техніку яку планується залучати в яких зазначений рік випуску техніки, а саме:
1. Автомобіль бортовий ГАЗ - 1шт, 2007 року випуску (14 років)
2. Автомобіль бортовий JAC HFC 1020 K - 1шт, 2007 року випуску (14 років)
3. Коток Дорожній HAMM HD 110 - 1шт, 2007 року випуску (14 років)
4. Коток Дорожній HAMM HD 90 K - 1шт, 2007 року випуску (14 років)
5. Автогудронатор Mercedes-Benz 1517 - 1шт, 1997 року випуску (24 роки)
6. Автогрейдер XCMG GR 215 - 1шт, 1997 року випуску (24 роки)
7. Поливомийна машина МАЗ 5337 - 1шт, 2007 року випуску (14 років)
8. Міні-навантажувач/фреза дорожня Bobcat S650 – 1шт, 2013 року випуску (8 років)
Тим самим Учасник підтвердив наявність техніки, технічний стан (термін експлуатації).
Таким чином пропозиція ТОВ «Будівельна компанія «Мега Стайл» повністю відповідає встановленим кваліфікаційним критеріям та вимогам закону.
Зважаючи на вищевикладене у замовника відсутні правові підстави для відхилення пропозиції учасника торгів та відсутні підстави для розірвання договору з переможцем торгів у зв‘язку з відсутністю порушення вимог тендерної документації та закону про публічні закупівлі.
Дата публікації звіту:
21.05.2021 16:46
Запити/Пояснення
Номер:
26e25f655d004937aa8d6490435ab5ec
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
28.04.2021 15:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.05.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з будівництва трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів Деснянського району м. Києва) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-18-006610-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного
веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
458b99f2dae143f7a15c7fa36288a0b5
Назва:
Надаємо відповідь на запит від 28-04-2021 на закупівлю за номером ID: UA-2021-02-18-006610-a
Дата опублікування:
30.04.2021 14:24
Опис:
Надаємо відповідь на запит від 28-04-2021 на закупівлю за номером ID: UA-2021-02-18-006610-a:
По першому питанню -згідно протоколу тендерного комітету №02 від 17.02.2021 року розроблено та затверджено тендерну документацію з урахуванням вимог чинного законодавства. Також, проведено експертизу кошторисної частини проектної документації (дефектний акт), які підтверджені позитивними експертними звітами по всім об’єктам.
По другому питанню – сторінки веб-сайтів https://gov.e-tender.ua/planDetails/0347cb8a44694dcc95181ae36dcf0d70 (план за номером ID: UA-P-2021-01-27-017354-b) дана інформація розміщена згідно протоколу тендерного комітету №01 від 25.01.2021 року, https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/B656CC9C0E5D9ABAC225867E00549121 , https://desn.kyivcity.gov.ua/files/2021/3/4/91.pdf.
Номер:
aff34dd9ad3640e78cb4ed72ad646425
Назва:
Надання інформації
Дата опублікування:
18.11.2021 09:50
Опис:
Стосовно моніторингу закупівлі ID: UA-M-2021-04-20-000069 - період моніторингу: З 20-04-2021 по 14-05-2021; Дата публікації висновку про результати проведення моніторингу: 18-05-2021. Ми надали заперечення, що було опубліковане 21.05.2021 року та розміщене в електронній системі закупівель. На сьогоднішній день вами не надано жодної відповіді, просимо Вас надати висновок з даного приводу.