-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Охорона кладовищ
Завершена
9 576 435.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 47 882.18 UAH
мін. крок: 0.5% або 47 882.18 UAH
Номер:
124d85f85db643cf87c19a322e896474
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-10-06-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.10.2021 00:00
Період моніторингу:
06.10.2021 15:04 - 30.10.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
05.10.2021 №611
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедури закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника Західного
офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу
від 05.10.2021 № 611
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12
UA-2021-02-18-006601-a 18.02.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Болдецька Н.П.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог пункту 14 Порядку № 1082.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 19 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності надання роз’яснень до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує врахувати виявлені порушення та не допускати їх в подальшому.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 жовтня 2021 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання роз’яснень до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Департаменту розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 18.02.2021 № 72, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 01.03.2021, роз’яснення Замовника на звернення від 01.03.2021, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасниками Товариством з обмеженою відповідальністю «Фокс Сек'юріті» (далі – ТОВ «Фокс Сек'юріті»), Товариством з обмеженою відповідальністю «ОК «Кардинал» (далі – ТОВ «ОК «Кардинал»), документи, завантажені через електронну систему закупівель учасниками ТОВ «Фокс Сек'юріті» та ТОВ «ОК «Кардинал» протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «Фокс Сек'юріті»), ТОВ «ОК «Кардинал») та комунального підприємства «Криворізька муніципальна гвардія», реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 12.04.2021, протокольне рішення тендерного комітету щодо визначення переможця №10/6 від 14.04.2021, повідомлення про намір укласти договір від 14.04.2021, договір про закупівлю від 26.04.2021 № 151-т (далі – Договір), додаткову угоду від 26.04.2021 № 1 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 27.04.2021, пояснення від 13.10.2021 та документи, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення про проведення відкритих торгів не дотримано пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082) щодо зазначення коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Відповідно до пункту 14 Порядку № 1082, під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо:
назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі;
коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 містить слідуючу позицію щодо послуг, які має намір придбати Замовник згідно інформації, розміщеної в пункті 5 річного плану закупівель, а саме:
79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони (Guard services);
79715000-9 — Послуги з патрулювання (Patrol services).
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, зазначених Замовником в пункті 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, не відповідає Переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998, чим не дотримано вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
27.10.2021 10:10 - 10.11.2021 23:00
Дата публікації висновку:
27.10.2021 10:10
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення про проведення відкритих торгів не дотримано пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082) щодо зазначення коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Відповідно до пункту 14 Порядку № 1082, під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другимчетвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо: назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі; коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 містить слідуючу позицію щодо послуг, які має намір придбати Замовник згідно інформації, розміщеної в пункті 5 річного плану закупівель, а саме: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони (Guard services); 79715000-9 — Послуги з патрулювання (Patrol services).
Слід зазначити, що чинним законодавством, нажаль, не врегульовано та не визначено поняття «номенклатурна позиція предмета закупівлі», оскільки це поняття відноситься більшою мірою до закупівлі товару, а не послуг. Під час проведення процедури закупівлі послуг з охорони кладовищ було обрано код Національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», який в найбільш повній мірі відповідає конкретній назві закупівлі - 79710000-4: Охоронні послуги. Так, охорона кладовищ не має декількох номенклатурних позицій (є однією самостійною номенклатурною позицією), тому код послуги, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі співпадає з кодом, обраним за четвертою цифрою 79710000-4: Охоронні послуги.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, зазначених Замовником в пункті 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, не відповідає Переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998, чим не дотримано вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону.
Замовником дотримано вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону, оскільки у тендерній документації зазначено в тому числі такі відомості: «опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки». Надалі було викладено конкретизацію формальних (несуттєвих) помилок з урахуванням специфіки процедури закупівлі. Так, умовами тендерної документації не вимагалася нумерація сторінок тендерних пропозицій та обов’язковості зазначення на документах вихідного номера, тому формальні помилки відповідного змісту не узгоджувалися б з такими умовами тендерної документації. Крім того, статтею 22 Закону не передбачено обов’язку викладення формальних помилок з вичерпним переліком тих, які затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710, навіть у разі невідповідності іншим умовам тендерної документації в цій частині.
Разом з тим, департаментом розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради було уважно розглянуто та опрацьовано висновок за результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі 79710000-4: Охоронні послуги(охорона кладовищ), враховано висновок та доведено до членів тендерного комітету необхідність неухильно дотримуватись чинного законодавства України.
Дата публікації звіту:
29.10.2021 16:01
Запити/Пояснення
Номер:
8d67c928a7084e12a63fe007932b77c8
Назва:
Про надання інформації (пояснень)
Дата опублікування:
08.10.2021 15:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.10.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-18-006601-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
У відповідності до пункту 4-1 постанови КМУ від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення):
- яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Номер:
d813ef8961fd4a17ac0c8ec5a3ea7349
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
13.10.2021 11:48
Опис:
З метою охорони території кладовищ та враховуючи видатки бюджету Криворізької міської територіальної громади, департаментом розвитку інфраструктури міста здійснено закупівлю з надання охоронних послуг на 12 кладовищах міста («Ново-Краматорівка», с.Веселі Терни, «Північного ГЗК» (нове), «сел. Горького», «Західне», «Центральне», «Криворізьке», «Всебратське» (нове), «Північно-Довгинцівське», «КДЗ», «Південного ГЗК» (нове), «Бажанове»), шляхом несення регулярного обходу територій.
При підготовці технічного завдання для проведення закупівлі охоронних послуг на 2021 рік керувалися наступними нормативними документами: Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про поховання та похоронну справу», «Про охоронну діяльність», «Про охорону праці»; наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 16.04.2009 № 62 «Про затвердження Норм безплатної видачі спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту працівникам загальних професій різних галузей промисловості», постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2013 №97 «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності», Правилами благоустрою в місті Кривому Розі, затверджених рішенням міської ради від 21.10.2015 №4038, Положенням про порядок надання ритуальних послуг на території м. Кривого Рогу, затверджених рішенням міської ради від 28.04.2010 №3816 (зі змінами).
Очікувану вартість розраховано з урахуванням фактичних витрат минулих періодів, індексу інфляції та підвищення мінімальної заробітної плати.
Надаємо посилання на веб-сайт, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://krmisto.gov.ua/ua/tenders/report_foundation/detail/107.html.