-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
сервери з шафою
48821000-9, Мережеві сервери
Завершена
1 300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 500.00 UAH
Номер:
07e4553c65944fb2a7d079185923a239
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-05-20-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.05.2021 00:00
Період моніторингу:
20.05.2021 13:29 - 11.06.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
19.05.2021
Ужгород
№ 331
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Закарпатській області Світлана АНІЩЕНКО
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 19.05.2021№ 331
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2021-02-18-006103-a 18.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу встановлено недотримання абзацу дванадцятого частини четвертої Розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону, відповідність тендерної пропозиції ТОВ «СКАЙВЕЛЛ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 червня 2021 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Криворізької міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 25.02.2021; реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «СКАЙВЕЛЛ» (далі – ТОВ «СКАЙВЕЛЛ»), протокол засідання тендерного комітету виконкому Криворізької міської ради від 16.03.2021; повідомлення про намір укласти договір від 17.03.2021; договір від 29.03.2021 №63 .
За результатами проведеного моніторингу встановлено недотримання абзацу дванадцятого частини четвертої Розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, а саме: протокол засідання тендерного комітету виконкому Криворізької міської ради від 16.03.2021 не містять підписів усіх членів тендерного комітету, присутніх на засіданні або обґрунтованої відмови від підпису або інформації про їх відсутність на засіданні.
Період усунення порушень:
03.06.2021 15:21 - 18.06.2021 00:00
Дата публікації висновку:
03.06.2021 15:21
Оскарження висновку в суді
Опис:
відповідно до ч.10 ст.8 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник повідомляє що до суду направлено позовну заяву щодо оскарження висновку.
Дата публікації:
16.06.2021 16:12
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до абзацу 12 ч.4 Р. X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) всі рішення тендерного комітету Замовника оформлюються протоколами із зазначенням дати прийняття рішення. У рішеннях відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні. У разі відмови члена комітету підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови.
Отже, Законом установлено імперативну норму щодо підписання протоколу засідання тендерного комітету. При цьому Закон не містить положень щодо способів проведення засідання та накладення підпису.
Відповідно до п.2.20.4 Положення про тендерний комітет виконкому міськради, затвердженого рішенням виконкому міської ради від 10.08.2016 №330, зі змінами секретар комітету забезпечує зберігання документів щодо здійснення публічних закупівель.
Відповідно до п. 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 11.06.2020 №1082, розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом її внесення та заповнення в електронному вигляді через автоматизоване робоче місце замовника, що визначено п.2.20.6 Положення про тендерний комітет виконкому міськради та належить до функцій секретаря тендерного комітету.
У разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів.
Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку.
Оприлюднення інформації на веб-порталі здійснюється електронною системою закупівель автоматично.
Крім того, згідно із ст.10 Закону Замовником самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднюється в електронній системі закупівель інформацію про закупівлю, в тому числі протокол розгляду тендерних пропозицій. На кожне рішення Замовника накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи.
Закон України «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII визначає правові та організаційні засади надання електронних довірчих послуг, у тому числі транскордонних, права та обов’язки суб’єктів правових відносин у сфері електронних довірчих послуг, порядок здійснення державного нагляду (контролю) за дотриманням вимог законодавства у сфері електронних довірчих послуг, а також правові та організаційні засади здійснення електронної ідентифікації.
Згідно зі ст. 17 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис, та має презумпцію його відповідності власноручному підпису. Використання електронних довірчих послуг не змінює порядку вчинення правочинів, встановленого законом. Результати надання кваліфікованих електронних довірчих послуг повинні визнаватися в усіх державних установах та іншими користувачами цих послуг.
З огляду на вищезазначене, на зобов'язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель Західного офісу держаудитслужби повідомляємо, що Замовник в своїх діях не вбачає порушень законодавства у сфері публічних закупівель, тому готується позовна заява до суду.
Дата публікації звіту:
08.06.2021 14:32