• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Вугілля кам`яне

Завершена

1 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 22 500.00 UAH
Номер: 68c974fed2e544a8b96f9413fb12a58f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-07-08-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.07.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 08.07.2021 17:28 - 30.07.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 07.07.2021 №294 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 07.07.2021 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 07.07.2021 № 294 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 19 UA-2021-02-18-006472-b 18.02.2021 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 50) 607-06-26, kurgan_anna@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За наслідками моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 22 Закону. За наслідками моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій та відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено порушення вимог абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, своєчасності укладання та оприлюднення договору та додаткових угод до договору про закупівлю, відповідності укладеного договору умовам тендерної документації – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом недопущення в майбутньому помилок та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29.07.2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності укладеного договору умовам тендерної документації, своєчасності укладання та оприлюднення договору та додаткових угод до договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Люботинська міська лікарня» Люботинської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету Замовника від 18.02.2021 № 36, тендерна пропозиція ФОП Юхно Володимир Іванович, протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол засідання тендерних пропозицій від 11.03.2021, повідомлення про намір укласти договір від 11.03.2021, договір про закупівлю від 22.03.2021№ 59, додаткові угоди до договору від 26.03.2021року № 1, від 06.07.2021 року № 2, від 09.07.2021 року № 3. Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що розділ 9 проекту договору не містить порядок змін умов та інших умов даного договору. Отже, проект договору про закупівлю що не відповідає вимогам встановленим пунктом 8 частини 2 статті 22 Закону. Також, відповідно до умов пункту 4 Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати лист-згоду на збір та обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» (у разі якщо у пропозиції використовуються персональні дані осіб) згідно додатку 6 до тендерної документації. Проте учасником не надано відповідні листи – згоди на Троян Світлану Петрівну та Новельську Наталію Володимирівну, які є довіреними особам банку – гаранта АТ «Банк інвестицій та заощаджень» та персональні дані яких містяться і в довіреностях Банку, що в свою чергу не відповідає умовам пункту 4 Додатку 2 до тендерної документації. Відповідно до абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини 3 статті 22 Закону. Однак, Замовник не відхилив учасника, визначив його переможцем та уклав договір від 22.03.2021 року № 59.
Період усунення порушень: 29.07.2021 22:49 - 13.08.2021 00:00
Дата публікації висновку: 29.07.2021 22:49

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У відповідності до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-02-18-006472-b від 29.07.2021 надаємо наступну інформацію. 1. Щодо встановленого висновком порушення невідповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 22 Закону. Відповідно до пункту 8 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються відомості, зокрема, проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Пунктом 4 Розділу 6. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації визначено істотні умови договору, що обов’язково до нього включаються та порядок зміни умов договору. Відповідно до ч. 4 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Від так, Замовником не вбачається наявності порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 22 Закону, адже тендерна документація містить проект договору (Додаток 4 до ТД) та порядок зміни його умов - Пункт 4 Розділу 6. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації. В той же час Замовником вжито заходів, щодо включення вказаних відомостей до укладеного договору шляхом підписання додаткової угоди у відповідності до приписів чинного законодавства про закупівлю. 2. Щодо встановле6ного висновком порушення вимог абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. Відповідно до умов пункту 4 Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати лист-згоду на збір та обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» (у разі якщо у пропозиції використовуються персональні дані осіб) згідно додатку 6 до тендерної документації. У висновку зазначено, що учасником не надано відповідні листи – згоди на Троян Світлану Петрівну та Новельську Наталію Володимирівну, які є довіреними особам банку – гаранта АТ «Банк інвестицій та заощаджень» та персональні дані яких містяться і в довіреностях Банку, що в свою чергу не відповідає умовам пункту 4 Додатку 2 до тендерної документації. Відповідно до абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. А саме - Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Так відповідно до пункту 4 Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати лист-згоду на збір та обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» (у разі якщо у пропозиції використовуються персональні дані осіб) згідно додатку 6 до тендерної документації. Вказана згода від учасника була надано, що підтверджується наданими документами під час публічних торгів. Вказаний лист-згода був наданий учасником у відповідності до положень законодавства та вимог тендерної документації. Щодо висновків про те, що учасником не надано відповідні листи – згоди на Троян Світлану Петрівну та Новельську Наталію Володимирівну, які є довіреними особам банку – гаранта АТ «Банк інвестицій та заощаджень» та персональні дані яких містяться і в довіреностях Банку, що в свою чергу не відповідає умовам пункту 4 Додатку 2 до тендерної документації, слід зазначити наступне. Відповідно до ЗУ «Про персональні дані» згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. У сфері електронної комерції згода суб’єкта персональних даних може бути надана під час реєстрації в інформаційно-телекомунікаційній системі суб’єкта електронної комерції шляхом проставлення відмітки про надання дозволу на обробку своїх персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, за умови, що така система не створює можливостей для обробки персональних даних до моменту проставлення відмітки; За приписами ст. 10 ЗУ «Про персональні дані» використання персональних даних передбачає будь-які дії володільця щодо обробки цих даних, дії щодо їх захисту, а також дії щодо надання часткового або повного права обробки персональних даних іншим суб'єктам відносин, пов'язаних із персональними даними, що здійснюються за згодою суб'єкта персональних даних чи відповідно до закону. Від так, за приписами ЗУ «Про персональні дані», ЗУ «Про Банки та банківську діяльність», положення про обробку персональних даних працівників Банку отримання згоди на Троян Світлану Петрівну та Новельську Наталію Володимирівну, які є довіреними особам банку – гаранта АТ «Банк інвестицій та заощаджень» та персональні дані яких містяться і в довіреностях Банку здійснюється у відповідності до законодавства, і лише за їх добровільною згодою. У будь-якому випадку Замовник не обмежений правом у перевірки достовірності наданої учасником інформації. Від так у Замовника не було підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника, у зв’язку із ненаданням останнім листів-згоди на обробку персональних даних працівників Банку, які в свою чергу не є учасниками публічних торгів, та Замовник не матиме с ними договірних відносин, а в іншому випадку відхилення пропозиції за даних підстав було б порушенням вимог законодавства та засад публічних закупівель
Дата публікації звіту: 03.08.2021 16:25

Запити/Пояснення