• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Хліб з пшеничного борошна в/г, хліб житньо-пшеничний

ДК 021:2015 – 15810000-9 – Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби ( хліб з пшеничного борошна в/г, хліб житньо-пшеничний)

Завершена

806 637.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 035.00 UAH
Номер: 2732b102793c4bd497afe3762596b70c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-04-22-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.04.2021 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 22.04.2021 16:51 - 19.05.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 22.04.2021 № 281 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 22.04.2021 № 281. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-02-18-003243-b, 18.02.2021. Дані автоматичних індикаторів ризиків: RISK-1-16. В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, встановлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення документів, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця– порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо врахування норм пункту 9 частини другої статті 21 Закону при заповнені форм документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та дотримуватись норм пункту 17 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 травня 2021 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Спеціалізованого Трускавецького санаторію «Батьківщина» (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-02-18-003117-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету від 18.02.2021(протокол №34); реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протоколи розгляду тендерних пропозицій від 10.03.2021 та від 11.03.2021; опубліковану в електронній системі інформацію щодо оскарження учасником ТдВ «Івано-Франківський хлібокомбінат» рішення Замовника та прийняття постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) рішення № 6906 6-р/пк-пз від 05.04.2021 за результатами розгляду скарги, оприлюднені після аукціону документи ПрАТ «Концерн Хлібпром» та інформацію на виконання вимог статті 17 Закону; повідомлення про намір укласти договір від 11.03.2021; договір від 20.04.2021 №24. Моніторинг закупівлі щодо тих обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався. Відповідно до вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Проведеним моніторингом встановлено, що відповідно до умов пункту 3.4 розділу 3 тендерної документації Замовником вимагалося надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі покритої банківської гарантії, розмір забезпечення – 20 000,00 гривень. Однак, на порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону в оприлюдненому Замовником оголошенні про проведення відкритих торгів відсутня інформація про вид та умови забезпечення тендерних пропозицій. За результатами моніторингу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації (підпункт 3 пункту 1.2 Розділу I) не зазначено посаду посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками. Ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював індикатор ризиків RISK-1-16 (несвоєчасне укладення замовником договору про закупівлю за результатами проведення конкурентної процедури закупівлі)– не підтверджена.
Період усунення порушень: 14.05.2021 15:18 - 29.05.2021 00:00
Дата публікації висновку: 14.05.2021 15:18

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Тендерним комітетом Спеціалізованого Трускавецького санаторію «Батьківщина» на закупівлю ДК 021:2015 – 15810000-9 – Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби ( хліб з пшеничного борошна в/г, хліб житньо-пшеничний) визнано переможцем учасника ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КОНЦЕРН ХЛІБПРОМ", який відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником в тендерній документації, тендерна пропозиція відповідає умовам тендерної документації , ціна пропозиції є найдешевшою, що не вплинуло на якість продукції.
Дата публікації звіту: 10.06.2021 11:40

Запити/Пояснення