• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

риба морожена

місцевий бюджет

Завершена

341 275.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 412.75 UAH
Номер: e6ae20b314f84117b681a848cb87a17c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-03-29-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.03.2021 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 30.03.2021 09:31 - 21.04.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 29.03.2021 № 217 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 29.03.2021 № 217. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-02-18-000001-c,18.02.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП «Сузір'я» та укладення договору з вказаним учасником як переможцем тендеру встановлено порушення вимог пункту 2 частини першої статті 31 та частини сьомої статті 33 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до вимог Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень пункту 2 частини першої статті 31 та частини сьомої статті 33 у встановленому законодавством порядку, зокрема, письмово звернутися до ПП «Сузір'я» щодо розірвання укладеного за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 30 березня 2021 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в документах, що оприлюднюються відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); відповідності тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу Львівської обласної ради «Лешківський психоневрологічний інтернат» (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-02-17-014216-a ); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету від 17.02.20201; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ПП Сузір'я; повідомлення про намір укласти договір (протокол від 11.03.2021 №2), оприлюднені ПП «Сузір'я» документи переможця; повідомлення про намір укласти договір; договір про постачання продукції № 52 від 23.03.2021. Відповідно до пункту 6.1 частини 6 розділу ІІІ тендерної документації Замовника учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, передбаченими Додатоком №5 тендерної документації. За вимогою пункту 3 Технічних вимог (Специфікація) та технічних (якісних) вимог до товару (Додаток №5 до тендерної документації) в складі пропозиції учасник повинен надати документи, які підтверджують повну відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником, зокрема: копію санітарного паспорту транспортного засобу, який буде здійснювати постачання предмету закупівлі. Проведеним моніторингом встановлено, що учасником ПП «Сузір'я» у складі тендерної пропозиції копію санітарного паспорту транспортного засобу, який буде здійснювати постачання предмету закупівлі (Mercedes-Benz, модель Sprinter 313 CDI, реєстраційний номер BC 1979 ІO) не надано. Натомість, ПП «Сузір'я» надано лист-роз‘яснення від 10.02.2021 №889, у якому зазначено, що санітарний паспорт на транспортний засіб, яким буде здійснюватися поставка продукції, не потрібний та не видається відповідними органами з посиланням на те, що у відповідності до ст. 43, 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» встановлені гігієнічні вимоги до рухомих та/або тимчасових потужностей та транспортних засобів, згідно з якими не передбачено оформлення санітарних паспортів. Водночас, нормами Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 14.10.1997 №363 (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 20.02.1998 за №128/2568), якими, зокрема, встановлено, що рухомий склад, що перевозить харчові продукти, повинен мати санітарний паспорт автомобіля (п.12.3 зазначених Правил). Крім того, нормами ст. 43, 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» не заборонено отримання санітарного паспорту автомобіля. Слід зазначити, що відповідно до пункту 3.3 частини 3 розділу V тендерної документації Замовника відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог цієї документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї документації та згодні з вимогами, викладеними ній. Відповідно до наявної в електронній системі закупівель інформації, учасник ПП «Сузір'я» за запитаннями або уточненнями стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації до Замовника не звертався. За вимогою пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Отже, на порушення вимог пункту 2 частини першої статті 31 Закону, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ПП «Сузір'я», тендерна пропозиція якого не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, визначеним у тендерній документації Замовника, а визначено вказаного учасника переможцем тендеру та укладено з ним договір. Відповідно до частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Однак, переможцем торгів ПП Сузір'я в електронній системі закупівель не надано документи, що підтверджують відсутність підстав визначених пунктами 2, 3 та 8 статті 17 Закону. За нормою частини сьомої статті 33 Закону у разі ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув, та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю у порядку та на умовах, визначених цією статтею. Таким чином, на порушення вимог частини сьомої статті 33 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця торгів ПП Сузір'я, яким не надано документи, що підтверджують відсутність підстав визначених пунктами 2, 3 та 8 установлених статтею 17 цього Закону, а прийнято рішення про укладення договору (повідомлення про намір укласти договір опубліковано від 11.03.2021) та укладено з ним договір від 23.03.2021 №52 на суму 339 267,50 грн (з ПДВ).
Період усунення порушень: 30.03.2021 16:14 - 14.04.2021 00:00
Дата публікації висновку: 30.03.2021 16:14

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: П.1.5. ч1. Розділу III тендерної документації Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Замовником було надано роз’яснення щодо не подачі документу, отже відсутні підстави для відхилення пропозиції Учасником було надано інформацію згідно ст..17
Дата публікації звіту: 06.04.2021 20:26