• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Пальникові пристрої, керування, запірно-регулююча арматура, КВП, котлове для к/а ТВГ-8; Пальникові пристрої, керування, запірно-регулююча арматура, КВП, котлове для к/а КВГ-7,56; Автоматика керування, запірно-регулююча арматура, КВП, для к/а КВГ-7,56

Найменування та марку техніки вказано на виконання вимог ч. 2 ст. 1 та пп. 1-2 ч. 1 ст. 11 Закону України «Про фінансовий лізинг»

Завершена

8 071 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 2.5% або 201 775.00 UAH
Номер: 33dd7d9cf1594bfaa99772e348e034d2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-04-08-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.04.2021 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 08.04.2021 13:01 - 30.04.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 07.04.2021 № 97 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 31 UA-2021-02-17-003757-c 17.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, osypova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «НВК «СНТ» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НВО «Тінас», повідомлення про намір укласти договір, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у установленому законодавством порядку, шляхом скасування рішення про визначення переможця торгів ТОВ «НВК «СНТ» та відміни тендеру відповідно до статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 квітня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Державного публічного акціонерного товариства «Національна акціонерна компанія «Украгролізинг», (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 16 лютого 2021 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича компанія «Струменево-нишова технологія» (далі – ТОВ «НВК «СНТ») та товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче об’єднання «Тінас» (далі – ТОВ «НВО» «Тінас»), протокол засідання тендерного комітету від 08.04.2021 № 326, повідомлення про намір укласти договір від 08.04.2021, пояснення Замовника від 16.04.2021, надане на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція відхиляється Замовником, у тому числі, якщо наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону. Додатком 3 до тендерної документації визначений перелік документів, що підтверджують відповідність учасників вимогам, встановленим статтею 17 Закону, і які учасники мають надати у складі своїх тендерних пропозицій. Учасником ТОВ «НВК «СНТ» надано довідку від 16.03.2021 № 102-21 в якій зазначено, що ТОВ «НВК «СНТ» має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Поряд з цим ТОВ «НВК «СНТ» не надав жодного документу на підтвердження здійснення заходів щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості. Враховуючи вищезазначене, учасник ТОВ «НВК «СНТ» не дотримався вимог Додатку 3 до тендерної документації. Проте, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «НВК «СНТ», у зв’язку з наявністю підстав для відхилення, встановлених частиною першою статті 17 Закону, та визнав його переможцем. Згідно із пунктом 2 частини другої статті 32 Закону тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій у процедурі відкритих торгів, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону.
Період усунення порушень: 23.04.2021 17:17 - 13.05.2021 00:00
Дата публікації висновку: 23.04.2021 17:17

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Надання аргументованих заперечень до висновку за результатами моніторингу Відповідно до наказу від 07.04.2021 № 97 Державної аудиторської служби України (далі - ДАСУ) було розпочато моніторинг закупівлі «Котельні установки» - за кодом CPV за ДК 021:2015 – 42160000-8 (Пальникові пристрої, керування, запірно-регулююча арматура, КВП, котлове для к/а ТВГ-8; Пальникові пристрої, керування, запірно-регулююча арматура, КВП, котлове для к/а КВГ-7,56; Автоматика керування, запірно-регулююча арматура, КВП, для к/а КВГ-7,56) (далі - Закупівля) (ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-17-003757-c), яку оголосила Національна акціонерна компанії «Украгролізинг» (далі - Компанія). За результатами моніторингу, 23.04.2021 ДАСУ, на сайті Уповноваженого органу у сфері публічних закупівель, було оприлюднено висновки за результатами проведеного моніторингу Закупівлі. В висновках зазначається, що під час моніторингу Закупівлі виявлено порушення (встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)), а саме не відхилення замовником тендерної пропозиції (далі - ТП) ТОВ НВК «Струменево-нишова технологія» (далі - Учасник). Підставою для прийняття такого, на нашу думку, хибного рішення є факт надання Учасником у складі своєї ТП довідки в довільній формі від 16.03.2021 № 102-21 в якій зазначено, що Учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Проте, під час підготовки висновків співробітники ДАСУ не звернули увагу на те, що Учасник, під час подачі своєї ТП, крім завантаження в електронну систему скан-копій оригіналів документів (довідок і т.п.), які можуть містити описки та помилки, надає інформацію шляхом заповнення електронних полів системи Prozorro, в тому числі надається інформація в частині «Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)». Під час подачі ТП Учасник Закупівлі в частині «Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)» зазначив «Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)». Відповідно до пункту №3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», «Розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником /ЦЗО/ учасником/ постачальником/ органом оскарження/ органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ ЦЗО/ учасника/ постачальника/ органу оскарження/ органів державного фінансового контролю. У разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів.». Виходячи з вищенаведеної інформації, тендерний комітет Компанії не мав підстав для відхилення ТП Учасника, та приймав рішення про намір укласти договір про закупівлю на закупівлю предмету закупівлі з Учасником керуючись вимогами чинного законодавства та нормативно-правових актів. Перший заступник генерального директора В.В. Равлюк
Дата публікації звіту: 29.04.2021 14:26

Запити/Пояснення