-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Пальникові пристрої, керування, запірно-регулююча арматура, КВП, котлове для к/а ТВГ-8; Пальникові пристрої, керування, запірно-регулююча арматура, КВП, котлове для к/а КВГ-7,56; Автоматика керування, запірно-регулююча арматура, КВП, для к/а КВГ-7,56
Найменування та марку техніки вказано на виконання вимог ч. 2 ст. 1 та пп. 1-2 ч. 1 ст. 11 Закону України «Про фінансовий лізинг»
Завершена
8 071 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2.5% або 201 775.00 UAH
мін. крок: 2.5% або 201 775.00 UAH
Номер:
33dd7d9cf1594bfaa99772e348e034d2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-04-08-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.04.2021 00:00
Період моніторингу:
08.04.2021 13:01 - 30.04.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.04.2021 № 97
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
31 UA-2021-02-17-003757-c 17.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника
ТОВ «НВК «СНТ» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НВО «Тінас», повідомлення про намір укласти договір, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у установленому законодавством порядку, шляхом скасування рішення про визначення переможця торгів ТОВ «НВК «СНТ» та відміни тендеру відповідно до статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 квітня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Державного публічного акціонерного товариства «Національна акціонерна компанія «Украгролізинг», (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 16 лютого 2021 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича компанія «Струменево-нишова технологія» (далі – ТОВ «НВК «СНТ») та товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче об’єднання «Тінас» (далі – ТОВ «НВО» «Тінас»), протокол засідання тендерного комітету від 08.04.2021 № 326, повідомлення про намір укласти договір від 08.04.2021, пояснення Замовника від 16.04.2021, надане на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція відхиляється Замовником, у тому числі, якщо наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону.
Додатком 3 до тендерної документації визначений перелік документів, що підтверджують відповідність учасників вимогам, встановленим статтею 17 Закону, і які учасники мають надати у складі своїх тендерних пропозицій.
Учасником ТОВ «НВК «СНТ» надано довідку від 16.03.2021 № 102-21 в якій зазначено, що ТОВ «НВК «СНТ» має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Поряд з цим ТОВ «НВК «СНТ» не надав жодного документу на підтвердження здійснення заходів щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості.
Враховуючи вищезазначене, учасник ТОВ «НВК «СНТ» не дотримався вимог Додатку 3 до тендерної документації.
Проте, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «НВК «СНТ», у зв’язку з наявністю підстав для відхилення, встановлених частиною першою статті 17 Закону, та визнав його переможцем.
Згідно із пунктом 2 частини другої статті 32 Закону тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій у процедурі відкритих торгів, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону.
Період усунення порушень:
23.04.2021 17:17 - 13.05.2021 00:00
Дата публікації висновку:
23.04.2021 17:17
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Надання аргументованих заперечень до висновку за результатами моніторингу
Відповідно до наказу від 07.04.2021 № 97 Державної аудиторської служби України (далі - ДАСУ) було розпочато моніторинг закупівлі «Котельні установки» - за кодом CPV за ДК 021:2015 – 42160000-8 (Пальникові пристрої, керування, запірно-регулююча арматура, КВП, котлове для к/а ТВГ-8; Пальникові пристрої, керування, запірно-регулююча арматура, КВП, котлове для к/а КВГ-7,56; Автоматика керування, запірно-регулююча арматура, КВП, для к/а КВГ-7,56) (далі - Закупівля) (ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-17-003757-c), яку оголосила Національна акціонерна компанії «Украгролізинг» (далі - Компанія).
За результатами моніторингу, 23.04.2021 ДАСУ, на сайті Уповноваженого органу у сфері публічних закупівель, було оприлюднено висновки за результатами проведеного моніторингу Закупівлі. В висновках зазначається, що під час моніторингу Закупівлі виявлено порушення (встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)), а саме не відхилення замовником тендерної пропозиції (далі - ТП) ТОВ НВК «Струменево-нишова технологія» (далі - Учасник).
Підставою для прийняття такого, на нашу думку, хибного рішення є факт надання Учасником у складі своєї ТП довідки в довільній формі від 16.03.2021 № 102-21 в якій зазначено, що Учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Проте, під час підготовки висновків співробітники ДАСУ не звернули увагу на те, що Учасник, під час подачі своєї ТП, крім завантаження в електронну систему скан-копій оригіналів документів (довідок і т.п.), які можуть містити описки та помилки, надає інформацію шляхом заповнення електронних полів системи Prozorro, в тому числі надається інформація в частині «Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)».
Під час подачі ТП Учасник Закупівлі в частині «Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)» зазначив «Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)».
Відповідно до пункту №3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», «Розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником /ЦЗО/ учасником/ постачальником/ органом оскарження/ органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ ЦЗО/ учасника/ постачальника/ органу оскарження/ органів державного фінансового контролю. У разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів.».
Виходячи з вищенаведеної інформації, тендерний комітет Компанії не мав підстав для відхилення ТП Учасника, та приймав рішення про намір укласти договір про закупівлю на закупівлю предмету закупівлі з Учасником керуючись вимогами чинного законодавства та нормативно-правових актів.
Перший заступник генерального директора В.В. Равлюк
Дата публікації звіту:
29.04.2021 14:26
Запити/Пояснення
Номер:
bb410c1fd690425babb678cd688966b8
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
14.04.2021 15:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.04.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Пальникові пристрої, керування, запірно-регулююча арматура, КВП, котлове для к/а ТВГ-8; Пальникові пристрої, керування, запірно-регулююча арматура, КВП, котлове для к/а КВГ-7,56; Автоматика керування, запірно-регулююча арматура, КВП, для к/а КВГ-7,56» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-17-003757-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного
веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
97b4353f787b4178a633d8f681cc6144
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
16.04.2021 12:30
Опис:
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснено на підставі замовлення потенційного лізингооодержувача КП "Південно-Західні тепломережі". Додатки додаються