-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Диски CD-R, DVD-R
Поставка товару до 01.05.2021р.Оплата за поставлений товар в жовтні 2021р.
Завершена
349 990.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 750.00 UAH
Номер:
0e2ac65bcaeb42f7bf48cff622ce2bdd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-08-06-000084
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.08.2021 00:00
Період моніторингу:
06.08.2021 15:11 - 01.09.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
06.08.2021
№ 455
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 06.08.2021 № 455.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2021-02-17-003294-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону установлено, що тендерна документація не відповідає нормам пункту 19 частини 2 та абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, а також не враховує вимоги Наказу № 710.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів з недопущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 серпня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерної пропозиції, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Територіального управління Державної судової адміністрації України в Житомирській області (далі - Замовник), тендерна пропозиція учасника переможця ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР», повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 10.03.2021, протокол засідання тендерного комітету від 11.03.2021 року № 41, повідомлення про намір укласти договір від 11.03.2021 та договір про закупівлю від 25.03.2021 року № 107-21.
За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 19 частини 2 та абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону Замовником в пункті 2 розділу V тендерної документації до формальних (несуттєвих) помилок віднесено помилки, які не відповідають помилкам зазначеним у «Переліку формальних помилок», який затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 року № 710 та зареєстровано в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 року за № 715/34998 (далі – Наказ № 710), зокрема, Замовником до формальних помилок віднесено відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції.
Також, моніторингом установлено, що в пункті 1 розділу V тендерної документації встановлено умову, що «згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону», тоді як умови щодо оцінки та розгляду тендерних пропозицій визначені статтею 29 Закону, чим не дотримано вимоги абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
31.08.2021 15:32 - 15.09.2021 00:00
Дата публікації висновку:
31.08.2021 15:32
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Уповноваженою особою ТУ ДСА України в Житомирській області з метою виконання зобов’язань по усуненню виявлених порушень законодавства у сфері закупівель викладених у висновку моніторингу UA-M-2021-08-06-000084 закупівлі «Диски CD-R, DVD-R», ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання, Ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-17-003294-c, вжиті наступні заходи: в подальшому вживати всіх заходів з недопущення даних помилок під час проведення процедур закупівель при складанні тендерної документації. Посилити увагу та постійно здійснювати контроль за змінами в законодавстві у сфері закупівель, якісно готувати тендерну документацію з дотриманням усіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата публікації звіту:
03.09.2021 15:20