• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

МОЛОКО

Завершена

511 490.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 557.45 UAH
Номер: 052a678637224bcea2a2a843ee0c59cd
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-03-24-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.03.2021 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 25.03.2021 09:56 - 16.04.2021 01:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 24.03.2021 № 207 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 24.03.2021 № 207. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-02-17-003237-c, 17.02.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення пунктів 11, 17 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Голобутовська Г.М. встановлено порушення вимог пунктів 1, 3 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушень вимог пунктів 1, 3 частини першої статті 31 Закону у встановленому законодавством порядку, зокрема, письмово звернутися до ФОП Голобутовська Г.М. щодо розірвання укладеного за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, врахування норм пунктів 11, 17 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації, а також оприлюднення додатку до договору згідно пункту 10 частини першої статті 10 Закону. Крім цього, недопускати виявлених порушень у подальшому. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 березня 2021 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Бориславської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-02-17-004650-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету від 16.02.2021; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Голобутовська Галина Миколаївна (далі - ФОП Голобутовська Г.М.); оприлюднені ФОП Голобутовська Г.М. після аукціону документи та інформацію на виконання вимог статті 17 Закону; повідомлення про намір укласти договір від 10.03.2021; договір від 22.03.2021 №47. Відповідно до пунктів 2 та 3 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про назву предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг. Проведеним моніторингом встановлено, що Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів у графі «Код за Єдиним закупівельним словником» зазначено код ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки, у графі «Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг» - «82300, Україна, Львівська область, м. Борислав, вул.Шевченка,42». Однак, відповідно до підпункту 4.1. Розділу 1 тендерної документації предметом закупівлі виступає код ДК 021:2015:15511000-3 Молоко, а місцем поставки товарів (підпункт 4.3. Розділу 1) є навчальні заклади та установи Замовника, а саме Ясенице-Сільнянський НВК ЗНЗ І-ІІ ст.-ДНЗ, Дрогобицький район с. Ясениця-Сільна, вул. Шевченка, 12 А, Попелівський НВК ЗНЗ І-ІІ ст.-ДНЗ Дрогобицький район с. Попелі вул. Сонячна, 35, ДНЗ №1 м. Борислав вул. Карпатська Брама, 24, ДНЗ №2 м. Борислав вул. Трускавецька, 88, ДНЗ №3 м. Борислав вул.Шкільна,13 і т.д., що не відповідає інформації, зазначеній в оголошенні про проведення відкритих торгів. Слід зазначити, що відповідно до пункту 3 наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Крім того, на порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону Замовником у тендерній документації (підпункт 2.3. Розділу 1) не зазначено електронної адреси посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками. Також, згідно пункту 11 частини другої статті 22 Закону встановлено, що у тендерній документації, серед інших, зазначаються такі відомості, зокрема, строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. На порушення пункту 11 частини другої статті 22 Закону у підпункті 4.1. Розділу 3 тендерної документації, зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 календарних днів з кінцевого строку для подання пропозицій. Відповідно до підпункту 2.1. Розділу 5 тендерної документації для підтвердження тендерної пропозиції іншим вимогам документації, учаснику необхідно надати експлуатаційний дозвіл на потужності з виробництва та/або зберігання харчових продуктів. Учасником ФОП Голобутовська Г.М. в складі тендерної пропозиції надано Експлуатаційний дозвіл для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів від 28.09.2011 №82300/20/12, ФОП Голобутовський З.В. (файл «Експлуатаційний дозвіл Голоб З.В.pdf»). Вказаний дозвіл надано для зберігання харчових продуктів (склади) відповідно до встановленого у ньому асортименту продукції. При цьому, в зазначеному асортименті дозволу для зберігання харчових продуктів такий продукт харчування, як молоко, взагалі незазначений. Умовами тендерної документації Замовника (таблиця 1 Додатку 1) вимагається надати документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону, зокрема, у довідці довільної форми, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, треба надати документи на посвідчення реєстрації потужностей учасника як оператора ринку на складські (або виробничі) потужності. Проведеним моніторингом встановлено, що на підтвердження відповідності пропозиції кваліфікаційним критеріям ФОП Голобутовська Г.М. надано копію листа Управління держпродспоживслужби в м. Дрогобич (вих. №563 від 19.09.2016, файл «Довідка реєстру потужностей.pdf»). Однак, відповідно до інформації, викладеної у вказаному вище листі державний реєстраційний номер потужності присвоєний підприємству - ПП Голобутовська Г.М., а не ФОП Голобутовська Г.М. Відповідно до частини 3 статті 17 Закону замовником визначається спосіб документального підтвердження переможцем згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. У тендерній документації Замовника (таблиця 3 Додатку №1) зазначено, що переможець торгів на підтвердження відсутності підстав, зазначених в пунктах 5, 6, 12 частини першої статті 17 Закону повинен надати електронну довідку, або довідку, або нотаріально завірену копію документа (ів), виданого відповідним органом (МВС), який має такі повноваження, про те, що фізична особа, яка є учасником або службова (посадова особа) переможця, яка підписала тендерну пропозицію до кримінальної відповідальності не притягувалась, не знятої чи непогашеної судимості не має. Документ має бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа. Однак, проведеним моніторингом встановлено, що в недотримання вимог таблиці 3 Додатку №1 до тендерної документації Замовника переможцем торгів ФОП Голобутовська Г.М. 11.03.2021 надано довідку ( файл «Довідка МВС Г.М. (1).pdf»), яка на момент оприлюднення в електронній системі закупівель була більше тридцятиденної давнини (довідка видана Департаментом інформатизації Міністерства внутрішніх справ України станом на 08.02.2021). Відповідно до пункту 3 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. Таким чином, на порушення пунктів 1, 3 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника торгів ФОП Голобутовська Г.М., яка не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 цього Закону, встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, та яким у визначений Законом термін не надано у спосіб, що встановлений у тендерній документації, інформації, що підтверджує відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 частини першої статті 17 Закону, а укладено договір від 22.03.2021 №47 на суму 470 923,92 грн з ПДВ. Згідно, пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Проведеним моніторингом встановлено, що на порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовником опубліковано договір без додатку, який є невід’ємною частиною договору, а саме, не опубліковано специфікацію (Додаток 1 до договору).
Період усунення порушень: 30.03.2021 16:15 - 14.04.2021 00:00
Дата публікації висновку: 30.03.2021 16:15

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: В подальшому зобов’язуюся більш уважніше готувати тендерну документацію та здійснювати перевірку учасників в закупівлях відповідно до тендерної документації та визнавати переможця процедур, згідно Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата публікації звіту: 06.04.2021 13:26

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Розірвано договір
Дата публікації: 11.11.2021 17:34