-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 35810000-5 – Індивідуальне обмундирування Кепі; Костюм чоловічий (сорочка, брюки); Костюм жіночий (сорочка, брюки); Фуфайка з короткими рукавами ПОЛІЦІЯ; Рукавички трикотажні чорні; Черевики з високими берцями (демісезонні); Черевики шкіряні чорного кольору; Костюм (кітель, брюки); Костюм (кітель, спідниця); Сорочка сіра; Сорочка біла; Кашкет; Галстук чоловічий; Галстук жіночий; Светр; Термобілизна (фуфайка,кальсони)
Завершена
4 480 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 400.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 22 400.00 UAH
Номер:
e56ef7c5976c4004b9063732d8ceae55
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-09-10-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.09.2021 00:00
Період моніторингу:
10.09.2021 09:42 - 02.10.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
09.09.2021 № 477
Дніпро
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 09.09.2021 № 477
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2021-02-17-004810-b 17.02.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до істотних умов договору (укладання додаткових угод) та їх оприлюднення - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 вересня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до істотних умов договору (укладання додаткових угод) та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Донецького юридичного інституту МВС України (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену протоколом уповноваженої особи від 23.02.2021 № 21 (зі змінами), роз'яснення від 18.02.2021, від 22.02.2021, від 23.02.2021 на звернення за роз'ясненням щодо тендерної документації від 18.02.2021 та від 22.02.2021, роз’яснення від 23.02.2021 на вимогу щодо усунення порушення під час проведення тендеру від 22.02.2021, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Униформа», товариства з обмеженою відповідальністю «Виробнича організація «Харків» (далі – ТОВ «ВО «Харків»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.03.2021 № 27, від 12.03.2021 № 28, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю товарів за державні кошти від 29.03.2021 № 33/03-21, укладений між Замовником та ТОВ «ВО Харків» (далі - Договір), додаткова угода від 28.07.2021 № 1 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 14.09.2021.
Період усунення порушень:
27.09.2021 16:26 - 01.10.2021 00:00
Дата публікації висновку:
27.09.2021 16:26
Запити/Пояснення
Номер:
3c0def88806d4d65a6e528af866d29c1
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
10.09.2021 11:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.09.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015: 35810000-5 – Індивідуальне обмундирування Кепі; Костюм чоловічий (сорочка, брюки); Костюм жіночий (сорочка, брюки); Фуфайка з короткими рукавами ПОЛІЦІЯ; Рукавички трикотажні чорні; Черевики з високими берцями (демісезонні); Черевики шкіряні чорного кольору; Костюм (кітель, брюки); Костюм (кітель, спідниця); Сорочка сіра; Сорочка біла; Кашкет; Галстук чоловічий; Галстук жіночий; Светр; Термобілизна (фуфайка, кальсони)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-17-004810-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
9f3fa89e973c49c096acb43c60d59900
Назва:
Пояснення ДАСУ
Дата опублікування:
14.09.2021 17:28
Опис:
Про надання пояснення ДАСУ.
Відповідь:
1. Механізм забезпечення постійного та перемінного складу університету одностроєм здійснюється відповідно до Наказу МВС України №1100 від 14.02.2020 «Про внесення змін до Порядку забезпечення поліцейських одностроєм (у мирний час).
2. Визначення потреби в предметах однострою розраховуються на початок року та враховуються під час підготовки пропозиції до проекту державного бюджету, здійснюється відповідно до чисельності поліцейських (постійного та перемінного складу), даних арматурних карток, норм належності №8 та №9.
3. Технічні та якісні характеристики предметів однострою, що підлягають закупівлі формуються відповідно опису та зразкам наданим у Постанові КМУ №823 від 30.09.2015р. «Про однострій поліцейських»){Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 278 від 19.04.2017 № 1055 від 18.12.2019}
- Норма належності №8 та №9
- до ТО 1844.40108578-101:2020 (кепі)
- до ТО 1811.40108578-302:2020 (костюм (сорочка, брюки)
- до ТО 1811.40108578-302:2020 костюм (сорочка, брюки) жіночий)
- до ТО 14.1-40108578-006:2016 (фуфайка з коротким рукавом)
- до ТО 1823.40108578-402:2020 (светр)
- до ТО 14.1-00307313-005:2017 (термобілизна)
- до ТО 1881.40108578-601:2020 (черевики чорного кольору)
- до ТО 1881.40108578-602:2020 (черевики демісезонні)
- до ТУ У 14.1-34045600-011:2016( зі змінами) ТУ У 14.1-34045600-011:2016 (зі змінами), ТУ У 14.1-34045600-012:2016 (зі змінами) (костюм (кітель, брюки)
- до ТУ У 14.1-34045600-014:2016 (зі змінами), ТУ У 14.1-34045600-016:2016 (зі змінами) (костюм (кітель, спідниця)
- до ТО 18.2.19255777.121:2017 (галстук чоловічий)
- до ТО 18.2.19255777.120:2017 (галстук жіночий)
4. Посилання на сторінку власного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, dnuvs.in.ua (Доступ до інформації, публічні закупівлі, кошторис/зміни кошторису), в якій міститься Інформація про Замовника.
5. Очікувана вартість закупівлі сформована за результатами моніторингу середньоринкових цін на товар у системі закупівель «ProZorro», на сайтах інтернет-магазинів та шляхом запиту комерційних пропозицій потенційних учасників. (Скановані копії комерційних пропозицій додаються).
Номер:
37c78e479dd940fa829d1864db310f0d
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
14.09.2021 17:26
Опис:
Про надання пояснення ДАСУ.
Відповідь:
1. Механізм забезпечення постійного та перемінного складу університету одностроєм здійснюється відповідно до Наказу МВС України №1100 від 14.02.2020 «Про внесення змін до Порядку забезпечення поліцейських одностроєм (у мирний час).
2. Визначення потреби в предметах однострою розраховуються на початок року та враховуються під час підготовки пропозиції до проекту державного бюджету, здійснюється відповідно до чисельності поліцейських (постійного та перемінного складу), даних арматурних карток, норм належності №8 та №9.
3. Технічні та якісні характеристики предметів однострою, що підлягають закупівлі формуються відповідно опису та зразкам наданим у Постанові КМУ №823 від 30.09.2015р. «Про однострій поліцейських»){Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 278 від 19.04.2017 № 1055 від 18.12.2019}
- Норма належності №8 та №9
- до ТО 1844.40108578-101:2020 (кепі)
- до ТО 1811.40108578-302:2020 (костюм (сорочка, брюки)
- до ТО 1811.40108578-302:2020 костюм (сорочка, брюки) жіночий)
- до ТО 14.1-40108578-006:2016 (фуфайка з коротким рукавом)
- до ТО 1823.40108578-402:2020 (светр)
- до ТО 14.1-00307313-005:2017 (термобілизна)
- до ТО 1881.40108578-601:2020 (черевики чорного кольору)
- до ТО 1881.40108578-602:2020 (черевики демісезонні)
- до ТУ У 14.1-34045600-011:2016( зі змінами) ТУ У 14.1-34045600-011:2016 (зі змінами), ТУ У 14.1-34045600-012:2016 (зі змінами) (костюм (кітель, брюки)
- до ТУ У 14.1-34045600-014:2016 (зі змінами), ТУ У 14.1-34045600-016:2016 (зі змінами) (костюм (кітель, спідниця)
- до ТО 18.2.19255777.121:2017 (галстук чоловічий)
- до ТО 18.2.19255777.120:2017 (галстук жіночий)
4. Посилання на сторінку власного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, dnuvs.in.ua (Доступ до інформації, публічні закупівлі, кошторис/зміни кошторису), в якій міститься Інформація про Замовника.
5. Очікувана вартість закупівлі сформована за результатами моніторингу середньоринкових цін на товар у системі закупівель «ProZorro», на сайтах інтернет-магазинів та шляхом запиту комерційних пропозицій потенційних учасників. (Скановані копії комерційних пропозицій додаються).