-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
вугілля ДГ(13-100), вугілля ДГ(50-100)
категорія Замовника-органи місцевого самоврядування; мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Забезпечення тендерної пропозиції: розмір - 123000,00грн.; вид- електронна банківська гарантія; умови надання - електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис банку-гаранта.
Завершена
4 127 260.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 636.30 UAH
мін. крок: 0.5% або 20 636.30 UAH
Номер:
f0ed0898cc3549479d3b81eb6c54fa26
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-06-18-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.06.2021 00:00
Період моніторингу:
18.06.2021 11:52 - 14.07.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.06.2021 № 374
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
17.06.2021 № 374
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
14 UA-2021-02-17-010466-a 17.02.2021
дані автоматичних індикаторів ризиків;
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу встановлено порушення абзаців 2 та 5 частини 1 статті 5, пункт 2 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує розірвати договір з урахуванням вимог Цивільного та Господарського кодексів, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 липня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом тендерного комітету від 18.03.2021 № 43, зі змінами (далі – ТД), тендерні пропозиції ПП «ЛІДЕР АКТИВ», ТОВ «НОРЗЕ», ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД», ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ» ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ», ТОВ «ТАВРІЙСЬКИЙ АЛЬЯНС», ПП «ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС» (далі – Переможець), протоколи розгляду тендерних пропозицій від 02.04.2021 № 29відх, від 07.04.2021 № 30відх, від 09.04.2021 № 35відх, від 12.04.2021 № 36відх, від 13.04.2021 № 37відх, від 14.04.2021 № 39, повідомлення про намір укласти договір від 14.04.2021, договір від 26.04.2021 № 226, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 11.03.2021 № 4749-р/пк-пз, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 24.06.2021.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
За результатами здійсненого моніторингу встановлено, що Замовником неправомірно відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» з підстав, зазначених у протоколі від 09.04.2021 № 35відх, зокрема:
- оскільки в сертифікаті якості № 153/1663/2020 від 15.10.2020 року на вугілля кам’яне марки ДГ (50-100) та в акті відбору об’єднаної проби палива на складі від 13.10.2020 р. вугілля марки ДГ (50-100) ВКАЗАНІ РІЗНІ маси партії від якого відібрана проба, наданий в складі тендерної пропозиції ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» акт відбору об’єднаної проби палива на складі від 13.10.2020 р., складений представниками ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» вугілля марки ДГ (50-100) відповідно якого маса (кількість) палива від якої відібрана проба – 300 ТОН НЕ Є АКТОМ ВІДБОРУ ПРОБ до протоколу випробувань № 246/1663/2020 від 15.10.2020 року на вугілля кам’яне марки ДГ (50-100) та сертифікату якості № 153/1663/2020 від 15.10.2020 року на вугілля кам’яне марки ДГ (50-100). З огляду на вищевикладене, ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» не виконав вимоги п. 2.8 Додатку 2 до тендерної документації, а саме не надав в складі тендерної пропозиції акт відбору проб, складений згідно з ДСТУ 4096-2002 за підписом посадової особи лабораторії, яка здійснювала відбір проб разом з актом про надання відповідних послуг або акт відбору проб, складений згідно з ДСТУ 4096-2002 за підписом посадової особи підприємства на ім’я якого виданий протокол випробування та сертифікат якості до протоколу випробувань та сертифікату якості на вугілля кам’яне марки ДГ (50-100)
Однак, перевіркою підстав відхилення встановлено:
Відповідно до пункту 2.8 додатку 2 до ТД - у складі тендерної пропозиції учасника для підтвердження відповідності запропонованого товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі з назвою папки/файлу «Предмет закупівлі» повинні бути, зокрема оригінал або нотаріально завірену копію протоколу випробувань та сертифікату якості на кожну марку заявленого вугілля, виданого незалежною лабораторією на ім’я учасника торгів або на ім’я постачальника чи виробника з яким учасник має договірні відносини із зазначенням показників зольності на сухий стан палива, загальної вологи на робочий стан палива, масової частки сірки, виходу летких речовин, вищої теплоти згорання на сухий беззольний стан палива та нижчої теплоти згорання.
Також учасники повинні надати в складі тендерної пропозиції акт відбору проб, складений згідно з ДСТУ 4096-2002 за підписом посадової особи лабораторії, яка здійснювала відбір проб разом з актом про надання відповідних послуг або акт відбору проб, складений згідно з ДСТУ 4096-2002 за підписом посадової особи підприємства на ім’я якого виданий протокол випробування та сертифікат якості.
В складі пропозиції ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» міститься:
- оригінали протоколів випробування на кожну марку вугілля від 20.03.2020 № 86/368/2020 та від 15.10.2020 № 246/1663/2020;
- оригінали сертифікатів якості на кожну марку вугілля від 20.03.2020 № 68/368/2020 та від 15.12.2020 № 153/1663/2020;
- акти відбору проб, складені згідно з ДСТУ 4096-2002 за підписами посадових осіб ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» від 19.03.2020 та від 13.10.2020 на кожну марку вугілля.
Отже, ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» виконало умови в повному обсязі.
Слід зазначити, що тендерна документація не містить вимоги щодо кількості палива від якого має бути відібрана проба та що кількість проби має бути однакова у всіх документах.
Таким чином, Замовником всупереч вимогам п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону № 922-VIII відхилено пропозицію учасника ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД», згідно з протоколом розгляду тендерних пропозицій від 09.04.2021 № 35відх, яка відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та пропозиція якої була нижньою від пропозиції Переможця на 731 085 грн, чим порушено норми абзаци 2 та 5 частини 1 статті 5 Закону, а саме здійснення закупівлі за принципами максимальної економії, ефективності, пропорційності та об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Період усунення порушень:
12.07.2021 14:02 - 27.07.2021 00:00
Дата публікації висновку:
12.07.2021 14:02
Оскарження висновку в суді
Опис:
Крім того, що Замовник вже усунув порушення викладені у висновку, шляхом розірвання договору, Замовник має право та оскаржує висновок ДАСУ до суду. Позовна заява надіслана до суду 23.07.2021р.
Дата публікації:
26.07.2021 18:29
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовник протягом 5-ти робочих днів, усунув порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку ДАСУ від 12.07.2021р, шляхом розірвання договору № 226 від 26.04.2021р. Додаткова угода №1 від 19.07.2021р. про розірвання договору завантажено у файлі, що свідчить про усунення порушення.
Дата публікації звіту:
19.07.2021 16:56
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
- rejectionOfBidsNotByLaw: Відсутній механізм
Опис:
-
Дата публікації:
10.08.2021 13:25
Запити/Пояснення
Номер:
508bcc998ea54cf6be36b623d6e90bbb
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
22.06.2021 10:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.06.2021 00:00
Опис:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
390078a06f1442a3b2b0c716f9de74d2
Назва:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
Дата опублікування:
24.06.2021 16:07
Опис:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
1. Найменування замовника: Управління освіти, молоді та спорту Лиманської міської ради.
1.2. Код згідно з ЄДРПОУзамовника: 41832960.
1.3. Місцезнаходження замовника: 84406, Україна, Донецька область, м. Лиман, вул. Незалежності 15.
1.4. Категорія Замовника: органи місцевого самоврядування.
2. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель.
UA-2021-02-17-010466-a- вугілля ДГ(13-100), вугілля ДГ(50-100) (ДК 021-2015: код 09110000-3 «Тверде паливо»)
3.Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та відповідають базовим технічним вимогам до таких товарів на Prozorro.
4.Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до кошторису на 2021 рік, становить 4131414 грн. КЕКВ 2275, КПКВК МБ 0611021 "Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти", КПКВК МБ 0611010 "Надання дошкільної освіти". Всього 1037 тон.
5.Очікувана вартість предмета закупівлі: 4127260 грн. з ПДВ.
6.Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
- При розрахунку очікуваної вартості враховувалась інформація що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, був проведений аналіз закупівель аналогічних Товарів через офіційний портал оприлюднення інформації про публічні закупівлі України «ProZorro».
Згідно з методом порівняння ринкових цін проведено розрахунок очікуваної вартості закупівлі (далі - ОВ) з використанням цін (далі - Ц) по укладеним договорам інших Замовників, отриманих з відкритих джерел інформації, а саме з сайту Prozorro (UA-2020-01-02-000602-a, UA-2020-02-18-000653-b, UA-2020-03-11-001527-a, UA-2020-08-06-000688-c, UA-2020-08-21-004347-c, UA-2020-08-28-004433-c, UA-2020-09-11-011829-b, UA-2020-09-23-002833-c, UA-2020-09-24-013244-a, UA-2020-11-10-004391-a ) :
Вугілля ДГ
Цод=(Ц1 + …+Ц10)/10 = 4300+4700+3650+4500+3900+4370+3690+3600+3799+3373 = 39882/10 =3988 грн.
Замовник визначив очікувану вартість, що не перевищує бюджетного призначення та складає: 3980 грн. * 1037 тон = 4127260,00 грн.
Посилання на сторінку веб-сайту Замовника, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: http://osvitalyman.gov.ua
https://drive.google.com/file/d/13czyVRd-B3UgfDlr5nhV8nJhVuedDyIo/view