-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вершкове масло, ДК 021:2015 - 15530000-2 Вершкове масло
Завершена
285 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 425.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 425.00 UAH
Номер:
45a85850d7464d2790231d8466484dc9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-04-01-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.04.2021 00:00
Період моніторингу:
01.04.2021 16:22 - 23.04.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
01.04.2021 № 223
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 01.04.2021 № 223.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2021-02-17-010180-a 17.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця Гаврильчика Юрія Петровича встановлено порушення частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Під час проведення моніторингу Замовником відповідно до додаткової угоди №1 від 05.04.2021 припинено дію Договору № 37 від 25.03.2021.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 квітня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Рівненський обласний протипухлинний центр» Рівненської обласної ради (далі-Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-02-17-010570-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію,реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерної пропозиції від 11.03.2021 №26-1/214ТК, повідомлення про намір укласти договір, договір від 25.03.2021 №37, додаткова угода до договору від 05.04.2021 №1, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 05.04.2021.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної пропозиції встановлено, що Замовником в тендерній документації на закупівлю товару ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло в додатку 2 «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті16 Закону, вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством» до тендерної документації зазначено, що учасник повинен надати копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів учасника, якими будуть здійснюватися постачання продукції.
В переможця торгів Гаврильчика Юрія Петровича в складі тендерної пропозиції відсутня копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу.
Крім, того відсутня інформація щодо гарантійного листа про відповідність якості товару, яка зазначена в Додатку 6 до тендерної документації.
З огляду на вищевикладене, тендерна пропозиція учасника-переможця Гаврильчика Юрія Петровича підлягала відхиленню згідно частини першої статті 31 Закону, як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.
За результатами проведення процедури торгів Замовником визначено переможцем Гаврильчика Юрія Петровича та укладено Договір № 37 від 25.03.2021.
На запит Управління Західного офісу в Рівненській області, який оприлюднено через електронну систему закупівель, 01.04.2021 Замовником повідомлено про прийняте рішення щодо розірвання договору про закупівлю від 05.04.2021 № 1.
Під час проведення моніторингу Замовником оприлюднено додаткову угоду №1 від 05.04.2021 про припинення Договору № 37 від 25.03.2021.
Період усунення порушень:
13.04.2021 11:38 - 28.04.2021 00:00
Дата публікації висновку:
13.04.2021 11:38
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовником відповідно до додаткової угоди №1 від 05.04.2021 припинено дію Договору № 37 від 25.03.2021.
Дата публікації звіту:
13.04.2021 13:00
Запити/Пояснення
Номер:
8d04c439b3374a4bb6de41972dd2837d
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
01.04.2021 16:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.04.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2021-02-17-010180-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
Замовником при закупівлі товару ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло в Додатку 2 «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті16 Закону, вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством» до тендерної документації зазначено, що учасник повинен надати копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів учасника, якими будуть здійснюватися постачання продукції.
В переможця торгів Гаврильчика Юрія Петровича в складі тендерної пропозиції відсутня копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу.
Крім, того відсутня інформація щодо гарантійного листа про відповідність якості товару, яка зазначена в Додатку 6 до тендерної документації.
Чому пропозиція учасника Гаврильчика Юрія Петровича не була відхилена згідно частини першої статті 31 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
2f9c9d00d577404fae008db3d90ba9c8
Назва:
Надання пояснень
Дата опублікування:
05.04.2021 11:59
Опис:
Відповідно до «Запиту про надання пояснень» щодо проведення моніторингу закупівлі по предмету ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2021-02-17-010180-a) повідомляємо наступне:
З метою усунення порушення Договір №37 від 25 бер. 2021 р. в найкоротші терміни буде розірвано, а процедура закупівлі Відриті торги ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло буде розпочато повторно.