• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Засувки

Завершена

6 400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 32 000.00 UAH
Номер: 89a10c3ef97944a4bab4efde16532a81
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-07-09-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.07.2021 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 09.07.2021 13:10 - 31.07.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 09.07.2021 № 439 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 09.07.2021 № 439. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-02-17-002112-c, 17.02.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/7042-2021 від 07.06.2021 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 32) 297-02-35, atv.zakup@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення частини шістнадцятої статті 29 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТзОВ «Будінвесткомпані» встановлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 та частини сьомої статті 33 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до вимог Закону, відповідності тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушень вимог пункту 1 частини першої статті 31 та частини сьомої статті 33 у встановленому законодавством порядку, а саме вжити заходи щодо розірвання укладеного за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ТзОВ «Будінвесткомпані» щодо розірвання договору, а також недопущення у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) порушень вимог частини 16 статті 29 Закону при розміщенні інформації про закупівлю. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 липня 2021 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, допущення їх до аукціону та визначення переможця тендеру, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Тернопільводоканал» (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2020-10-29-002490-b), оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокол розгляду тендерних пропозицій опублікований 25.03.2021; тендерні пропозиції ТзОВ «Будінвесткомпані» та ТзОВ «Ітес-Україна»; опубліковану Замовником вимогу про усунення невідповідностей учасником ТзОВ «Будінвесткомпані» до 24.03.2021 та опубліковані учасником ТзОВ «Будінвесткомпані» документи на виконання вказаної вимоги; протокол розгляду тендерних пропозицій від 05.04.2021 №61, повідомлення про намір укласти договір; опубліковані після аукціону документи ТзОВ «Будінвесткомпані», як переможцем тендеру, на виконання вимог статті 17 Закону; договір про закупівлю від 16.04.2021 №150-Т/21. Відповідно до п. 5.1 розділу ІІІ «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати всі документи згідно з переліком, вказаним нижче, а саме: щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): - довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного договору (не менше двох) з аналогічним предметом закупівлі на суму не менше 1 500 000,00 грн за останні два роки, яка повинна включати перелік замовників з адресами та контактними телефонами, суми договорів та стан виконання (інформація може надаватися про договори, які виконуються); - копії договорів, включаючи всі додаткові угоди, додатки та/або специфікації; - документальне підтвердження виконання зазначених договорів (копії накладних та / або актів звірок, та інших необхідних документів). Проведеним моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасником тендеру ТзОВ «Будінвесткомпані» надано довідку про досвід виконання аналогічних договорів від 17.03.2021 № 47, в якій зазначено про виконання договору від 04.11.2019 №1701, укладеного з КП «Черкасиводоканал» на суму 1 949 000,00 грн та договору від 24.05.2019 №356, укладеного з КП «Житомирводоканал» вартістю 1 563 200,00 гривень. Для документального підтвердження виконання зазначених договорів учасником ТзОВ «Будінвесткомпані» надано: - на виконання договору від 04.11.2019 №1701: видаткову накладну від 04.03.2020 № 149 на суму 1 548 315,36 грн; - на виконання договору від 24.05.2019 №356: видаткові накладні від 24.05.2019 № РН-0000328 на суму 278 388,34 грн та від 27.05.2019 № РН-0000329 на суму 653 072,38 грн, тобто на загальну суму 931 460,72 гривень. З врахуванням невиконання учасником ТзОВ «Будінвесткомпані» вимоги Замовника щодо надання документального підтвердження виконання аналогічних договорів (копії накладних та / або актів звірок, та інших необхідних документів) на суму не менше 1500 000,00 грн, Замовником 23.03.2021 опубліковано вимогу про усунення вказаних невідповідностей ТзОВ «Будінвесткомпані», в якій вказано, що учасником надано підтвердження виконання договору з КП «Житомирводоканал» лише на суму 931 тис. гривень. Згідно з вимогою частини шістнадцятої статті 29 Закону повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Водночас, на порушення частини шістнадцятої статті 29 Закону у вимозі про усунення невідповідностей від 23.03.2021, опублікованій Замовником, відсутній перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Для усунення невідповідностей ТзОВ «Будінвесткомпані» 23.03.2021 надано довідку про досвід виконання аналогічних договорів від 23.03.2021 № 47/1, в якій зазначено про виконання договору від 04.11.2019 №1701, укладеного з КП «Черкасиводоканал» вартістю 1 949 000,00 грн та договору від 02.03.2020 № 157, укладеного з КП «Житомирводоканал» вартістю 9 386 499,12 гривень. Для документального підтвердження виконання зазначених договорів на суму не менше 1 500 000,00 грн ТзОВ «Будінвесткомпані» також надано: - видаткову накладну від 04.03.2020 №149 на суму 1 548 315,36 грн – на виконання договору від 04.11.2019 №1701, укладеного з КП «Черкасиводоканал»; - видаткові накладні: від 04.03.2020 №151 на суму 312 133,63 грн, від 13.03.2020 №188 – на 111 725,62 грн, від 19.05.2020 №318 – на 166 929,17 грн, від 25.06.2020 №435 – на 434 844,84 грн, від 07.08.2020 №610 – на 69 837,67 грн, від 27.08.2020 №689 – на 34 783,87 грн, від 10.12.2020 №1097 – на 4 494,77 грн, всього на суму 1 134 749,57 грн – на виконання договору від 02.03.2020 №157 укладеного з КП «Житомирводоканал», що є меншою за встановлену умовами тендерної документації Замовника суму виконання договору (не менше 1 500 000,00 грн). Таким чином, ТзОВ «Будінвесткомпані» не виконано вимогу Замовника щодо усунення невідповідностей у документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію та не підтверджено досвід виконання аналогічних договорів відповідно до умов п. 5.1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника. Слід зазначити, що у видаткових накладних від 04.03.2020 №151, від 13.03.2020 №188, від 19.05.2020 №318, від 25.06.2020 №435, наданих ТзОВ «Будінвесткомпані» на підтвердження виконання договору від 02.03.2020 №157, відсутні відомості про те, що товар поставлявся на виконання саме договору від 02.03.2020 №157, а отже вказані видаткові накладні не підтверджують виконання саме договору від 02.03.2020 №157. Крім цього, згідно з наявною у вільному публічному доступі інформацією в електронній системі закупівель за процедурою закупівлі UA-2019-12-18-003009-b укладений між КП «Житомирводоканал» та ТзОВ «Будінвесткомпані» договір від 02.03.2020 №157 (який надано ТзОВ «Будінвесткомпані» в складі тендерної пропозиції, як підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів) виконано лише в сумі 1 387 755,98 грн, що також не підтверджує виконання вказаного аналогічного договору на суму не менше 1 500 000,00 гривень. Однак, на порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТзОВ «Будінвесткомпані», яка не відповідала кваліфікаційному критерію, установленомуу тендерній документації відповідно до статті 16 Закону. Відповідно до вимог частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Проведеним моніторингом встановлено, що в недотримання вимог частини шостої статті 17 Закону переможцем тендеру ТзОВ «Будінвесткомпані», у визначений Законом термін не надано Замовнику, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 13 частини першої статті 17 Закону. Відповідно до частини сьомої статті 33 Закону, у разі ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув. Таким чином, на порушення вимог частини сьомої статті 33 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця торгів ТзОВ «Будінвесткомпані», яким не надано документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону (пункти 2, 3, 13 частини першої), а укладено з ним договір про закупівлю від 16.04.2021 № 150-Т/21 на загальну суму 4 982 439,60 гривень.
Період усунення порушень: 26.07.2021 15:12 - 10.08.2021 00:00
Дата публікації висновку: 26.07.2021 15:12

Оскарження висновку в суді

Опис: Висновок про результати моніторингу оскаржено до суду
Дата публікації: 10.08.2021 17:14
Дата відкриття провадження: 16.08.2021 00:00
Номер відкриття провадження: 500/4955/21