• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Бензин та дизельне паливо

Завершена

1 550 000.00 UAH з ПДВ
Номер: ce3053f9bbd04375977d141cf2314a18
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-12-13-000053
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.12.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 13.12.2022 21:29 - 04.01.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 13.12.2022 №273 (дата) м.Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 12.12.2022 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 13.12.2022 № 273 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу. 17. UA-2021-02-17-009378-a 17.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель. В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 301-08-13, tas-ker@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю, наявності підстав для внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 грудня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю, наявності підстав для внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «БАЛАКЛІЙСЬКИЙ ВОДОКАНАЛ» (далі – Замовник) на 2021 рік, обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури від 17.02.2021, договір про закупівлю послуг від 02.03.2021 №0135-95-ПК (далі – Договір), укладений між Замовником та Товариством з обмеженою відповідальністю «ЛІВАЙН ТОРГ» (далі – Виконавець), додаткові угоди до договору, а саме: від 23.03.2021 №1, від 08.07.2021 №2, від 18.10.2021 №3, від 04.11.2021 №4, від 07.12.2021 №5, від 22.12.2021 №6, від 04.01.2022 №8, від 20.01.2022 №9, від 04.02.2022 №10, від 14.02.2022 №11. Моніторингом процедури закупівлі встановлено, що за результатами проведеної закупівлі Замовник уклав із ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» договір про закупівлю бензина та дизельного палива від 02.03.2021 №0135-95-ПК ціна договору з урахуванням додаткових угод становить 1 260 348,00 грн (з ПДВ). Згідно із пунктом 4.1 розділу ІV договору від 02.03.2021 №0135-95-ПК строк поставки товару – до 31.12.2021, згідно із пунктом 9.2 розділу ІХ Договору строк дії даного Договору - до 31.12.2021, а в частині розрахунків- до повної сплати за отриманий товар Замовником. Додатковою угодою від 21.12.2021 було продовжено строк поставки та термін дії договору до 31.03.2022, згідно частини 6 статті 41 Закону. На запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 15.12.2022 щодо здійснення обґрунтування розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість, щодо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), щодо надання інформації та документів, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткових угод, зокрема додаткової угоди №6 від 22.12.2021, в якій йдеться посилання на частину 6 статті 41 Закону, але договір було продовжено без збільшення суми, надати інформацію та підтвердні документи (рахунки, видаткові накладні, паспорта якості (сертифікати якості) декларації про відповідність, платіжні доручення, тощо) щодо виконання Договору від 02.03.2021 №0135-95-ПК, Замовником не надано відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель, чим не дотримано вимоги частини п’ятої статті 8 Закону. За даними web-ресурсу на основі відкритих даних про використання публічних коштів, пошуково-аналітичної системи 007.org.ua, установлено що Замовником за договором від 02.03.2021 №0135-95-ПК укладеним з із ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» розрахунки за весь період дії договору не проводились.
Період усунення порушень: 23.12.2022 11:35 - 07.01.2023 00:00
Дата публікації висновку: 23.12.2022 11:35

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Щодо своєчасності надання інформації та документів, які призвели до порушення ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» слід зазначити наступне: 1. З дня окупації Балаклійської територіальної громади, викликаної внаслідок надзвичайної ситуації воєнного характеру, спричиненої збройною агресією російської федерації, та до часу деокупації (вересень 2022 року) КП «Балаклійський водоканал» не здійснювало господарської діяльності. 2. У зв’язку з проведенням активних бойових дій на території Балаклійської територіальної громади було пошкоджено та розграбовано адміністративну будівлю КП «Балаклійський водоканал», в результаті чого підприємство було вимушене змінити адресу фактичного перебування, з переміщенням часткових залишків вцілілої документації та комп’ютерної техніки. 3. Зважаючи на чисельні обстріли критичної інфраструктури Харківської області на протязі останнього часу, які призводять до відключення електричної енергії КП «Балаклійський водоканал» на мало можливостей доступу до мережі ІНТЕРНЕТ. На підставі викладеного КП «Балаклійський водоканал» не мало можливостей для вчасного ознайомлення з результатами проведення моніторингу закупівлі «Бензин та дизельне паливо», та відповідно підготування своїх пояснень у терміни визначені Законом України «Про публічні закупівлі». Разом з тим, КП «Балаклійський водоканал» наголошує про своєчасність реагування на результати проведення моніторингу та надання необхідної інформації в подальшому.
Дата публікації звіту: 26.12.2022 11:22

Запити/Пояснення