-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги - код 75250000-3 по ДК 021:2015 Послуги пожежних і рятувальних служб (Закупівля послуг по охороні від пожеж об'єктів ВП ЮУАЕС).
Завершена
49 160 220.00
UAH з ПДВ
Номер:
11479c6307c8430a8253ebd25586227a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-10-27-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.10.2021 00:00
Період моніторингу:
27.10.2021 14:47 - 17.11.2021 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.10.2021 № 675
Одеса
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Олександра ШУЛЬГИ від 27.10.2021.
Начальник Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Південного офісу Держаудитслужби
від 27.10.2021 № 675
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 4 UA-2021-02-17-001709-b 17.02.2021
Заступник начальника відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Олександр ШУЛЬГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю, наявності умов для проведення переговорної процедури закупівлі у відповідності до вимог Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 листопада 2021 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повнота відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір; наявність умов для проведення переговорної процедури закупівлі у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік ВП ЮУАЕС ДП НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) (ID плану UA-P-2021-01-27-001495-c); протокол від 20.10.2021 № 89; повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури), оприлюднене 17.02.2021 в електронній системі закупівель, договір про закупівлю послуг з охорони від пожеж від 10.03.2021 № ДПРЗ/2021/28-123-04-21-06805 (далі – Договір про закупівлю); додаткова угода від 09.06.2021 № 1 до Договору про закупівлю; пояснення, надані Замовником 10.11.2021 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
11.11.2021 13:08 - 17.11.2021 00:00
Дата публікації висновку:
11.11.2021 13:08
Запити/Пояснення
Номер:
e34dc21fffdd4d648c857b3b016694e3
Назва:
Запит замовнику щодо надання пояснень
Дата опублікування:
10.11.2021 09:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.11.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 75250000-3: Послуги пожежних і рятувальних служб (Закупівля послуг по охороні від пожеж об'єктів ВП ЮУАЕС)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання.
Прошу надати інформацію щодо дати укладання договору про закупівлю, укладеного за результатами процедури закупівлі UA-2021-02-17-001709-b з Головним управлінням Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Миколаївській області.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
4d3a4bf11b974eb98fa503508bc8256c
Назва:
Щодо надання пояснень
Дата опублікування:
10.11.2021 11:43
Опис:
Договір №1 ДПРЗ/2021/28-123-04-21-06805 від 10.03.2021 року, укладений за результатами процедури закупівлі UA-2021-02-17-001709-b з Головним управлінням Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Миколаївській області.