• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги - код 75250000-3 по ДК 021:2015 Послуги пожежних і рятувальних служб (Закупівля послуг по охороні від пожеж об'єктів ВП ЮУАЕС).

Завершена

49 160 220.00 UAH з ПДВ
Номер: 11479c6307c8430a8253ebd25586227a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-10-27-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.10.2021 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 27.10.2021 14:47 - 17.11.2021 23:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 27.10.2021 № 675 Одеса Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Олександра ШУЛЬГИ від 27.10.2021. Начальник Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 27.10.2021 № 675 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель № 4 UA-2021-02-17-001709-b 17.02.2021 Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Олександр ШУЛЬГА
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 691-49-02, zaicevaolena.dasy@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю, наявності умов для проведення переговорної процедури закупівлі у відповідності до вимог Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 листопада 2021 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повнота відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір; наявність умов для проведення переговорної процедури закупівлі у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік ВП ЮУАЕС ДП НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) (ID плану UA-P-2021-01-27-001495-c); протокол від 20.10.2021 № 89; повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури), оприлюднене 17.02.2021 в електронній системі закупівель, договір про закупівлю послуг з охорони від пожеж від 10.03.2021 № ДПРЗ/2021/28-123-04-21-06805 (далі – Договір про закупівлю); додаткова угода від 09.06.2021 № 1 до Договору про закупівлю; пояснення, надані Замовником 10.11.2021 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 11.11.2021 13:08 - 17.11.2021 00:00
Дата публікації висновку: 11.11.2021 13:08

Запити/Пояснення