-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
15610000-7 Продукція борошномельно-круп`яної промисловості (борошно,крупи)
Торги відмінено
434 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 172.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 172.00 UAH
Номер:
a96654ec0a5c47b5be4a2185bba45da0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-03-23-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.03.2021 00:00
Період моніторингу:
23.03.2021 15:19 - 14.04.2021 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
23.03.2021 № 201
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 23.03.2021 № 201.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2021-02-17-007507-a 17.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення частини шістнадцятої статті 29 Закону в частині не надання учаснику можливості виправити наведені вище невідповідності та розглядати тендерну пропозицію з урахуванням виправлених або не виправлених невідповідностей, як це передбачено частиною дев’ятою статті 26 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Під час проведення моніторингу Замовником відмінено процедуру закупівлі у зв’язку з неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель згідно протоколу від 25.03.2021 № 31.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 березня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу "Урвенський психоневролічний інтернат» Рівненської обласної ради (далі - Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-01-28-011011-b), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію переможця Гаврильчика Юрія Петровича, протокол (рішення) засідання тендерного комітету про визначення переможця від 19.03.2021 №29, повідомлення про намір укласти договір, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 24.03.2021.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної пропозиції встановлено, що Замовником в тендерній документації на закупівлю товару ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості в додатку 1 до тендерної документації зазначено, що учасник повинен надати лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі використання) з інформацією про виконання аналогічного договору (договорів) з аналогічним предметом закупівлі.
Учасник зазначає наступну інформацію: повне найменування замовників згідно таких договорів, їх адреса та контактні номери телефонів, ПІБ та посади керівників таких замовників, найменування товару згідно договорів, вартість договорів, кількість товару, строки виконання договорів з підтверджуючими документами (кольоровою сканкопією договору з додатками до якого додається кольорова сканкопія оригіналу видаткової накладної та оригіналу листа-відгука контрагента.
Переможець торгів Гаврильчик Юрій Петрович надав копії договорів про закупівлю товарів від 11.02.2020 №21 та 14.04.2020 №11 укладеного з Комунальним підприємством «Рівненський обласний протипухлинний центр» Рівненської обласної ради. Проте, учасник Гаврильчик Юрій Петрович, якого
визнано переможцем торгів не надав копії оригіналу видаткових накладних та оригіналу листів-відгуків контрагента.
Згідно частини шістнадцятої статті 29 Закону зазначено: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Також, відповідно до частини дев’ятої статті 26 Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Враховуючи вищевикладене, Замовником не розміщено у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерної пропозиції, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації учасника Гаврильчика Юрія Петровича, чим недотримано вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону та п.1 Розділу 5 «Оцінка тендерних пропозицій» та не надано учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності та розглядати тендерну пропозицію з урахуванням виправлених або не виправлених невідповідностей, як це передбачено частиною дев’ятою статті 26 Закону.
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області оприлюднено запит від 23.03.2021 про надання пояснення щодо не розміщення Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації учасника Гаврильчика Юрія Петровича.
На запит Управління Західного офісу в Рівненській області, який оприлюднено через електронну систему закупівель, 25.03.2021 Замовником відмінено процедуру закупівлі відповідно до частини першої статті 32 Закону.
Період усунення порушень:
29.03.2021 15:45 - 13.04.2021 00:00
Дата публікації висновку:
29.03.2021 15:45
Запити/Пояснення
Номер:
d562de0edbe848fdab6d0f941e83d5b6
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
23.03.2021 15:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.03.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «15610000-7 Продукція борошномельно-круп`яної промисловості (борошно,крупи)» ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2021-02-17-007507-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
Замовником при закупівлі товару ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості в додатку 1 до тендерної документації зазначено, що учасник повинен надати лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі використання) з інформацією про виконання аналогічного договору (договорів) з аналогічним предметом закупівлі.
Учасник зазначає наступну інформацію: повне найменування замовників згідно таких договорів, їх адреса та контактні номери телефонів, ПІБ та посади керівників таких замовників, найменування товару згідно договорів, вартість договорів, кількість товару, строки виконання договорів з підтверджуючими документами (кольоровою сканкопією договору з додатками до якого додається кольорова сканкопія оригіналу видаткової накладної та оригіналу листа-відгука контрагента.
Переможець торгів Гаврильчик Юрій Петрович надав копії договорів про закупівлю товарів від 11.02.2020 №21 та 14.04.2020 №11 укладеного з Комунальним підприємством «Рівненський обласний протипухлинний центр» Рівненської обласної ради. Проте, учасник Гаврильчик Юрій Петрович, якого
визнано переможцем торгів не надав копії оригіналу видаткових накладних та оригіналу листів - відгуків контрагента.
Однак, Замовником при розгляді вказаної тендерної пропозиції, не виявлено зазначену вище невідповідність вимогам тендерної документації.
Частиною шістнадцятою статті 29 Закону передбачено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, зокрема на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Також, відповідно до частини дев’ятої статті 26 Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 години з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію, чому Вами не розміщено у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в пропозиції учасника Гаврильчика Юрія Петровича та не розглянуто тендерну пропозицію з урахуванням виправлених або не виправлених невідповідностей, як це передбачено частиною дев’ятою статті 26 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.