• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

15610000-7 Продукція борошномельно-круп`яної промисловості (борошно,крупи)

Торги відмінено

434 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 172.00 UAH
Номер: a96654ec0a5c47b5be4a2185bba45da0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-03-23-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.03.2021 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 23.03.2021 15:19 - 14.04.2021 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 23.03.2021 № 201 Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. Начальник управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 23.03.2021 № 201. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2021-02-17-007507-a 17.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівненська, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення частини шістнадцятої статті 29 Закону в частині не надання учаснику можливості виправити наведені вище невідповідності та розглядати тендерну пропозицію з урахуванням виправлених або не виправлених невідповідностей, як це передбачено частиною дев’ятою статті 26 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Під час проведення моніторингу Замовником відмінено процедуру закупівлі у зв’язку з неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель згідно протоколу від 25.03.2021 № 31.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 березня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу "Урвенський психоневролічний інтернат» Рівненської обласної ради (далі - Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-01-28-011011-b), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію переможця Гаврильчика Юрія Петровича, протокол (рішення) засідання тендерного комітету про визначення переможця від 19.03.2021 №29, повідомлення про намір укласти договір, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 24.03.2021. За результатами аналізу питання відповідності тендерної пропозиції встановлено, що Замовником в тендерній документації на закупівлю товару ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості в додатку 1 до тендерної документації зазначено, що учасник повинен надати лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі використання) з інформацією про виконання аналогічного договору (договорів) з аналогічним предметом закупівлі. Учасник зазначає наступну інформацію: повне найменування замовників згідно таких договорів, їх адреса та контактні номери телефонів, ПІБ та посади керівників таких замовників, найменування товару згідно договорів, вартість договорів, кількість товару, строки виконання договорів з підтверджуючими документами (кольоровою сканкопією договору з додатками до якого додається кольорова сканкопія оригіналу видаткової накладної та оригіналу листа-відгука контрагента. Переможець торгів Гаврильчик Юрій Петрович надав копії договорів про закупівлю товарів від 11.02.2020 №21 та 14.04.2020 №11 укладеного з Комунальним підприємством «Рівненський обласний протипухлинний центр» Рівненської обласної ради. Проте, учасник Гаврильчик Юрій Петрович, якого визнано переможцем торгів не надав копії оригіналу видаткових накладних та оригіналу листів-відгуків контрагента. Згідно частини шістнадцятої статті 29 Закону зазначено: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Також, відповідно до частини дев’ятої статті 26 Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Враховуючи вищевикладене, Замовником не розміщено у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерної пропозиції, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації учасника Гаврильчика Юрія Петровича, чим недотримано вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону та п.1 Розділу 5 «Оцінка тендерних пропозицій» та не надано учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності та розглядати тендерну пропозицію з урахуванням виправлених або не виправлених невідповідностей, як це передбачено частиною дев’ятою статті 26 Закону. У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області оприлюднено запит від 23.03.2021 про надання пояснення щодо не розміщення Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації учасника Гаврильчика Юрія Петровича. На запит Управління Західного офісу в Рівненській області, який оприлюднено через електронну систему закупівель, 25.03.2021 Замовником відмінено процедуру закупівлі відповідно до частини першої статті 32 Закону.
Період усунення порушень: 29.03.2021 15:45 - 13.04.2021 00:00
Дата публікації висновку: 29.03.2021 15:45

Запити/Пояснення