• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

капітальний ремонт дахів і опорядження фасадів житлового будинку за адресою: пр. Миру, 75Б в м. Маріуполі, у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

Завершена

23 105 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 115 525.00 UAH
Номер: e7ad58012b0e48db9820ff55865a0c19
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-06-10-000071
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.06.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 10.06.2021 21:45 - 06.07.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 10.06.2021 № 255 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г. від 10.06.2021 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 10.06.2021 № Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 37. UA-2021-02-17-002064-a 17.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КУРГАН
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 50) 343-55-02, zurkova.alla@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За наслідками моніторингу питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю відповідно до вимог Закону встановлено порушення пункту 9 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення Замовником другого пункту першого частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства в частині внесення змін до договору - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24.06.2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, чинній після 19.04.2020 (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства в частині внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту розвитку житлово-комунальної інфраструктури Маріупольської міської ради (далі за текстом – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 16.02.2021 №15/1, тендерну пропозиції ТОВ «ДОРІС» (далі - учасник або учасник-переможець), вимога про усунення невідповідностей від 16.03.2021, протокол тендерного комітету розгляду тендерної пропозиції від 16.03.2021 №15/3, повідомлення про намір укласти договір від 16.03.2021, договір від 01.04.2021 №1.14/13 на суму 22 385 970,75 грн, додаткова угода від 04.06.2021 №1. Моніторингом питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено, що відповідно до пункту 9 частини другої статті 21 Закону, оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію щодо розміру, виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів, Замовник вимагає надання забезпечення тендерних пропозиції в розмірі 115 000,00 гривень. Однак, інформація щодо умов надання забезпечення тендерних пропозицій Замовником в оголошенні не зазначена, що не відповідає вимогам пункту 9 частини другої статті 21 Закону. За наслідками моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що учасник ТОВ «ДОРІС» не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону в частині відсутності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Так, пунктами першим та другим Додатку №1 до тендерної документації передбачено надання учасником у тендерній пропозиції довідки, що підтверджує наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідної для виконання замовлення та довідки, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання замовлення. Так, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДОРІС» надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідної для виконання замовлення від 01.03.2021 №18, в якій зазначена інформація про наявність автомобілів вантажних, екскаваторів навантажувачів, проте у наданій довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання замовлення від 01.03.2021 №19, відсутня інформація про водія. На підставі вищевикладеного та відповідно до абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону Замовник повинен відхилити тендерні пропозиції учасників як такі, що не відповідають кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив пропозицію учасником ТОВ «ДОРІС», визначив його переможцем процедури та уклав договір від 01.04.2021 №1.14/13 на загальну суму 22 385 970,75 гривень.
Період усунення порушень: 24.06.2021 19:58 - 10.07.2021 00:00
Дата публікації висновку: 24.06.2021 19:58

Оскарження висновку в суді

Опис: Замовник незгоден з інформацією, викладеною у висновку, та буде оскаржувати в суді. Позовна заява до Донецького окружного адміністративного суду направлена 09.07.2021. про що надаємо сканкопії документів про відправлення.
Дата публікації: 12.07.2021 14:37

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Аргументовані заперечення щодо висновку про результати моніторингу процедури закупівлі від 24.06.2021 надані Замовником 02.07.2021 року, відображені в електронній системі закупівель 02.07.2021 о 15:20, про те у зв’язку з технічною можливістю майданчика показані як "звернення за роз’ясненням щодо висновку".
Дата публікації звіту: 05.07.2021 13:45

Запити/Пояснення