• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-08 Немирів – Ямпіль, Вінницька область, км 0+000 – км 118+583 (окремими ділянками 116,2 км) (з розробкою проектної документації)

Згідно з документацією. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиці – українська. Юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів. Джерело фінансування - державний бюджет України.

Завершена

4 280 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 400 000.00 UAH
Номер: 20374f9e3f0445668361a9a50ae6bc49
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-05-28-000068
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.05.2021 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 28.05.2021 15:17 - 19.06.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 28.05.2021 № 154 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 2 UA-2021-02-16-003153-c 16.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, holod.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СП «Автострада»» установлено порушення вимог абзацу другого та п’ятого пункту 1 частини першої статті 31. За результатами аналізу питання щодо відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця установлено порушення вимог частини четвертої статті 41 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Ростдорстрой», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 червня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби автомобільних доріг у Вінницькій області (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 09.04..2021 № 20-3/34, протокол розгляду тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Спільне Українсько-німецьке підприємство «Автострада»» (далі – ТОВ «СП «Автострада»»), товариства з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой» (далі – ТОВ «Ростдорстрой»), FERMAK INSAAT TAAHHUT ANONIM SIRKETI, протокол визначення переможця за результатами аукціону від 07.05.2021 № 20-вп, повідомлення про намір укласти договір від 07.05.2021, договір від 18.05.2021 № 60/21-П (далі – Договір). 1. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку 1.6 до тендерної документації Замовник установив вимогу до учасників торгів про надання документів на підтвердження відповідності учасника встановленого кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», зокрема, учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, загального стажу роботи у дорожньому господарстві (роки), досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки), із зазначенням - штатний/цивільно-правова угода за формою та мінімальною кількістю працівників згідно нижченаведеної форми з наступним документальним підтвердженням. Для інженерно-технічних працівників обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утримання і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів, це може бути «Автомобільні дороги» тощо. Загальний стаж роботи у дорожньому господарстві має становити не менше 2-х років. На підтвердження вищезазначеного кваліфікаційного критерію, учасник ТОВ «СП «Автострада»» у складі своєї тендерної пропозиції надав інформаційну довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт від 15.03.2021 № 230/14, в якій зазначив інженерно-технічних працівників, зокрема інженера з відділу якості (за сумісництвом) Куцмана Олександра Михайловича з загальним досвідом роботи у дорожньому господарстві менше 1 року, чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку 1.6 до тендерної документації. 2. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку 1.1 до тендерної документації Замовник установив вимогу до учасників торгів про надання документів на підтвердження відповідності учасника встановленого кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», зокрема, учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку у повній відповідності із формою таблиці щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо). Якщо техніка не є власністю Учасника процедури закупівлі, а залучена, то Учасником процедури закупівлі на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подається, зокрема, посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів, які укладені Учасника процедури закупівлі (Учасником або Учасником (об’єднання учасників)), дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, зазначену Учасником або Учасником (об’єднання учасників) у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг. На підтвердження вищезазначеного кваліфікаційного критерію, учасник ТОВ «СП «Автострада»» у складі своєї тендерної пропозиції надав інформаційну довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) від 01.04.2021 № 230/9/25, в пункті 144 якої зазначив автомобіль самоскид з зазначенням приналежності на праві користування послуг ТОВ «АВТОСТРАДА ТРЕЙД ГРУП» згідно договору про надання послуг від 10.02.2020 № 01-10/02-20, який наданий у складі тендерної пропозиції та строк дії якого до 31.12.2021 року, але в будь якому випадку до повного виконання Сторонами своїх обов’язків. Умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг (2021-2022 р.р.) у даному договорі відсутні, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку 1.1 до тендерної документації щодо чинності договору про надання послуг від 10.02.2020 № 01-10/02-20 протягом всього строку виконання договору про закупівлю. 3. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку 1.7 до тендерної документації Замовник установив вимогу до учасників торгів про надання документів на підтвердження відповідності учасника встановленого кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», зокрема, учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору за наведеною формою. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник процедури закупівлі надає документи, копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору. На підтвердження вищезазначеного кваліфікаційного критерію, учасник ТОВ «СП «Автострада»» у складі своєї тендерної пропозиції надав інформацію про виконання аналогічного договору від 15.03.2021 № 230/15, в пункті 13 якої зазначив аналогічний договір від 14.09.2019 № 141/1-03 та надав його копію з додатковими угодами. При цьому, у складі тендерної пропозиції ТОВ «СП «Автострада»» відсутній додаток № 2 «План фінансування» до додаткової угоди від 16.12.2020 № 8 до договору від 14.09.2019 № 141/1-03, який відповідно до пункту 20.5 договору від 14.09.2019 № 141/1-03 є невід’ємною частиною договору, чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку 1.7 до тендерної документації. 4. Крім того установлено, що відповідно до пункту 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовник установив вимогу, що тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником процедури закупівлі забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов. У складі своєї тендерної пропозиції учасник ТОВ «СП «Автострада»» надав електронну банківську гарантію від 19.03.2021 № IG27/20210315 (зі змінами) (далі – Банківська гарантія), яка видана акціонерним товариством «Альфа банк», в якій зазначено що, акціонерним товариством «Альфа банк», місцезнаходження: 03150, Україна, м. Київ, Велика Васильківська, буд. 100 (тут і надалі – Гарант) за цією гарантією безвідклично та безумовно зобов'язується протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Гарантом за адресою: 03150, Україна, м. Київ, вул. Велика Васильківська, буд. 100, отримувач - Відділ оформлення документарних операцій Управління оформлення кредитних операцій корпоративних клієнтів АТ «АЛЬФА-БАНК», оригіналу Вашої належно оформленої письмової вимоги (тут і надалі – Вимога), сплатити Вам суму цієї гарантії, що складає 42 800 000,00 гривень (Сорок два мільйони вісімсот тисяч гривень 00 копійок) (980, UAH), єдиним платежем без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов. При цьому Банківською гарантією передбачено, що замовник Служба автомобільних доріг у Вінницькій області «по тексту – тут і надалі Замовник». Тобто, текст Банківської гарантії, в якій зазначено зобов’язання Банку-гаранта у вигляді «сплатити Вам» не дає змогу ідентифікувати юридичну особу, якій передбачено сплатити суму цієї гарантії, при тому, що замовник Служба автомобільних доріг у Вінницькій області визначений в Банківській гарантії «по тексту – тут і надалі Замовник». Таким чином, надана учасником ТОВ «СП «Автострада»» Банківської гарантії (зі змінами), не відповідає вимогам пункту 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в частині відсутності в тексті Банківської гарантії (зі змінами), зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов. Проте, Замовник на порушення вимог абзацу другого та п’ятого пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «СП «Автострада»» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та забезпечення тендерної пропозиції якого не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції, допустив його до оцінки та визначив переможцем торгів та уклав з ним Договір. Відповідно до пункту 2 частини другої статті 32 Закону тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій у процедурі відкритих торгів, у разі якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону. Також моніторингом встановлено, що умови укладеного Договору відрізняються від змісту проекту договору наданого в складі тендерної пропозиції ТОВ «СП «Автострада»», пункт 8.38 укладеного Договору викладений не в повному обсязі (не містить умови: за результатами проектних робіт Підрядник зобов’язаний отримати позитивний висновок (висновки) експертної організації, що може проводити експертизу проектів в дорожній галузі). Крім того укладений Договір містить умови, які не передбачені проектом договору, а саме: - остаточний розрахунок у розмірі 30% від суми вартості проектних робіт здійснюється Замовником після надання Підрядником висновку експертної організації, що може проводити експертизу проектів в дорожній галузі (п.5.7); - тверда договірна ціна встановлюється незмінною на весь обсяг робіт (послуг) визначений документації з наданням виконавцем цих робіт (послуг) гарантій, в тому числі фінансових, що до реалізації проектних рішень в установлені строки за фіксовану ціну (п.4.1). Відповідно до частини четвертої статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі. Відповідно до частини першої статті 43 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 цього Закону.
Період усунення порушень: 22.06.2021 17:32 - 08.07.2021 00:00
Дата публікації висновку: 22.06.2021 17:32

Оскарження висновку в суді

Опис: Поданий адміністративний позов про визнання протиправним та скасування висновку Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі від 05.07.2021 р. № 1623
Дата публікації: 06.07.2021 08:53

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку моніторингу UA-M-2021-05-28-000068 Служба автомобільних доріг у Вінницькій області (далі – Замовник) ознайомилася із висновком моніторингу UA-M-2021-05-28-000068 по процедурі закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-08 Немирів – Ямпіль, Вінницька область, км 0+000 – км 118+583 (окремими ділянками 116,2 км) (з розробкою проектної документації)», оголошення про проведення процедури закупівлі - UA-2021-02-16-003153-c. Ознайомившись із висновком моніторингу, надаємо аргументовані заперечення до висновку. 1. Згідно вимог частини 1 розділу ІІІ тендерної документації, Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме - інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, згідно Додатків №1.1 – 1.8 тендерної документації Згідно Додатку №1.6 тендерної документації Учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, загального стажу роботи у дорожньому господарстві (роки), досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки), із зазначенням - штатний/цивільно-правова угода за формою та мінімальною кількістю працівників згідно форми. ТОВ «СП «Автострада» надано у складі пропозиції довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт від 15.03.2021 № 230/14. Довідка № 230/14 надана у відповідності до форми, яка передбачена у Додатку №1.6. Також учасником у складі пропозиції надано документальне підтвердження, як те передбачено вимогам тендерної документації. Окремо хочемо наголосити, що надана учасником ТОВ «СП «Автострада» довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт від 15.03.2021 № 230/14 містить достатню кількість працівників, які мають спеціальну освіту та загальний стаж роботи у дорожньому господарстві не менше 2-х років. При цьому тендерною документацією не вимагалося зазначення стажу роботу щодо кожного працівника, зазначеного у довідці. Враховуючи вищенаведене, ТОВ «СП «Автострада» надано підтвердження відповідності такого учасника вимогам кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». 2. ТОВ «СП «Автострада» надано у складі пропозиції договір 01-10/02-20 від 10.02.2020 року, який укладено із ТОВ «Автострада Трейд Груп». Згідно положень пункту 6.1 Договору 01-10/02-20 цей договір набирає чинності з моменту його підписання та діє до 31 грудня 2021 року, але в будь – якому випадку до повного виконання сторонами своїх обов’язків. Листом Вих. № 29/03/08 від 29.03.2021 р. ТОВ «Автострада Трейд Груп» взято на себе зобов’язання та підтверджено, що договір 01-10/02-20 від 10.02.2020 є діючими на момент проведення закупівлі та за необхідності буде продовжено на строк, необхідний для завершення надання послуг (виконання робіт) за предметом закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-08 Немирів – Ямпіль, Вінницька область, км 0+000 – км 118+583 (окремими ділянками 116,2 км) (з розробкою проектної документації)» Крім того хочемо вказати, що відповідно до пункту 2 ст.213 Цивільного Кодексу тлумачення змісту правочину може здійснюватися на вимогу однієї або обох сторін, суд може постановити рішення про тлумачення змісту правочину. Гарантуємо для центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю пролонгацію наявного договору на строк надання послуг до кінця 2022 або укладання аналогічного договору про надання послуг буде забезпечено. Враховуючи вищенаведене, ТОВ «СП «Автострада» надано підтвердження відповідності такого учасника вимогам кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». 3. За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «СП «Автострада» Замовником було враховано сукупність усіх документів в складі тендерної пропозиції учасника. Надане документальне підтвердження відповідає фактичній спроможності учасника процедури закупівлі ТОВ «СП «Автострада» виконати з відповідною якістю обсяг робіт (послуг), визначений Замовником в тендерній документації. ТОВ «СП «Автострада» надано підтвердження відповідності такого учасника вимогам кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» 4. Згідно вимог частини 1 розділу ІІІ тендерної документації, Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме - документами, що підтверджують надання Учасником / процедури закупівлі забезпечення тендерної пропозиції (якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі та тендерною документацією) Частиною 2 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником процедури закупівлі забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Абзацом 4 частини 2 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» Надана учасником ТОВ «СП «Автострада» банківська гарантія оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та відповідає вимогам тендерної документації. Зважаючи на неоднозначне тлумачення умов банківської гарантії наданої учасником ТОВ «СП «Автострада»» її недійсність може бути визнана лише в судовому порядку. Виходячи із змісту банківської гарантії та адресату, кому вона надається, можна стверджувати, що слова "Вам" стосуються саме замовника - Служби автомобільних доріг у Вінницькій області. Наразі договір від 18.05.2021 № 60/21-П укладено та відсутня потреба у тендерному забезпеченні - банківської гарантії. 5. Слід зазначити, що виключення умов пункту 8.38 договору від 18.05.2021 № 60/21-П включені до пункту 5.7 зазначеного договору. Істотні умови договору відповідають пропозиції переможця. Крім цього, включення до договору умови, зокрема, тверда договірна ціна встановлюється незмінною на весь обсяг робіт (послуг) визначений документації з наданням виконавцем цих робіт (послуг) гарантій, в тому числі фінансових, що до реалізації проектних рішень в установлені строки за фіксовану ціну - є технічною опискою. Також хочемо наголосити, що Умови договору про закупівлю не відрізняються від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Окремо хотіли б зазначити, що на даний момент роботи по предмету закупівлі виконуються учасником – переможцем у повній мірі, згідно графіку виконання робіт та у якості яка відповідає проектно кошторисній документації. Інформуємо Державну аудиторську службу України про те, що у подальшому будемо враховувати зауваження, які наведені Вами у висновку до моніторингу UA-M-2021-05-28-000068 На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст.1, 8, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», - ПРОСИМО: 1. Прийняти заперечення Служби автомобільних доріг у Вінницькій області до висновку моніторингу UA-M-2021-05-28-000068
Дата публікації звіту: 29.06.2021 13:38

Запити/Пояснення