• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала

0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000

Завершена

0.00 UAH з ПДВ
Номер: e544910131184d378c6ac43a97d52061
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-12-14-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.12.2021 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 14.12.2021 11:12 - 07.01.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 14.12.2021 № 543 Харків Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно- східного офісу Держаудитслужби в Сумській області Наталія ШЕВЧЕНКО Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 14.12.2021 №543 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6 UA-2021-02-16-015302-a 16.02.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 95) 008-37-31, m.o.kochkarova@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання внесення змін до договору установлено порушення пункту 8 частини восьмої статті 41 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення в подальшому виявлених порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про такі заходи.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 грудня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Квартирно-експлуатаційного відділу м. Суми (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 16.02.2021 (протокол № 56), звернення до Замовника з вимогою про усунення порушення від 11.03.2021, 16.03.2021, відповіді Замовника на вимоги про усунення порушення від 15.03.2021 та від 19.03.2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 04.03.2021, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГО ГРУПП», товариства з обмеженою відповідальністю «НЕОПЕК», вимогу про усунення невідповідностей до 10.03.2021 та 13.05.2021, протоколи засідань тендерного комітету Замовника від 11.03.2021 № 68, від 06.05.2021 № 92 та 14.05.2021 № 99, повідомлення про намір укласти договір від 14.05.2021, договір від 26.05.2021 № 215, додаткову угоду від 31.05.2021 № 1, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 13.04.2021 № 7763-р/пк-пз. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу установлено, що Замовник додатковою угодою від 31.05.2021 № 1 продовжив термін поставки товару, тобто Замовник вніс зміни до істотних умов договору на підставі пункту 4 частини п’ятої статті 41 Закону. Однак, у повідомленні про внесення змін до договору Замовник зазначив, що підставою для внесення змін є пункт 3 частини п'ятої статті 41 Закону, що не відповідає змісту додаткової угоди від 31.05.2021 № 1 та є порушенням вимог пункту 8 частини восьмої статті 41 Закону.
Період усунення порушень: 24.12.2021 10:14 - 13.01.2022 00:00
Дата публікації висновку: 24.12.2021 10:14

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами моніторингу закупівель від 24.12.2021р., в розрізі стадій проведення процедур закупівель , аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель та на виконання вимог Управління Північно – східного офісу Держаудитслужби в Сумській області (далі-Управління) відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі». Під час моніторингу закупівель були виявлені недоліки, тому було прийняті всі зауваження Управління Північно – східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, та для уникнення і не допущення в подальшому подібних недоліків та помилок, уповноважена особа буде направлена для проходження навчання і удосконалення навичок та знань у сфері «Публічних закупівель».
Дата публікації звіту: 29.12.2021 16:17