-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Завершена
0.00
UAH з ПДВ
Номер:
7cce02ce76ce42cda8b88726557182e4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-12-14-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.12.2021 00:00
Період моніторингу:
14.12.2021 11:04 - 07.01.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.12.2021 № 543
Харків
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північно-
східного офісу Держаудитслужби
в Сумській області Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 14.12.2021 №543
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2021-02-16-015016-a 16.02.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 грудня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Квартирно-експлуатаційного відділу м. Суми (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 16.02.2021 (протокол №55), рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 12.03.2021 № 4927-р/пк-пз, зміни до тендерної документації, затверджені рішенням тендерного комітету Замовника від 25.03.2021 (протокол № 72), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 05.04.2021, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БРИКЕТИ ЧЕРКАЩИНИ» (далі – ТОВ «БРИКЕТИ ЧЕРКАЩИНИ»), вимогу про усунення невідповідностей до 09.04.2021, протокол засідання тендерного комітету Замовника від 12.04.2021 № 84, повідомлення про намір укласти договір від 12.04.2021, договір від 26.04.2021 № 194, додаткову угоду від 31.05.2021 № 1.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник у пункті 5 розділу ІІІ тендерної документації для підтвердження учасником відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» встановив вимогу надати копію звітності за формою 1 ДФ та документи, що підтверджують наявність трудових відносин з працівниками, а саме: копію штатного розпису учасника, копії витягів з трудових книжок (із відміткою про працевлаштування в учасника) таких працівників та наказів про прийняття на роботу таких працівників, або інших документів (договори щодо надання послуг спеціалістами, тощо).
Аналізом тендерної пропозиції учасника ТОВ «БРИКЕТИ ЧЕРКАЩИНИ», якого визначено переможцем торгів, встановлено, що на виконання зазначеної вимоги учасником надано копію звітності за формою 1 ДФ за 4 квартал 2020 року, в якій вказано, що 30.11.2020 звільнено всіх працівників окрім директора товариства.
Також, учасником у складі тендерної пропозиції надано копію штатного розпису працівників з 09.02.2021, затвердженого директором ТОВ «БРИКЕТИ ЧЕРКАЩИНИ» Костюченко Т.С., згідно якого штатна чисельність працівників становить 5 одиниць та копію наказу від 09.02.2021 № 1 «Про прийняття працівників», згідно з яким 10.02.2021 прийнято на роботу 4 працівники.
Проте, в тендерній пропозиції учасника ТОВ «БРИКЕТИ ЧЕРКАЩИНИ» відсутні копії витягів з трудових книжок з відміткою про працевлаштування працівників, яких учасник вказав у Довідці про наявність працівників від 01.04.2021 б/н та наказі від 09.02.2021 № 1 «Про прийняття працівників», що не відповідає вимогам пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовника.
Інші документи, які б підтверджували фактичне прийняття працівників (наприклад повідомлення про прийняття працівника на роботу з відміткою органу ДФС про прийняття повідомлення) у складі тендерної пропозиції ТОВ «БРИКЕТИ ЧЕРКАЩИНИ» також відсутні.
Отже, учасник ТОВ «БРИКЕТИ ЧЕРКАЩИНИ» не підтвердив відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» у відповідності до вимог пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовника.
Проте, Замовник на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «БРИКЕТИ ЧЕРКАЩИНИ», через його невідповідність кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону та уклав з ним договір від 26.04.2021 № 194 на суму 399 735,00 гривень.
Період усунення порушень:
17.12.2021 13:39 - 05.01.2022 00:00
Дата публікації висновку:
17.12.2021 13:39
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання висновку Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 20.12.2021р. сторони дійшли згоди про розірвання Договору №194 від 26.04.2021.
Дата публікації звіту:
24.12.2021 10:27
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
.
Дата публікації:
28.12.2021 13:55