-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Лісозаготівельні послуги (Видалення аварійних та сухостійних дерев)
Місцезнаходження замовника: 17500, Чернігівська область, м. Прилуки, вул. Незалежності, 82. Категорія замовника:органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об'єднання територіальних громад.
Завершена
1 150 100.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 501.00 UAH
мін. крок: 1% або 11 501.00 UAH
Номер:
c64fbfe39ea74c61985898e3f63670fc
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-04-19-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.04.2021 00:00
Період моніторингу:
20.04.2021 12:45 - 15.05.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.04.2021 № 270
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області Вікторія ПЕРИНСЬКА
Додаток
до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 20.04.2021 № 270
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8. UA-2021-02-16-009919-a 16.02.2021 Дані автоматичних індикаторів ризиків: RISK: 2-4
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання відповідей на звернення щодо роз’яснень до тендерної документації та на вимогу про усунення порушення, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей у поданих учасниками тендерних пропозиціях вимогам Закону, своєчасність їх розміщення та виконання учасниками, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору про закупівлю та своєчасності їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 травня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання відповідей на звернення щодо роз’яснень до тендерної документації та на вимогу про усунення порушення, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей у поданих учасниками тендерних пропозиціях вимогам Закону, своєчасність їх розміщення та виконання учасниками, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Прилуцької міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 19.02.2021 № б/н, відповіді на звернення щодо роз’яснень до тендерної документації та на вимогу про усунення порушення, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у поданій учасником тендерній пропозиції, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій, протоколи засідання тендерного комітету від 12.03.2021 № 28 (про відхилення ФОП Чижа О.М.), від 19.03.2021 № 35 (про відхилення ТОВ «СОУЛ КОНСАЛТ»), від 23.03.2021 № 38 (про відхилення ТОВ «Скайтек Політер»), тендерну пропозицію Комунального підприємства електромереж зовнішнього освітлення «Міськсвітло» Прилуцької міської ради Чернігівської області (далі – КП електромереж зовнішнього освітлення «Міськсвітло»), протокол засідання тендерного комітету від 23.03.2021 № 39 щодо визначення переможця, повідомлення про намір укласти договір від 23.03.2021, договір на лісозаготівельні послуги (Видалення аварійних та сухостійних древ) від 05.04.2021 № 08, укладений між Замовником та КП електромереж зовнішнього освітлення «Міськсвітло», звіт про результати проведення процедури закупівлі.
Період усунення порушень:
13.05.2021 15:27 - 19.05.2021 00:00
Дата публікації висновку:
13.05.2021 15:27