-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021-2015 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (надання послуг з цілодобового спостереження та технічне обслуговування системи пожежної сигналізації)
Завершена
2 213 362.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 066.81 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 066.81 UAH
Номер:
ada339ef5a8d484e98c3ef3bc63a475d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-04-19-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.04.2021 00:00
Період моніторингу:
19.04.2021 17:24 - 14.05.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.04.2021 № 268
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 19.04.2021 № 268
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
16 UA-2021-02-16-009040-a 16.02.2021
інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу:28 квітня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII(далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 03.02.2021 року № 15 зі змінами (далі – ТД), протоколи розгляду тендерних пропозицій від 11.03.2021 № 46 та від 22.03.2021 № 52, повідомлення про продовження терміну розгляду тендерних пропозицій від 18.03.2021 б\н, тендерні пропозиції ТОВ «ФО ЕЙБЛ» та ТОВ «ІНВЕСТ-КОНСАЛТІНГ ЛТД» (далі – Переможець), повідомлення про намір укласти договір від 22.03.2021, договір від 07.04.2021 № 69, зміни до договору від 07.04.2021 №1, відповідь Замовника на питання від 20.04.2021.
Період усунення порушень:
29.04.2021 13:19 - 07.05.2021 00:00
Дата публікації висновку:
29.04.2021 13:19
Запити/Пояснення
Номер:
55e9fb7ff3f84c739c4e6316ece6b37b
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
20.04.2021 14:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.04.2021 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Управлінням освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
fcead6e875a5487d8b0878036eb600f1
Назва:
щодо надання пояснення
Дата опублікування:
22.04.2021 15:51
Опис:
Управління освіти Соломянської районної в місті Києві державної адміністрації надає пояснення та документи відповідно до запиту у прикріпленому файлі.