-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт вул. Преображенської (на ділянці від вул. Пантелеймонівської до вул. Новощіпний ряд) у м. Одесі
Площа покриття, що підлягає капітальному ремонту, складає 7 730,00 м²
Завершена
91 273 258.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.9% або 800 000.00 UAH
мін. крок: 0.9% або 800 000.00 UAH
Номер:
b89aa90649df4a6f9cd6eeecd610b34c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-04-23-000093
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.04.2021 00:00
Період моніторингу:
23.04.2021 16:07 - 20.05.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.04.2021 № 111
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель від 23.04.2021 № ДЗ-003100-33-2021.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
57 UA-2021-02-16-001520-c 16.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та внесення змін до нього – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 травня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та внесення змін до нього.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель управління дорожнього господарства Одеської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням Уповноваженої особи від 16.02.2021 № 12, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «РОСТДОРСТРОЙ» (далі – ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ»), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 05.03.2021, протокольне рішення уповноваженої особи щодо визначення переможця від 05.03.2021 № 18, повідомлення про намір укласти договір від 05.03.2021, договір про закупівлю робіт від 16.03.2021 № 2, пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, отримані 30.04.2021 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
21.05.2021 13:57 - 27.05.2021 00:00
Дата публікації висновку:
21.05.2021 13:57
Запити/Пояснення
Номер:
a2cd75cc64644928813e9edd88a35cbf
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
28.04.2021 15:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.05.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з капітального ремонту вул. Преображенської (на ділянці від вул. Пантелеймонівської до вул. Новощіпний ряд) у м. Одесі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-16-001520-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
08144b0dc5e54f43ad89f88f7966f421
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
30.04.2021 10:34
Опис:
На Ваш запит від 28.04.2021 15:13:32 пояснюємо наступне.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення здійснено з урахуванням пункту 4 розділу III Методи визначення очікуваної вартості Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 розрахунок очікуваної вартості робіт на основі будівельних норм, а саме очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт» відповідно до розробленої та затвердженої проєктно-кошторисної документації.
Проєктно-кошторисна документація затверджена наказом начальника Управління дорожнього господарства С.Г. Підгайним 16.02.2021 у сумі 95 077 900,00 грн., згідно експертного звіту філії ДП «Укрдержбудекспертиза» в Одеській області від 10.02.2021
№ 16-0039/01-21.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» з 19.12.2020 органам місцевого самоврядування рекомендовано з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів. Таким чином, розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів є не обов’язковим.