• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

М' ясо

Усі документи які готуються учасниками повинні бути викладені Українською мовою

Завершена

1 220 440.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 204.40 UAH
Номер: fe851e5696fb44fda92cccbf6a45dcf2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-03-19-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.03.2021 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 19.03.2021 11:39 - 10.04.2021 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 19.03.2021 № 165 Одеса Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі», НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 19.03.2021. Начальник Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 19.03.2021 № 165 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель № 7 UA-2021-02-16-005142-a 16.02.2021 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Адреса: Ukraine, Миколаївська, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Миколаївська обл.), +38 (0 63) 707-54-45, viktoriaaleshina.dasy@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини третьої статті 17, пункту 2 частини другої статті 22 та частини третьої статті 32 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзаців першого та другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом розірвання Договору про закупівлю з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи щодо вжиття заходів, направлених на виконання зобов'язань.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 31 березня 2021 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляд тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2021 рік Баратівського психоневрологічного інтернату (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету (протокол від 16.02.2021 № 25) (далі – ТД); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасника фізичної особи – підприємця Гусєва Володимира Анатолійовича (далі – ФОП Гусєв В. А.); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до учасника ФОП Гусєв В. А.; протоколи засідань тендерного комітету від 12.03.2021 № 53; протокол розкриття тендерних пропозицій; повідомлення про намір укласти договір; договір від 23.03.2021 № 101 (далі – Договір про закупівлю). За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник на порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону в ТД для переможця не визначив спосіб підтвердження відсутності підстави, передбаченої пунктом 12 частини першої статті 17 Закону. Крім того, на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини другої статті 22 Закону ТД не містить умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності об’єднання учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 Закону. Також встановлено, що Замовник на порушення вимог частини третьої статті 32 Закону в ТД зазначив підстави для відміни тендеру, що не передбачені частинами першою та другою статті 32 Закону. Моніторингом також встановлено, що в Додатку 2 до ТД строк надання переможцем інформації щодо підтвердження відсутності підстав, визначених статтею 17 Закону, не відповідає пункту 1 розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» ТД. Крім того, зміст підстав, визначених в пункті 4 таблиці для юридичних осіб та пунктах 3, 4 таблиці для фізичних осіб Додатку 2 до ТД не узгоджується з підставами, встановленими пунктами 5, 6 частини першої статті 17 Закону зі змінами, внесеними Законом України «Про внесення змін до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з прийняттям Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення досудового розслідування окремих категорій кримінальних правопорушень» від 03.11.2020 № 954-IX, а саме: замість словосполучення «кримінальне правопорушення», Замовник в ТД застосував термін «злочин». Моніторингом процедури закупівлі також встановлено, що тендерна пропозиція учасника ФОП Гусєв В. А. не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому Замовником. Так, відповідно до вимог пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД та підпункту 1.3 пункту 1 Додатку 1 до ТД для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати «експлуатаційний дозвіл на власні та/або орендовані потужності (об’єкти) з виробництва / переробки / зберігання харчових продуктів, що є предметом закупівлі». ФОП Гусєв В. А. у складі тендерної пропозиції не надав відповідний експлуатаційний дозвіл, чим не дотримав вимог пункту 1 розділу ІІІ та підпункту 1.3 пункту 1 Додатку 1 ТД. Таким чином, Замовник на порушення вимог абзаців першого та другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Гусєва В. А., визнав його переможцем процедури відкритих торгів та уклав з ним Договір про закупівлю.
Період усунення порушень: 31.03.2021 14:50 - 15.04.2021 00:00
Дата публікації висновку: 31.03.2021 14:50

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: порушення усунуті Договір розірвано 02,04,2021р.
Дата публікації звіту: 02.04.2021 14:16

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
Опис: -
Дата публікації: 05.04.2021 09:34