-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021-2015: 33110000-4 «Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини»
Завершена
24 645 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 246 450.00 UAH
мін. крок: 1% або 246 450.00 UAH
Номер:
878d7592589a447cabb149bef7c33b0f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-06-23-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.06.2021 00:00
Період моніторингу:
23.06.2021 15:13 - 16.07.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
22.06.2021 № 408
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Західного офісу
Держаудитслужби
від 22.06.2021 №408
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2021-02-16-002436-a від 16.02.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 липня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон №922), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Одеський обласний онкологічний диспансер» Одеської обласної ради, (далі-Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи № 42 від 16.02.2021, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» та Товариства з обмеженою відповідальністю «УМТ+», протокол розгляду тендерних пропозицій, протокольне рішення уповноваженої особи від 05.04.2021 №42.2, повідомлення про намір укласти договір від 05.04.2021 року, договір про закупівлю від 19.04.2021 № 78-2021, пояснення Замовника від 07.07.2021 отримане через електронну систему закупівель на запит від 02.07.2021 року.
Період усунення порушень:
09.07.2021 13:35 - 15.07.2021 00:00
Дата публікації висновку:
09.07.2021 13:35
Запити/Пояснення
Номер:
4b253aea744a47f189cd75f548ce9cd5
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
02.07.2021 10:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.07.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Роботи по проєкту «ДК 021-2015: 33110000-4 «Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини»» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-02-16-002436-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон), виникла потреба в отриманні наступного пояснення.
В додатку №3 тендерної документації Замовником зазначено вимогу:
«Товар, запропонований Учасником, повинен бути введений в обіг відповідно до законодавства у сфері технічного регулювання та оцінки відповідності, у передбаченому законодавством порядку.
На підтвердження Учасник повинен надати:
а) копію документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту на момент подання пропозицій;
або
б) гарантійний лист про надання копій документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту на момент поставки запропонованого товару».
Прошу надати інформацію чи подано у складі поданої пропозиції ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ Україна» документи згідно вищевказаної вимоги тендерної документації (назва файлу та сторінки) або надайте інформацію чому не відхилено пропозицію ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА», як таку що не відповідає умовам тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
fd2eeef5910a41c1a22ab79076194f54
Назва:
Відповідь на пояснення
Дата опублікування:
07.07.2021 09:53
Опис:
У рамках проведення моніторингу закупівлі по предмету «Роботи по проєкту «ДК 021-2015: 33110000-4 «Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини»» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-02-16-002436-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон), на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, повідомляємо наступне:
У відповідь на вимогу Додатку №3 тендерної документації Замовника: «Товар, запропонований Учасником, повинен бути введений в обіг відповідно до законодавства у сфері технічного регулювання та оцінки відповідності, у передбаченому законодавством порядку.
На підтвердження Учасник повинен надати:
а) копію документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту на момент подання пропозицій;
або
б) гарантійний лист про надання копій документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту на момент поставки запропонованого товару».
Учасник торгів ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ Україна» у складі своєї тендерної пропозиції подав «Гарантійний лист про те, що документи які підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту, будуть надані на момент поставки».
Даний лист від компанії знаходиться у завантаженому файлі 2.
Скан-копію повторно надаємо.